ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ: ᴅᴏᴋᴜᴢ

84 13 2
                                    

Tüm ekip okul bahçesindeki çardakta toplaşmış, Felix'in sevgili mevzusunu konuşuyorduk. Bu konu en başından hepimizin canını sıkmıştı gerçekten.

Durumumuz tam olarak şöyleydi;

Felix, Hyunjin'in ona karşı olan kibarlığından ilgisinden bahsedip duruyordu. Ki her birimiz hızla gelişen bu olayı daha sindirememişken
kafamızı mükemmel bir şekilde karıştırıyordu.

Changbin, ona göz devirip duran gelincik kılıklı ergenden farksız bu çocuktan hayır geleceğini hiç mi hiç sanmıyordu.

Ben, her türlü onlarla muhabbetimiz olacağını Changbin'e anlatmaya çalışıyordum. Liximizin sevgilisi olduğundan her ne kadar sevmese de dışarıya yansıtmamalıydı.

Jisung ise Jisungluğunu yapmış ve eğer bir şansı olsa Chan'a teklifte bulunacağını söylemişti. Gay arkadaşım olabilirdi ama Jisung'u arkadaşlıktan çıkarma vakti geldi gibiydi. Bu arada tekliften kastı çıkma teklifiydi.

Ne kadar Jisung'a sövsem bile,
bunu düşünmedim değildi.
Ama Chan'ı daha önce görmemiştim.

Sadece Hyunjin ve Jeongini tanıyordum. Jeongin tatlıydı. Aynı sınıftaydık. Hoş ve farklı karizması bir vardı.
O teklif etseydi şakasız kabul edebilirdim. Ama bende o göt yoktu, cesaret edemezdim sanırım.

Bu düşüncelerim içinde Changbin'in fikrini epey merak etmiştim. O da gay olduğunu söyleyeli maximum üç ay oluyordu. Yani ona yaptığım gay esprilerini kesmemden üç ay geçmişti. Daha fazla oyalanmadan Hyunjin'e saydıran ve gözlerini zemine kilitlemiş Changbin'e bir hışımla döndüm.

"Sayın Changbin beyfendi sence Hyunjin'in grubundan en taşaklı kim? Ben onları çok tanımıyorum ama sen tanıyorsundur. "

Oflayarak gözlerini devirdi.

"Aralarından birini gözüme kestirecek kadar zevksiz değilim Allah'ıma şükür."

"Hadi ya söylesen ölür müsün?"

"Evet??"

"Ya hadi nolurr. "

"Birisini söylesem yıllarca shipliceksin bilmiyoruz sanki seni? "

"Shiplemicem.
Sadece merak ettim, hadi lütfen!"

Ona olan bakışlarımı koyu bir hâle getirerek tamamen bir köpek görünümü aldığımda büyük bir iç geçirdi.

"Taşaklı olmasa da Jeongin tatlı"

"Hadi ya, Jeongin bana da öyle geldi"

"Hadi lan oradan, haşmetli Chan varken ne sikimden bahsediyonuz?"

Jisung'un aniden atlamasıyla sinirlerim bozulmuştu.

"Chan da seni bekliyordu zaten!"

"Ne sandın?!"

Jisung her zamanki mal tavırları Felix'in sesinin yükselmesiyle bölünmüştü.

"Yeter lan bağırmayın. Millet bize bakıyor."

Söylediği şeyle hepimiz sussak da onu duymamış gibi yapıyorduk. Buna karşı gözlerini devirmişti Felix. Ardından Jisung bana bir bakış atıp konuşmaya başladı.

"Dün neden mesajıma bakmadın? Yıllar sonra iletildi yazısını görünce bana bir fenalık geldi. "

Ah, bu çok karışıktı. Dün Jisung'un attığı hesabı kurcalayacakken takip ettiği hesaplara bakmak istedim. Amacım sadece, Jisung linominoyu takip ettiğinden onun da Jisung'u takip edip etmediğini kontrol etmekti. Sadece buydu. Onların takipleşip takipleşmediğini merak etmiştim. Ama bum! Kendimi yakışıklı bir çocuğun hesabında buldum.

Açık bir hesaptı. Profil fotoğrafı da normaldi. Bakmak isteyip girmiştim. Daha sonra şakasına bir fotoğrafa kalktı yazmıştım. Bunu yazdıktan sonra telefonumu şarja takmıştım.
Şarj cihazımdan farklı farklı sesler geliyordu normalde de, hiç takmazdım. Ama o gün telefonum şarj edilirken şarj cihazım eror verip bozulmuştu. Sonuç olarak telefonun şarj yerinin perti çıkmış oldu.
Onu tamir eden abiye tüm paracıklarımı vermiş olmama rağmen anın siniriyle de bugün telefonumu okula getirmemiştim.

Olanları sadece şarjımın bitme esnasından başlayarak özet geçmiştim.

Anladım diye bir şeyler zırvalasa da bir bok anlamadığını biliyordum. Ama yeniden anlatarak değerli vaktimi harcayamazdım, kusura bakmasın.

Az önce aldığımız verilere göre Felix ve Hyunjin'in
sandığımız kadar 'aniden' sevgili olmadıklarını öğrenmiştim.
Bu da demek oluyordu ki, Felix bizden bunu bir süre saklamıştı. Tam ağzına sıçacak iken
'Olonlor notloşmodon soylomok ostomodom'
diye götünü yırttığı için fazla oyalanmadım onunla.

Ama gün gelecekti, ben de ondan bir şeyler saklayacaktım. Benim intikam anlayışım da böyleydi işte. Napalım?

𖤐

Okuduğunuz için teşekkürler
Bay ★

Is she your sister? | Chanmin ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin