10

59 7 0
                                    

Flashback
Patron sinirli bakışlarıyla bana bakıyordu. "Bu kadar güçsüz olma jungkook!" Diye bağırıyordu. Ayağa kalkıp tekrar patrona vurmaya çalıştım. Ama ayağını kaldırıp sertçe karnıma vurdu "bu kadar güçsüz olma! Daha 2 saat oldu ve sen sadece 2 kere vurabildin bana. İse yaramazsın!" Karnımdaki acı çok kötüydü. Ayağa kalkmaya çalışıyordum ama olmuyordu.

Ayağa kalkıp yumrugumu kaldırdım ama patron elimi tutup sertçe çevirdi. "Y-yeter bu kadar! Canım acıyor!" Patron sinirli birsekilde "bu kadar güçsüz olma jungkook!! Seni böyle yetiştirmedim!!" Kolumda hissettiğim acı ayakta durmami zorluyordu.

Gözlerim doluyordu..."han nerede?" Patron ayağıyla karnıma tekme attı. Kapı hızlıca açılınca karşımda jisung'u gördüm. Endişeli gözleri bana bakıyordu. Hızlıca beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı. Beraber sakince odadan dışarı çıktık. Jisung sinirle "o adamı bir gün öldüreceğim. Sana yaptıkları fazla olmaya başladı jungkook!" Kafamı salladım ve gülümsedim "ne azından sana zarar gelmiyor. Sana zarar gelse patronu öldürürüm!!!!!" Jisung kahkaha atıp elimi tutup havaya kaldirsi "eğer kardeşim yaşasaydı senin gibi olmasını isterim"

Jisung daha 6 yaşındayken babası eve sarhoş gelmişti 5 yaşındaki kardeşini öldürmüştü. Jisung evden kaçmıştı ve patron onu bulmuştu.

"Jisung? Patron...Sana hiç...vurdu yada dokundu mu?" Jisung soruna biran şaşırıyor sonra sana bakarak "Sen gelmeden önce olurdu ama sen beni koruyorsun" dedi gülümseyerek. "Yani sana vurdu mu?" Jisung gülerek "kızma şimdi vurmuyor..."

Gözlerim hızlıca açıldı, yatakta oturur pozisyona gelip gözlüklerimi taktım. "Bu...jisung...o şuan ne halde...* başımı sallayıp ayağa kalkiyorum. Dolaba gidip kendine kıyafet seçiyorum. Hızlıca giyinip odadan cikiyorum. Karşımda gördüğüm taehyung ile duraksıyorum.

Taehyung sana bakarak konuşuyor "nereye?" Duygusuz gözleri senin gözlerinden ayrılmıyor. Kafmı eğerek konusuyorum. "Şey...Ben dışa-" cümlem taehyung'un bagirisiyla bozuluyor "benle konuşurken kafanı eğme jeon!"
Paşamız bağırmadan konusamiyor galiba!

Kafamı kaldiriyorum " dışarı cikmaliyim" taehyung kaşlarını kaldırarak cevap veriyor sesi öncekine göre daha yumuşaktı "tamam. Saat 3 olmadan eve gel seni bir yere goturecegim" şaşkınlıkla taehyung'a bakıyorum. "Nereye götüreceksin taehyung?" Dediğimde taehyung sırıttı bana yaklaşarak konuştu "süpriz"
Aha sürpriz dedi! Kesin bir bok olacak!

"Ah hadi ama söylesen olmaz mı!?" Dediğimde taehyung arkasını dönüp yürüyor sonra soğuk sesiyle konuşuyor. "Olmaz" öküz!

Ellerimi önümde bağlayıp kaşlarımı catiyordum. "Gizli olmasan ölürsün sanki!" Taehyung bana bakarak konuşuyor "ne dedin?" Sahte bir gülümsemeyle konusuyorum "hiçbir şey!" Arkamı dönerek dış kapıya yürüyorum.
Adam bildiğin öküz!! Borşoy mo dodon! Yok demedim! Aptal!!!!!!!!!!!!

Hikaye ilerledikçe jisung ve jennie hakkında olaylar olacak.

Bu bölüm çok geç geldi çünkü wattpad şifremi unuttum...herneyse bir sonraki bölüme kadar bysssss

último recurso|taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin