Telefonun öbür tarafında onu kışkırtan bir adet Minho, sabrını sınıyordu.
"Minho, 10 saniye içinde sınıfa gel. Canımı sıkma benim. "
"Gelmiyorum ağla, ezik "
"Ne tür bir manyaksın ya. "
"Harika bir maniacım aşkm. Hem de en harikasından"
"Ney? Ne diyosun aq"
"Efendim? Beş dakikaya burada mısın?
Gel bakalım köle, gell"Oturduğu sıradan, telefonunu alarak hızla kalkmıştı. Minho kendisi kaşınmıştı ne de olsa.
"Chan belanı sikcek bu arada"
Minho'nun yanında oturan Hyunjin, muhtemelen konuşmanın bir kısmına-
hayır
tamamına tanıklık etmişti.Bu hâli, her zamanki hâli gibi Minho'yu sinir ediyordu. Hem Minho'ya göre, gerizekalı arkadaşı yüzünden planında aksama yaşanabilirdi."Kes lan amk hyunjini"
"Aa terbiyesiz, bi kez de benim için vursana Chan"
Para bile veririm.
Oha aklıma geldi de. Minho. Sana da para veriyim, kafes dövüşü yapın. ""İstediğim miktarı verebilmen için para sıçman lazım, şansına küs kınalı koyun"
"Paradan bol ne var. Ve bi daha bana öyle seslenirsen ebeni çaprazlarım. "
"Chan'ı bekliyorum, senin boktan sohbetine katılmayı reddediyorum. "
"Ne zaman sohbetime laf etsen ya göt oluyosun ya da istesem seni sikebileceğim gerçeği aklına geliyor."
"Aynenn"
"Lan Chan öldü mü acaba? Ses gelmiyo.
Aha
Kesin geliyor var ya
Topuklarını götüne vura vura geliyor kesin benim can dostum. ""Nerden biliyosun koştuğunu. Belki koşmuyordur.
Hâlâ oturuyor olabilir yani. ""Hissediyorum cnm. İtirazın mı var? "
Yan yan bakarak konuşmuştu. Kafasını önüne çevirdiği anda yanlış bir şey görmüş gibi tekrar Minho'ya döndü. Büyük bir kahkaha attı. Sonrasında sesli bir şekilde gülmeye devam ederek ellerinin tersini Minho'nun alnına, yanağına ve boynuna değdirip çekmeye başlamıştı.
"Ne gülüyon bilader. Çok mu komik."
"Ananıskm"
Hyunjin gülüyor, Minho ise Hyunjin'in güldüğü şeyin o olduğunu bilmediği hâlde gittikçe kızarıyordu.
"Çok komik AHAHAHAA"
"NEYE GÜLÜYON YARRAM"
"Biraz korktun sanki ona güldüm"
"KİM? BEN Mİ? "
"Yok ana-
yani sakin ol.""GÜLME O ZAMAN PİÇ"
"tm
Olm ama çok komi-""HYUNJİN?"
"Ne var anasını satayım. İki güldürtmediniz yaa. "
"MİNHO? "
Sonunda Chan kapının önünde belirmişti.
Bağırışıyla Minho da kafasını o yöne çevirmişti.
Sırıtarak 'romantik' bakışmalarını izleyen Hyunjin
başta kıkırdamış, daha sonra hüzünlü bi ifadeyle Chan'a yönelik konuşmuştu."Yarım saattir nerdeydin amına koyayım. Bu malın beni çiğ çiğ yemesine sadece dakikalar kalmıştı..."
Diğerleri bakışmaları kesmeyince oflayıp ayağa kalkmıştı. Burdan tüymeyi planlıyordu çünkü Minho ne yapar eder, o tartışmaya Hyunjin'i de dahil ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is she your sister? | Chanmin ✓
Fanfiction"Ne yani? Bu küçük orospu senin kardeşin mi Chan?!" "Orosbu anan, küçük çükündür lan! " "Sakin olacak mısınız artık? Seungmin, evet kardeşim. Hannah, sevgilim hakkında düzgün konuş. " İlk ficim, anlayış göstererek ve eğlenerek okumanızı diliyorum...