DİLHUN | 10. bölüm.
Stüdyoya geldikten sonra hiç bir yere uğramadan odama geçmiştim. Ardımdan Cansu'da girdiğinde ceketimi çıkartarak kenarıya bıraktım ve koltuğa oturdum.
"Geliyor mu Adin Bey?" Karşımda ki koltuğa iş sınırları içinde olduğumuz için resmî bir şekilde oturdu Cansu.
"Geliyor Hera Hanım." Başım ile onaylayıp önümde ki birkaç kağıda göz gezdirip imza atmam gerekenlere imza attım. Çok sürmedi ki kapım bir kere çalınıp açıldı. Bunu yapacak tek kişinin ve beklediğimin de Adin Adal'ı olmasıyla elimde ki kalemi bırakarak ayaklandım.
"Adin Bey, hoş geldiniz!" Arkasından giren avukatını görmemle ona döndüm. "Siz de hoş geldiniz." Adin Adal'ı yalnızca başını eğip, uzattığım eli sıkarken avukatı sesli olarak cevap vermişti bana. Ardından benim onları buyur etmemi beklemeden de koltuklara oturmuşlardı.
Ünlü olunca her şeyi izinsiz yapabileceği düşüncesini kim sokmuştu aklına?
"Ne içerdiniz?" Masama oturmamla sorumu sormuş ve misafirlerimin sade kahve istemesiyle, 4 tane kahve istemiştim mutfakla görevli personelimizden. Kahvelerin gelmesini beklerken de konuşmaya başladım.
"Daha açtığımız dava bile sonuçlanmadan, nasıl böyle bir cesaret gösterdiler Adin Bey?" Adım ilk kez böyle bir durumla düşüyordu magazine. Önceleri anılmıştı ama başarılarım yer alıyordu ve ben ilk kez bir erkekle anılarak adımın karalanma çabalarına şahitlik ediyordum.
"Bunlar eğer göz önündeyseniz her daim yaşayacağınız konular Hera Hanım, emin olun kafaya takılacak bir durum yok. Avukatım ilgileniyor her durumla."
"Avukatlarımızın ilgilenmesi olağan bir durum zaten, benim demek istediğim bu yapan kişilerin aynı kişiler olması. Ya önceki dava boşaydı ya da onların cesareti boşa." Kahvelerin gelmesiyle Adin Adal'ı bir yudum almış ve rahat bir tavırla arkasına yaslanmıştı.
"Onların cesaretinin boşa olduğunun kanaatindeyim. Sen ne diyorsun Kerim?" Gözleri avukatını bulduğunda saygıyla başını eğdiğini gördüm. "Sizinle aynı fikirdeyim."
Adin Adal'ı fincanı kafasına dikip elini çırparak ayaklandı. "O zaman konu çözüldüğüne göre, görüşmek üzere Hera Hanım." Bu sefer uzattığı elini ayağa kalkarak ben tuttum ve avukatının da baş selamı vermesiyle odadan çıkmalarını izledim.
Az önce tam olarak ne olmuştu?
#
Aşık bize aşkım, aşık.
Şu an 16. bölümü yazdım arkadaşlar diyorum ki çok güzeller çokkk.
Instagram'da ve hatta TikTok'ta birçok spoi paylaşıyorum gelecek bölümlerle ilgili, siz de oralara uğramayı unutmayınnn!
20.01.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN | Texting
Short Story@magazindunya: Dünya magazinden hepinize merhaba. Dilhun dizisinin başrolü Adin Adal ile şarkılarını besteleyen Hera Altınok dün filmin gala yemeğinde yan yana görüntülendi. Çiftin daha öncesinde birbirleri ile aynı ortama girmeyip bir anda bu şekil...