ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ: ɪ̇ᴋɪ̇

209 16 20
                                    

chan'dan

Okul kıyafetimle salondaki koltuğun üzerinden uzanıyordum. Üzerimi değişmeye üşeniyordum falan ama okuldan gelişimin üzerinden neredeyse saatler geçtiği için artık kalkmam gerekiyordu.
Elimdeki telefonu kapatmadan odama doğru yürüdüm. Telefon hâlâ elimdeyken üstümü çıkarmaya çalışıyordum. Kolay değildi ama izlediğim videoyu durdurmaya niyetim yoktu.
Kısa bir anlığına gözüm yukarıdaki saate kaydığında kardeşimin nerede olduğunu sorgulamak istemedim ve ne yapıyorsam onu yapmaya devam ettim.

Uzun süre sonra telefonu kapatıp oturduğum yatağa uzandım. Uyumak için harika bir zamandı.
Tabi kapı çalmasaydı.
Ayağa kalkmam, odadan çıkmam derken 5 dakikanın sonunda kapıyı açmayı başarmıştım.

Açılan kapıyla, karşımdaki görüntü ile sinir sistemimde hiç iyi şeyler hissetmiyordum.
Şok olmuşken konuşmak için ağzımı araladım. Ancak ağzımdan küfürden başka bir kelime çıkamamıştı.


𖤐

-seungmin'den

"Saatin farkında mısın?!"

"Ne olmuş saate."

"Bu olmuş. "
Saatimi gözüne sokarcasına gösterdim.
Elimi hızla itip mutfağa doğru ilerledi.
Arkasından koşarak geldim ve sorgularcasına konuştum.

"Sen gerizekalı mısın? Okuldan çıkmandan saatler geçmiş, hanımefendi hem abisini merakta bırakır hem de üstü başı sikilmiş gibi gelir. Ne halt ettiğini sanıyorsun? Annemler burada olsaydı boku yemiştin. "

"Şuan annemlerden pek bir farkın yok ama"

"Peki, buna cevabın var da tipinin kaymasına ne diyeceksin? "

İç çekip, bir bardak suyu bir kaç yudumla içti.

"Hoşlandığım bir çocuk vardı hatırladın mı? Hani telefonumu karıştırıp mesajlarımızı okumuştun"

Onayladım onu hızlıca.

"Onunla eve doğru geliyordum. Sonra bir kız koşarak yanımıza geldi. Ne olduğunu anlamadan saç baş girişti şıllık, bende öylece durmadım tabi. Vurdum kıza. Sonrası da böyle. "

Son cümlesini söylerken yüzü bana yaklaştırdı ve gülümsedi.

Onu ittim ve salona gidip koltuğa kendimi bıraktım.
Derin bir nefes aldım.

"Eğer sana vuran bir erkek olsaydı o zaman işi biterdi. Ama kadınlara elim kalkmaz kusura bakma. "
O da arkamdan gelip;

"Senden yardım isteyen olmadı bay güçlü" dedi.

Buna gülerek tepki vermiştim.

"Güçlü olmanın kötü bir yanı yok ama senin bu herkese güvenme işin ne yapacağız? Bak kavga ederken hoşlandığın kişi karşı tarafı tutmuş. Böyle giderse fazla yaşayamazsın söylemedi deme."

Tam benim gibi alaycı bir şekilde tepki vermeye hazırlanırken anında duraksadı. Ne olduğunu merak ederek devam ettim.

"Noldu lan çarpıldın mı? "

Yine tepki gelmeyince uzandığım pozisyonu oturmaya çevirdim.

"Tamam, beddualarım tutar ama bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim. "

Is she your sister? | Chanmin ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin