Bilinmeyen numara
Arka bahçeye gelJungkook
Sen kimsinBilinmeyen numara
Kim olmamı istersinJungkook
Allah'ı psikopatı geldi yine|
Siktir gitBilinmeyen numara
James ve lisa ölür.Jungkook
Siktir!|
Saat kaçta geliyim?Bilinmeyen numara
02.40Jungkook
Bu adamın 2.40 ile sorunu var aq|Telefonu bırakıp ayağa kalktım ve aynanın önünde durdum. Siktiğimin adamı boş durmuyor ki! Hemen üstüme birşeyler giyip dışarı çıktım saatin 2.40 olmasına 6 dakika vardı.
Adamın dediği yere geldiğimde heryer karanlıktı ve karanlığın içinde parlayan iki göz vardı, gözler çok derin bakıyordu. Arkamı dönüp gideceğim zaman adam ağaçların arasından çıkıp aydınlık alana geçti.
"Nereye küçüğüm?"
"Be-ben sadece seni görememiştim. Gelmedin sandım."
"Hmm öyle mi?" dedediğinde korkmuştum
"Sapık piç!! Bırak peşimi"
Dediğimde gür bir şekilde kahkaha attı."Ahh piç falan canımı yaktın güzelim"
Dediğinde kalbini tutmuştu. Geber Allah'ın belası."Senin o güzelim diyen dilini koparırım sapık PİÇ"
o son kelimeyi bağırarak söylediğimde adamın gülen yüzünden eser kalmamıştı. Şimdi ayvayı yemedin mi jungkook?
"Şaka, sadece sakaydı." Dediğimde adam bana doğru gelmeye başladı o geldikçe ben geriye doğru gidiyordum, en sonunda sırtım duvarla buluşunca
"Ay! Iyi be ne bu kedi köpek gibi öldüreceksen öldür be sapık adam!!"
Dediğimde Sen ciddi misin? Dercesine bana bakıyordu. Ne yani konuşamaz mıyım?!
Adamın dikkati dağıldığı an adamın sol tarafından kaçmayı başardım derken kendimi yerde bulmuştum.
"Ahhhhh! Bu taşı burata kim koydu lan"
Dediğimde tekrar ayağa kalkıp kaçmaya başladım. Adam arkamdan yürüyerek geliyordu. Lan kedi köpek gibi oynuyoruz."Kaç bakalım küçüğüm nereye kadar kaçacaksın bakalım."
Adamın dedikleri sinirimi bozduğu için koşarken adama orta parmak çekmiştim.
"Sıkıysa yakala sapık piç"
Adamın gür kahkası tüm yetimhanede duyulmuştu.
Son sözleri "Bakalım bu ölüm oyununda kim ölecek" olan adam karanlık içinde kaybolmuştu
Evet! bu günkü bölüm bu kadardı.dün aslında yazmıştım ama hepsi bir anda silindi bu yüzden anca bugün yazdım.
Bir sonraki bölüme kadar baysss♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
último recurso|taekook
FanfictionKardeşi kendi gözü önünde öldürülen jungkook birkaç hafta sonra arkasında ona aşık bir katilin olduğunu öğrenir. Buna daha fazla dayanamayan jungkook yetimhaneden kaçar. Ama kaçar kaçmaz bir adam onu bulur. Yetimhanedeki hayatından daha kötü bir hay...