ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ: ᴏɴ ᴅᴏ̈ʀᴛ

70 8 39
                                    

Lütfen okuyun 😔
Lütfen 😭😭

Iy
Neyine aşık olcam ben o felixin

Hayır hayır ondan değil
Sap olduğumdan takılmışımdır

"Chan" dedi Seungmin. En az Chan kadar şaşırdım.

"Seungmin" dedi o da. Seungmin gibi taklaya geldim.

Noluyordu bu aşağılık yerde?

"Konuşabilir miyiz Chan? "

"Konuşabiliriz Seungmin"

İkiside hızlı hızlı konuşmuştu. Seungmin arkasını dönüp sınıftan uzaklaştı. Chan ise onu takip etti. Adımlarının tuvalete doğru olduğunu anlamam kısa sürmedi, tıpkı kahkahayı bırakmam gibi.

Seungmin'den

"Lavaboda ne konuşmayı düşündün çok merak ediyorum. "

Karşımdaki böyle sorunca ne diyeceğimi bilemedim. Ne diyebilirdim ki hem. Ama şuan cevap vermeliydim. En cazip gelen umursamazca olanıydı.

"Kabul etmeseydin o zaman. "

"Buraya geleceğini nasıl tahmin edeyim acaba? "

Mantıklı. Ama olmaması lazımdı. Üzerine doğru yürüdüm ve tam gözlerine baktım.

"Bak çocuk. "

Bu sözümle o da bana doğru ilerledi. Uzun zamandır belirli bir tempoda atan kalbim, dengesini yavaş yavaş kaybediyordu.

"Bakalım"

Olduğumuz pozisyonda ne kadar başarabilirdim bilmiyordum ama kafamda senaryo oluşturmaya çalıştım. Ve baktığım gözlerin derinliğinde kaybolmamak için temasımızı bozdum. Yakın hissetmemeliydim.

Ama dakikalar sonra nasıl bir temas içinde bulunacağımızı, nereden bilebilirdim ki.

"Konuşmak için çağırmadım tamam mı? Orayı terk etmem gerekiyordu. Tek gidersem peşimden gelirdi-"

" Kim? "

"Beni izleyen biri vard-"

"Tanımadığın biri? "

Son söylediklerimle çatılan kaşlarıyla ve kısık sesiyle lafımı kestiğinde,
nefesimi de kesmişti.

Soruya döndüğümde, yalanıma kimseyi alet etmeyi sevmiyordum. İstisna olarak Jisung'u koyardım bazen, ama şuan olmazdı.

"Yani."

Belirsiz cevabımla başını sallamış ve yüzünü normal haline getirip konuşmaya başlamıştı.

"Sen de tanımadığın kişi senle gelmesin diye beni koruma diye çağırdın. Doğru mu anlamışım? "

"Evet, doğru anladınn. Tebrikler. Bay bay.

Konuşurken dikkatimi, en çok da beni fazlasıyla dağıtmıştı. Burdan tüymem gereken konular vardı. Bu yüzden kaçmaya yeltendim.

" Dur. "

Net bir şekilde emir verdiğinde koşsaydım başım belaya girer gibi hissettim. Böyle bir şey, yüksek ihtimalle olmazdı ama kendimi başka türlü avutamazdım.

Bu sırada kolumdan hafifçe tutup herhangi bir kabinin, kapalı olan kapısına yaslamıştı bedenimi. Bu kalbimi iyice hızlandırırken beni kapıyla arasına almış olması her gün kötülediğim klişe pozisyondan başkası değildi.

Çok güzel hissettirdiğini itiraf etmeliyim.

Kızlar, beni kıskanmalısınız. Her gece hayalini kurduğunuz Bang Christopher Chan ve kasları yalnızca iki milimetre önümde.

"Atladığın bir şey var."

"Ne gibi? "

Sallamasyon hikayemde aksama olabilmesi, şu anın en normal şeyiydi belki de. Ama korktuğum şey başıma mı gelmişti ne.

"Benimle de tanışmıyorsun. "

Bunu söyleyince dudaklarımı birbirine bastırdım.
Sevinse miydim? Üzülse miydim?

Senaryoya inanması hem iyi hem kötü.
İnstagramı unutmuş olması hem iyi hem kötü.

"Aslında mantıken tanışıyoruz?" dedim.

Kaşlarını çattı. Hatırladığını düşündüğümde bakışlarımı kaçırdım.

"Hey! O olay kazara oldu. "

Onu unutmuş gibiydim.
Bak bu da ikilem.
Yok ya değil.
Her türlü kötü + utanç verici

"Ondan bahsetmiyorum. " dedim.

Jeton ne zaman düşerdi acaba.

"Pekala, neyden bahsediyorsu-"

Derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti. Benim yapacağım, bu andan itibaren susmak veya salağa yatmak olacaktı.

"Benim tanışmalarım iki yoruma bakmamalı, böyle olmamalı. "

"Nasıl olmalı ki."

"Oldukça yakından olmalı. "

"Ne kadar yakın ki. "

"Bilmem."

Bunu söylerken bile yaklaşıyordu yüzü.
Kalpten gitmeme son 3.

"Bu arada hazır bahsi geçmişken yorum mevzusunu halledelim. "

Gözlerim büyüdü ve ağzım açıldı.

"NE?! "

Bu tepkiden sonra kendimden nefret ettim. Lanet olsun ilk defa fesat düşünerek mallık yapmıştım.

Belki adam; şaka yaptım, ben yazmadım, orda belli etmedim ama rahatsız edici, sen kimsin de cesaret ediyorsun gibi şeyler söylecekti.

"Ben ciddiydim, sen değilmiydin? "

"Ciddi- siktir,
şuan ciddi misin? "

Söylediği şey beklediğim son şey bile değildi. Bu yüzden başta ciddi olmadığımı söylecektim. Ama gerçekliğe döndüğümde..

Dibimde pis pis sırıtarak eliyle belimi kavradı gibi yasladığı kapıdan çekerek göğsüne yaslanmama sebep oldu.
Kaslarını çok rahat hissediyordum.

Kabinden içeri girince kapıyı kilitlemesi bir oldu. Duvara beni tekrar yasladığında bedenlerimizi neredeyse birleştirerek konuştu.

"Hiç olmadığım kadar. "



Hiç olmadık yerlerde bölüm kesen şahsiyet burada, söylemek istediklerini paylaşıyoruz;

Hepinizi çok seviyormuş, öyle diyor.
(Aramızda kalsın kimselere söylemeyin.)


Not: Bir kişi, adını vermiyorum rencide olmasın ( seungmindeseungminn )
Fici okumamakla tehdit etti bu yüzden ders çalışmayıp bölümü yazdım.
Daha ne yapayım yani...

Is she your sister? | Chanmin ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin