Jisung'tan
"Selam"
Çok yakınımda duyduğum sesle kafamı çevirdim.
Gördüğüm bu yüz de ne?
Yunan tanrısı heykeli mi?"Merhabaa"
Felix içtenlikle selamı karşılayınca bir şey demem gerektiğini düşündüm. Ama vazgeçtim çünkü boş boğazlık etmek istemedim.
Ve bunu söyleyen bendim, jisung.
Düşünsenize ne haldeydim.Bildiğiniz üzere Felix mutasyon geçirmişti ve özelliklerine sosyallik'te eklenmişti. Önceden de vardı da o zamanlar 'utangaç'tı.
En azından sohbet edebiliyordu şuan. Benim aksime.Karşımda duran ikiliden sağdaki az önceki 'Chan'dı.
Aklıma çarpma? olayı gelince sırıttım ve o da bunu fark edince ayıp olmasın diye gülümsedi.Bu sırada fena etkileyici olan yüz, tavşan dişlerini gösterecek kadar geniş gülümsedi ve konuşmaya devam etti.
Eh,
bu elbette dikkatimi dağıtmaya yeterdi.
Haliyle bende dikkatimi dudaklarına çevirmiştim.Konuşurken hareket eden pembe dudaklar çok tatlıydı.
Bakmaktan kendimi alıkoyamıyordum.Ancak tabii ki 'bakma'nın bokunu çıkardığımdan, yanımda duranın bakışlarını üzerimde hissedince bakmayı kesip Seungmin'e mesaj atmak için telefonumu açtım.
En son utançtan kendini tuvalete kilitlemişti.
Eğer bir çift güzel göz, süzmeye devam edecekse Seungmin'in yanına gidecektim.
Jisung-Seungmin
Jisung
Tahminen ne zaman gelirsinSeungmin
Bende bilmiyorumJisung
Seninki geri geldi bu aradaSeungmin
NE
NIYE AMKJisung
Ne bilim aq
Bide yanında biriyleSeungmin
Nasıl biriJisung
Yakışıklı biriSeungmin
Jeongin mi
Gerci o bugun gelmedi
Minho muJisung
Minho mu
Evet
MinhoSeungmin
Goz zevkine sıcayım kankaJisung
Bende senin
demeyi çok isterdim ama Chan taş gibi
Ama çok komik şuan utanmasıSeungmin
Begen gec bilader
yorum yapma
Olm bu arada biz niye bu grubu somurdukJisung
Hangi grubu?Seungmin
Chanları işteJisung
Hee
Harbi lan herkes
geriye bi changbinle jeongin kaldıSeungmin
Onlar da olur ya
Hem ayni gun gelmediler
Bu ask degil de neJisung
Sanki biz oldukta bi onlar eksik anasını satayımSeungmin
Siki kalkmıs Jisung..
Bide hakli olman cok uzucu-
"Jisung sen geçen fizik sınavına girmiş miydin? "
Telefonu hızla kapatıp soruyu soran Minho'ya baktım.
Yanıma yaklaşmıştı.Dibimde duruyordu, sanki yeterince yakınımda değilmişcesine.
Göz teması kurarak cevabımı bekliyordu ama şuan benim ağzımı açmam mümkün gibi görünmüyordu.
Geldiğinden beri kıpırdayamıyordum. Sadece Seungmin'e mesaj atarken parmaklarımı oynattım. Onun haricinde olduğum yerde put gibiydim.
Geriye doğru mahçup adımlar atıp tekrar bana odaklandı.
"Konuşmayacak kadar rahatsız mı oldun? "
"Ne alaka"
Tek söylediğim bu olmuştu ancak dışarıya fısıltı olarak çıkmıştı sanırsam. Çünkü ben bile sesimi tam algılayamadım.
"Oha Minho yaşıyo mu?
Ah, Hyunjin'e minnettar mıyım ne
"Hyunjinnn aldın mı canım"
"Aldım aldım. İki tane hemde. "
"Sen sade soda sever miydin? "
"Iyy sevmem tabi, o ne öyle ya. Chan'a aldım.
Chan tam, ben ne alaka sıfadı yaparken Seungmin'in karşıdan geldiğini gördüm.
İyice yaklaşınca hemen canım arkadaşımın yanına sokuldum. Elimi, saçının sarı tutamlarının olduğu kısma parmaklarımı daldırdım. Saçına dokunulmasını sevmiyordu ama şuan sesini çıkarmak da istemiyordu.
Yeterince rahatsız ettiğime emin olduğumda dönen muhabbete kulak verdim.
"Sizde biri eksik sanki. Böyle egoist biri. " dedi Hyunjin.
Felix huzursuzca kıpırdanmıştı. Sevgilisinin ortalığı karıştırmak istediği belliydi.
Changbin'den bahsettiğini anlamıştım. Ondan hoşlanmadığını biliyordum. Eh, Changbin de ona bayılmıyordu. Bu yüzden lafı yapıştırdım.
"Sizden de eksik gibi. Böyle salak biri"
Üzgünüm Jeongin.
"Ben burdayım ya- Lan kim oluyosun da bana salak diyosun Han? "
Emin olmuştum ki Hyunjin, etrafı karıştıramayacak kadar maldı.
Felix de çok havalanmasın yani sevgilim var diye.
Etraf mal kaynıyor."Tamam" dedim sadece.
Götüyle anlayana ne anlatıcam ayol.
"Hyunjin. Evladım salak mısın sen
diye sorarak vakit kaybetmeyeceğim çünkü az önce kendin kabul ettin. Bu yüzden mal mısın? " dedi Chan.
Oturduğu yerde telefonuyla uğraşıyordu.Hyunjin oflayarak göt oluşunu yediremedi ve Felix'e sırnaştı. Felix ise gerizekalılığından utanmayıp ufak ufak öpüyordu Hyunjin'in saçlarını.
Aşk böyleydi galiba. Sevgilin embesilin önünde giden olsa da elinden bir şey gelmiyordu.
Bir anlığına düşünmeyi kestim.
Ve hyunlix çiftine ne kadar takıldığımı, en ufak sevgi gösterilerinin bile zoruma gittiğini kabullendim.Noluyo lan bana.
Yoksa felikse mi aşığım?⛧
Merğaba everyone!
Teşekkür ediyorum hepinize.
BayayayyayayayayayyyyyNot: Burada kesmeyecektim ama şerroluk yapmak harika bir şey. Bilmiyorsanız söyleyeyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is she your sister? | Chanmin ✓
Fanfiction"Ne yani? Bu küçük orospu senin kardeşin mi Chan?!" "Orosbu anan, küçük çükündür lan! " "Sakin olacak mısınız artık? Seungmin, evet kardeşim. Hannah, sevgilim hakkında düzgün konuş. " İlk ficim, anlayış göstererek ve eğlenerek okumanızı diliyorum...