Işınlama etkisi ile saraya döndük. Uzun süredir dönememiştik. Ve evrenin kralı bunu farkedip bizi kapıda beklemiş.
Evrenin kralı:Hoşgeldiniz çocuklar göreviniz bu sefer çok zordu galiba.
G.O.A.T:Evet kralım ama şükürler olsun ki yaralanmadık. Ayrıca yeni bir arkadaş da getirdik.
Jessie:Merhaba kralım 7yıl sonra tekrar karşınızdayım.
Evrenin kralı:Tekrar aramıza hoşgeldin Jessie kurtulmana sevindim.
Heskel:Onu tanıyor musunuz kralım?
Evrenin kralı:Elbette Heskel tıpkı sen arkadaşların gibi Jessie'de benim eski öğrencimdi. Öldüğünü sanıyordum ama turp gibi döndü.
Akira:Biz varken bu evrendeki hiçbir canlı ölemez.
Akilos:Aynen öyle abi
Evrenin kralı:Ee ne duruyorsunuz geçin içeri fazla dikilmeyin dışarda.Hemen içeri girdik. Herkes çok yorgun olduğundan yatmaya gitti. Fakat sadece ben ve Laurel ayakta kalmıştık. Şaşırdım çünkü kızlar erken yatar sanıyordum. Yüzümün kızardığını hissettim ve odama çıktım. Kılıçlarımı her zaman ki yerine bıraktım ve balkona çıkıp kendi halimde mazimi düşünüp dertlenmeye başladım. Bi sigara yakmayı da unutmadım tabii.
G.O.A.T:Ahh kahbe gençlik ne çabuk büyüdük bee! Ama öksüz kalmasam iyiydi. Ancak olan oldu artık kurtaramadım onları😔 hepsi benim suçum. Keşke onları kurtarabilmek için o an bu güçlere sahip olsaydım. Anne, baba😥 umarım bana kızmıyorsunuzdur.
Bu şekilde dertlenirken bi anda uyuduğunu sandığım Laurel çıkageldi.
Laurel:Merhaba G.O.A.T iyi misin?
G.O.A.T:HAA Ee sorun yok iyiyim merak etme ne kötü durumum olucak ki zaten
Laurel:Hayııır sen iyi değilsin G.O.A.T benim tanıdığım G.O.A.T bu kadar mutsuz ve kurt gibi bakmaz.
G.O.A.T:Laurel ben normalde de kurt gibi bakıyorum zaten.
Laurel:Konuyu değiştirme. Eğer bana niye mutsuz olduğunu anlatırsan seni rahat bırakıcam.
G.O.A.T:Kaç defa söyliycem Ben harikayım, mükemmelim ve iyiyim tamam mı? Beni yalnız bırak biraz manzara seyrediyorum Sadece yorgun olduğum için mutsuz görünüyorum.
Laurel:Olmaz G.O.A.T bana derdini anlatana kadar seni asla salmam. Ya anlatırsın ya da seni sabaha kadar beklerim.
G.O.A.T:Sen yorgun değil misin?
Laurel:Yorgunum tabii ama dostlarım benim için uyumaktan daha önemli. Anlat bekliyorum.
G.O.A.T:Off tamam derdim var. Ama anlatmak istemiyorum.
Laurel:Neden arkadaşlar bu günler içindir.
G.O.A.T:Farkındayım ama anlatırsam ağlamamak için kendini tutamazsın.
Laurel:Sorun değil dinlerim.
G.O.A.T:Pekala başlıyorum. 8 yaşlarındayken çok mutluydum. Ailemle hergün vakit geçiriyordum. Darkness o zamanlar daha yeni konuşmaya başlamıştı.
Bir gece kardeşimle uyumuştum. Fakat herşey muhteşemken üzgün bir sabaha uyandık.
Laurel:Aa nolduu!?
G.O.A.T:Uyandığımızda şehir bombalanıyordu. Annem bizi telaşla kucakladı ve kilere götürüp sakladı. O annemi son görüşümdü. Tüm bu kargaşanın arasında kardeşimle uyuyakalmıştık. Uyandığımızda evimiz ve bütün şehir yıkılmıştı. Kardeşimle beraber kaçmaya başladık. Fakat yolda ailemin cesetleriyle karşılaştım.😖 Hıçkıra hıçkıra ikimizde ağlamaya başladık. Çünkü öksüz kalmıştık ve artık içimde bir gram mutluluk kalmamıştı. Hemen kardeşimle oradan kaçtık. Taki bir ormana varana kadar. Hiç düşünmeden ormana daldık. Yaklaşık 1 saat boyunca yürüdük. En sonunda bir mağara bulduk ve oraya sığındık. O mağarada 1 gün geçirdik ve daha sonra evrenin kralı bizi buldu. Ancak aklımda tek bir cümle vardı ailemin intikamını almadan ölmeyeceğim.Hikayemi anlattıktan sonra dayanamadım. Ve ağlamaya başladım. Laurel ise beni teselli etmeye çalıştı. Fakat ben sakinleşemedim. Sanırım onu üzdüm. Oda dayanamadı ve ağladı. Sonra bana sıkıca sarıldı.
G.O.A.T:Sana dayanamazsın demiştim.😢
Laurel:Haklıymışsın bu kadar kötü bir derdi nasıl içine atabildin? Nasıl bu acıyla tek başına yaşayabildin?😥😢
G.O.A.T:Çünkü alıştım insan bir süre sonra alışıyo.😥
Laurel:Bir daha senin üzülmene izin vermeyeceğim. Ne zaman derdin olursa bana anlat çözebiliriz. Tamam mı?
G.O.A.T:Tamam.Laurel bana sarıldı bende ona sarıldım. En sonunda beni teselli etmeyi başarmıştı. Sonra bana üzülme dedi ve odasına gitti. Bende yatağıma döndüm ve yattım. Ama inanamıyordum. Çünkü ilk defa Laurel bana sarılmıştı. Hala şoktaydım. Ama bir anda uyuyakalmışım.
14. BÖLÜM SONU
Sizce G.O.A.T ve Laurel uyumlu mu? Yorumlarda tartışalım. Beğenmeyi de unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G.O.A.T:Bir kahramandan daha fazlası
FantasíaBu kitap G.O.A.T isimli bir süper kahramanın hikayesini ve yaşadığı maceraları anlatmaktadır. Ayrıca G.O.A.T evren tarafından seçilmiş bir savaşçı. Bu da onu zorlu bir göreve sokuyor:EVRENİ KORUMAK.