Seungmin
Aynen amk|
Adama ruya diyoz adam ne diyo|
Peki sen nasil hissettin?Chan
Çok güzel hissettim SeungminSeungmin
Oyle miChan
ÖyleSeungmin
Gorusuruz okulda
Di mi Chan?Chan
Tabi
Görüşürüz(2x çevrimdışı)
⛧
-
Chan'dan
"Ben çıkıyorum abii"
Kesme tahtasından kafamı kaldırıp Hannah'a baktım.
Kapının eşiğinde, benden olumlu bir yanıt bekliyordu. Ben ise gözlerimi kısarak onu aşağıdan yukarıya süzmeye başladım. Gözlerim yüzüne ulaştığında konuştum:"Makyaj mı yaptın sen? "
Heyecanla kafasını sallayıp gözlerini bir kaç kez kırptı.
"Evet, nasıl olmuş? "
"Normalinkinden daha farklı. Nereye gideceğim demiştin? "
Utana sıkıla, heyecanından eser kalmayan bir şekilde cevapladı beni.
"Yüz kere dedim resmen! Sınıftakilerle gidiceğim diye. "
"Kiminle gideceksin demedim. Nereye gideceksin dedim. "
Bunu söyledikten sonra yüzündeki gergin ifade beni şaşırtmıştı. Yine başına bela açarsa diğerleri kadar sakin olmayabilirdim.
"Abi bak. Ben bebek değilim, çocuk hiç değilim.
Sal beni artık ya. "Elimdeki bıçağı sert olacak bir şekilde tezgâha bırakıp ona doğru yürüdüm. Tam dibinde durduğumda kapıyı açtım ve ona geçmesi için alan bıraktım. Bir adımından sonra kolumla yolunu kapatıp bana dönmesini sağladım.
"Hannah. Ne kadar ciddi olduğumu görebiliyorsun değil mi? "
Başını salladı ve önünde duran koluma bakmayı sürdürdü. Israrla göz teması kurmuyordu.
Bende tehditkâr cümlelerimi sıralamaya başladım."Bebek veya çocuk değilsen sorumluluk sahibi bir birey gibi davran ve canımı sıkma. Gittiğin yer ile ilgilenmiyorum ama,
Olurda şu anki halin gibi gelmez ya da
kendini ve bir başkasını zor duruma düşürürsen, bittin. Kelimenin tam anlamıyla.
Umarım anlatabilmişimdir. Çünkü senin, anlamamak gibi bir seçeneğin yok.
Beni nasıl bir noktaya getirdiğini sen düşün artık."Kolumu çektim ve az önceki yerime geri döndüm.
İşime devam ederken arkamdan duyduğum kapı sesiyle gülümsedim.Makyaj yakışmıştı.
⛧
- Seungmin'den
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is she your sister? | Chanmin ✓
Fanfiction"Ne yani? Bu küçük orospu senin kardeşin mi Chan?!" "Orosbu anan, küçük çükündür lan! " "Sakin olacak mısınız artık? Seungmin, evet kardeşim. Hannah, sevgilim hakkında düzgün konuş. " İlk ficim, anlayış göstererek ve eğlenerek okumanızı diliyorum...