5

177 21 8
                                    

Odamın soğuk zemininde oturmuş tavanı seyrediyordum. Sabah işim çıktığı için erken saatte dışarıya çıkmıştım, ancak saat 1'de gelebilmiştim. O kadar yorgunum ki yatağa gitmeye bile üşeniyorum .

Kendi düşüncelerimde boğulurken kapım çaldı "gel" diyince içeri jisung girmişti.
"Jungkook patron hepimizi aşağıda bekliyor" diyince kafamı salladım.

Oturduğum yerden kalkıp kapıya doğru yavaşça yürümeye başladım. Odadan çıktıktan sonra arkamdan jisung'da geliyordu. "Acaba ne için çağırıyor" diye sorunca kafasını olumsuz anlamda salladı.

Aşağı inmiş toplantı salonunun kapısının önünde duruyorduk. Yavaşça kapıyı tıklattım içeriden 'gel' sesi gelince kapıyı açtım. Içeride sıra şeklinde oturmuş seugmin, jeongin, jennie ve rose vardı.

Yavaşça eğilip yerime geçince patron konuşmaya başladı "evet, bugün üstlerden aldığım bilgiye göre bir okulun kameralarına sızacaksınız." Diyince kafamı salladım. "Her biriniz ikişerli olarak 3 sınıfa ayrılacaksınız." Jisung'a bakınca onunda bana baktığını gördüm. "Ilk olarak jisung ve jungkook A şubesine seugmin ve jeongin B rose ve jennie ise C şubesine girecek. Herbirinizin okul ihtiyaçlarını odasına gönderdim." Dediğinde ayağa kalktım, patron bana bakıp "nereye?" Diye sorunca kafamı çevirdim "odama." Dedim soğuk bir sesle.

Telefona bakarken yanıma jennie geldi. Jennie'ye bakıp gülümsedim  "Ne oldu niye bana bakıp gülümsüyorsun?" Diyince telefonumu alıp bir kişinin hesabını açtım. "Fan hesapları kurulmaya başlanmış"
Diyince telefonu elimden alıp "bu. Bu benim değil!" Diye itiraz ettiğinde gülmeye başladım. Elini kaldırıp kafama vurunca nedense garip hissettirmişti .
.
.
.
.
Saat akşam 2'ydi hala uyuyamamıştım, uzun zamandır uyku ilacı kullanıyordum ama hiçbiri etki etmiyordu. Ayağa kalktım ve yarın giyeceğim formayı dikkatlice incelemeye başladım. Forma; gömlek pantolon ve ceketten oluşuyordu ceketin lacivert rengi vardı pantolonun ise siyah. Ceketin sol tarafında okulun logosu vardı.
.
.
Yine uyumayı deneyip yatağa yattım ama uyuyamiyordum. En sonunda dayanamayıp aşağı indim, mutfağa girip kendime kahve yapamaya başladım. Arkamdan patronun sesini duyunca ona doğru döndüm "ooo jungkook ne yapıyorsun?" Dediğinde gözlerimi devirdim 'kör müsün kahve yapıyorum' tekrardan arkamı döndüğümde kahvemi aldım arkamı döndüm. "Bana gerçek isminizi söyler mısınız bayım" tiksinircesine söylediğim sözler patronun gözünden kaçmamıştı. Patron ağzını açıp "hayır" dediğinde kafamı salladım ve yanından geçmeye çalıştım ama patron elimi tutunca durmak zorunda kaldım. "Sabah nereye gittin?" Elimi onu  elinden kurtarıp merdivenlere yöneldim "bu sizi alakadar etmez" diyip odama çıktım.
.
.
.
.
.
Güneşin ışıklarıyla uyandım diyemezdim çünkü uyanma nedenim jennie ve rose'un kiyafet kavgasıydı. Ayağa kalktım, yavaş adımlarla tuvalete girdim, dişlerimi fırçalayıp odama geri döndüm. Okul formasını giydikten sonra aynanın önünde durup elime fondeteni aldım, hızlı bir şekilde göz altı morluklarını kapattım. Çantamı omzuma takıp aşağa indim.

Aşağı inince herkesin hazır olduğunu gördüm. Jennie yanıma gelip elimi tuttu "görüyorsunuz demi jungkook jeongin'den daha uzun" diyince gülmeye başladım, "jeongin'nin benden uzun olacağını gerçekten düşündünüz mü?" Diye sorunca herkes başını başka tarafa çevirdi. Diğerlerini arkada bırakıp arabaya bindim.
.
.
.
Okula varmıştık ve ben bunun okul olduğunu düşünmüyorum. Ahh hadi ama 5 katlı okul mu olur. Rose korkudan elimi tutunca ona bakıp gülümsedim, ardından beraber içeri girdik. Okuldaki öğrencilerden çoğunun zengin olduğu belliydi. Jisung'la sınıfımızı bulup içeri girdik. Hyunglarımı bulma umuduyla girmiştim ama hiçbiri yoktu, veya varsa da çok değişmişlerdi.

Bütün sınıf bize bakarken umursamazca boş bir sıraya geçtim, jisung da yanıma geçince kafamı sıraya gömdüm. Patronun çıkmadan önce ki sözleri aklıma gelince kafamı kaldırdım 'dikkat et jungkook tanıdık insanlar olabilir'  13 yaşımdayken bana çok sevdiğim 4 kişinin yetimhaneden ayrıldığını söylemişti, o günden sonra onları aramayı bırakmamıştım.

último recurso|taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin