Karşımda Duran patron bana bakıp sırıtıyordu. Arkamı dönüp koşmak istedim ama bedenim hareket etmiyordu. "J-jimin neden yaptın bunu... Ben sana güvendim. Neden?" Diye sordum. Jimin derin bir nefes aldı ve verdi "ben... bilmiyorum." Dediginde jin jimini boynundan tutup ağaca yasladı "Sen mal mısın jimin! Bunu niye yaptın. Bu piçi niye buraya getirdin" Diye bağırdı ama jimin gözünü bile kırpmadan jine bakıyordu. Bu sefer jimin jini ağaca yaslayıp "ailemi kaybedemem!" Diye bağırdı. Jin daha da sinirli bir ifade ile "aile!? Ben ve jungkook senin ailen değil miyiz?" Diye bağırdığında jiminin gözleri doldu "ben kendi öz ailemi buldum ama o adam 'eğer jungkooku bana bulamazsan aileni öldürürüm' dedi ve ben hiçbirşey yapamadım." Diyince jimini kolundan tutup yüzüne yumruğumu geçirdim. "Ben güvendiğim insanlar tarafından çok kez sırtımdan bıçaklandım ama seninki en acı verici olanıydı. Çünkü sen benim kardeşimsin." Dedim bağırarak. Jimin ağlamamak için kendini zor tutuyordu, gözünden bir damla yaş düşünce hızlı bir şekilde sildi.
"Jungkook! Anlamıyorsun, ben bunu isteyerek yapmadım. Ailem beni isteyerek bırakmamış. Beni 16 yıldır arıyorlarmış" dedi jimin sessiz bir şekilde. Konuşacağım zaman arkamdan bir alkış sesi geldi. Arkamı döndüğümde patronun elindeki silahı jine doğru tuttuğunu gördüm. Bağırarak "Ne yapıyorsun!" Diye bağırdım ama beni umursamadı, tekrar konuştum "söz verdin!" Dedim. Bu sefer bana bakarak "Sen de söz verdin ama bak ne oldu" dediğinde jini gösterdi. Patron silahın tetiğini çekip "3 diyince vuracağım." Dediğinde jine baktım, ardından jimine
"1"
Sus!
"2"
Sus dedim!
"Ve 3"
Silah sesi bütün ormanda duyulmuştu. Ama bu silah sesi patrondan değil esmer adamın silahından gelmişti.patronun kanlı bedeni kurumuş yaprakların üzerine yüzüstü düşmüştü.Esmer adam patrona bakıp "piç kurusu" dedi ardından bana bakıp "herkes iyi mi?" Diye sordu, kafamı olumlu anlamda salladığımda derin bir nefes aldı. "Jungkook, jin ve jimini arabaya bindir" dedi ve arabaya doğru yürüdü.
Ne oluyor amına koyayım!Jimin ve jine bakıp "hadi gidelim" dedim ve jinin elinden tuttum jimine bakıp elimi uzattım, elimi tuttuğundan arabaya yürümeye başladım. Arkamdan hala jiminin ağlayış sesleri geliyordu sessiz bir şekilde 'özür dilerim' diyordu. Kafamı jimine çevirdim "özür dileme" dedim, jimin bana bakıp "ama seni öldürmeye çalıştım" dedi, gülümseyip "sorun değil ne de olsa geçmişte kaldı" kalmadı.
1 saattir arabada oturuyorduk. Daha fazla dayanamayıp "neden geldin? Veya nasıl bizi buldun" Diye sordum esmer adam kafasını bana çevirip "zor olmadı" dedi ardından tekrardan kafasını yola çevirdi. Uzun zamandır aklımda oluşan soruyu daha fazla dayanamayıp sordum "pardon, beyefendi acaba isminiz nedir?" Esmer adam bana bakmadan "taehyung" dedi. Taehyung.
Teşekkürler taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
último recurso|taekook
FanfictionKardeşi kendi gözü önünde öldürülen jungkook birkaç hafta sonra arkasında ona aşık bir katilin olduğunu öğrenir. Buna daha fazla dayanamayan jungkook yetimhaneden kaçar. Ama kaçar kaçmaz bir adam onu bulur. Yetimhanedeki hayatından daha kötü bir hay...