DİLHUN | 14. bölüm.
@hera.altınok: Uludağ, hazır mıyız konserimize.
45.389 beğeni, 7.321 yorum.
67: O bugün müydü. Allah kahretsin ya, kaçırmış olamam.
78: Konserinde bu kadar güzel olacağını bilseydim, daha erken gelirdim. Konseri uzun tutun da en yakın uçakla geleyim.
+78, 40: Erkek sus, evinde otur, karını bekle.
09: Topladım arkadaşlarımı geldim Hera'm, bomba gibi hazırız.
#
"Nevra çarpacağım ağzına ama artık, hadisene kızım!" Odasının önünde Cansu ile beklerken sabırsızca ayağımı sallıyordum.
Birkaç saat sonra konserim vardı ama benden çok Nevra hazırlandığı ve heyecan yaptığı için bir türlü otelden ayrılamamıştık.
"Geldim aşklarım, sakin." Üzerine giydiği elbiseyi göstermek maksadıyla etrafında döndüğünde elimi 'okey' anlamında kaldırdım.
"Konser sahibi kim, sizin yüzünüzden anlayamıyorum." İkisine yönelik konuştuğumdan gülümsemişlerdi.
"Senin sahnede ki ışığın yeter Altınok." diyen Cansu'ya öpücük attıktan sonra yürümeye başladım. "Hızlı olmazsak kendi konserine geç kalan şarkıcı konseyine katılacağım."
Otoparka indiğimizde kiraladığım arabaya binerek konserin yapılacağı alana sürmeye başladım. Çok kısa bir sürede de vardığımda beklemeden anahtarı valeye vermiş ve içeriye geçmiştik.
"Hoş geldiniz Hera Hanım. Sizler de hoş geldiniz." Bizi karşılayan görevliye gülümseyerek cevap verdim. "Hoş bulduk."
"Direkt konser alanına mı gitmek istersiniz, yoksa öncesinde bir şeyler içmek mi istersiniz?" Ben konser alanını görmeden rahat edemediğim için içecek teklifini reddetmiştim. Fakat kızlar bir şeyler içeceklerini söyleyince de yollarımızı ayırdık.
"Buyurun Hera Hanım, konserin yapılacağı alan." Eliyle gösterdiği salona göz gezdirdikten sonra yeniden görevliye döndüm. "Teşekkür ederim, iyi günler."
Arkamı dönüp salona gireceğim esnada görevlinin ismimi seslenmesiyle durmak durumunda kaldım. Bedenimi yeniden ona çevirdiğimde mahçup bir şekilde yüzüme bakmasını beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN | Texting
Short Story@magazindunya: Dünya magazinden hepinize merhaba. Dilhun dizisinin başrolü Adin Adal ile şarkılarını besteleyen Hera Altınok dün filmin gala yemeğinde yan yana görüntülendi. Çiftin daha öncesinde birbirleri ile aynı ortama girmeyip bir anda bu şekil...