3

255 27 9
                                    

14 ocak-2008
"Jungkook?" Jiminin seslenişi ile jimine döndüm ve gülümsedim. Jimin elindeki muzlu sütü elime verip yanıma oturdu.

"Ne oldu? Genelde sen küfür etmeden durmazdın" dediginde güldüm.

"Şimdi dün akşam oturmuş yaptığım günahları düşünüyorum sonra aklıma geldi.
'jungkook zaten peşinde bir sapık varken ölmemen mümkün değil, şu küfürleri bırak beddualara başla' dedim"

Dediğim şeyler jimini güldürürken yanımıza lisa ve james geldi ardından oturduğumuz bankın önündeki çimenlik alana oturup.

"Selam bacılarım" diyen lisaya asker selamı verip arkama yaslandım james lisaya bakıp

"Bacım mı? Kızım sen köyde mi doğdun?"

Dediğinde lisa ayağa kalkıp yumruk yaptığı elini jamesin yüzüne savurdu. Çocuk bildiğin uçtu. Lisanın bana dönen bakışlarına karşı.

"Çok iyiydin bacım böyle devam." Dedim, ama kız hala bana doğru geliyordu ben küfür etmiyecem dedim ama beddua etmiyecem demedim. Allah senin belanı versin nurdagül .

"Nurdagül sakin bak yemin ederim sana gülmedim."

Ayağım taşa takılınca yuvarlanarak durmak zorunda kaldım. Herkesin gülüşü solarken arkamı döndüğümde bay yugyeomu gördüm. Acaba adamı görmezden mi gelsem çünkü adam her geldiğinde bana vurmadan duramıyor. Allah bu adamında belasını versin.

"Oo selam bayım bugün nereye böyle." Dediğimde adamın sinirli bakışları yutkunmadı sağlamıştı .

gerçekten adamın ayakkabısına basmadım demi.

Adam ayağını kaldırıp yüzüme vurunca sağ kulağımda çınlama başlamıştı, ağzımdan gelen kan tişörtume bulaşınca ayağa kalktım.

"Özür dilerim bayım bir daha olmaz" dediğimde kafasını olumsuz anlamda salladı 
"Jungkook aşağı in ve beni bekle" dediginde yutkundum. "B-bana vuracaksınız demi" dediğimde kafasını olumlu anlamda salladı
Ne zekiyim herşeyi anlıyorum.

13 ocak-2008

Yaralarımı saran jimine bakıyordum, gözlerinde üzüntü vardı ama onun aksine jin'in  yüzünde saf nefret vardı. Jin hyung bağırarak

"Sadece birkaç dakika boş bıraktım sizi!"

"Jin sakin ol!!"

"Ama o adam her dakika jungkookta vurursa nasıl sakin olabilirim jimin!"

Dediginde yumruğunu duvara savurdu.
Oha duvar çatladı lan!

"Jin hyung elin kanıyor, elini sarmalıyız"

Dediğimde sinirden güldü ve üstüme yürüdü.

"Jungkook anlamıyor musun sen beni? Ben diyorum sana vurmasın sen diyorsun elin kanıyor."

Jin hyung ellerini saçlarından geçirip duvara tekme attı. "Acı çekiyorsun jungkook" dedi gözleri dolarak "jin hyung lütfen ağlama" dediğimde gözlerini sertçe sildi. Önüme çömelerek ellerimi tuttu "jungkook, sen benim gibi olma tamam mı? Sen hep böyle kal olur mu?" Dediğinde ne demek istediğini anlamadım. "Ne oldu jin hyung neden böyle konuşuyorsun?" Dediğimde tebessüm edip bana darıldı.

"Jimin, lisa ve james'i çağır onlarla konuşmam gereken birşey var" dediginde kafasını salladı ve koşarak dışarı çıktı.

Elveda hyung

último recurso|taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin