۱٤

274 30 0
                                    

باشە من ئێستا چی بکەم ؟
"هێی تایهیۆنگ تۆنازانیت کە کەوتویەتە کام چیڕۆکی ژیانت"کازووم وای وت و دەستی لەسەر شانم دانا"ئەوە باسی چی دەکەیت کازووم بۆمی تۆزێک ڕوون بکەرەوە"ڕووم کردە ئەوو بە تامەزۆیی چاوەڕیی وەڵامم کرد"تۆ نازانیت کە ئێلیزا ئەو کاغەزانەی بردووە یان برا گەورەکەت ، بۆیە کاتی ئەوەیە کە بۆت ڕوون بێتەوە"زۆر بەشێوەی شاراوە  قسەدەکات"کازووم خۆت دەزانیت کاتی ئەو مەتەڵە هیچانەی تۆم نییە" ئەو شتێکی تری وت کە من هەرگیز مێشکم بۆیی نەچوو.




باشە ئەوە چەند کاتژمێرێکە تایهیۆنگ نەهاتۆتەوە دەبێت شتێک بەسەر باوکم هاتبێت؟ نا هەرگیز شتی وا نابێت



گەڕامەوە ماڵەوە بەڵێ کازووم پێی وتم کە ڕابردوومانی بۆ باس بکەم ، بەڵێ ڕابردووی من و ئەو بەیەکەوە تاکوو لەشتەکان تــــێبگات. دەرگــا سەرەکـــیەکەم کردەوە و چاوم کـــەوتە سەری بـــاشە دەبــێت خۆمــی بۆ ئامادە بکەم.


"بۆچی درەنگ کەوتیت؟ باوکم شتێک لــێ بــەسەر هاتووە؟"بە خەمخۆریەوە پرسیاری باوکی دەکرد "نەخێر لەلای کەســێک بــووم" دانیشتم لەسەر قەنەفەکە تۆزێک سەرم حەساندەوە و سەرم بەرز کردەوە.



"پێویستە قسە بکەین"بە شێوەیەکی نەزانین سەیری کردم"قسە کردن دەربارەی چیی؟" دانیشت"دەربارەی شتێکی گرنگ زۆریش گرنگ .. بەڵام لێرە نابێت "من وتم، دواتر پرسی"ئەی لەکوێ ؟"  "ژووری نهۆمی سێیەم" دووبارە بە هەمان ڕووخسار"بەڵام ئەوێ زۆر کۆنە و پاک نەکراوەتەوە" من وتم"بۆ چوویت بۆ ئەوێ؟" بەڵام ئەو وتی"نەخێر. خزمەت کارەکان وتیان زۆر کۆن و پیسە بۆیە نەچم باشترە" باشیان وتووە"تۆ هەڵسە بابڕۆین"







بەڵام کە هاتین بۆ ژوورەوە وەک خۆی پاک و خاوێن بوو بێ گوومان هەموو ڕۆژێک پاک دەکرێتەوە لەبەر ئەوەی تایبەتە لەلام.

"واو سەیرە بۆچی وا پاکە؟ وا پێدەچێت تازە خاوێن کرابێتەوە"بە سەرسوڕمانییەوە وای وت "بێ گومان هەموو ڕۆژێک پاک دەکرێتەوە."سەیری کردم لەکاتێک من لەسەر یەکێک لە قەنەفەکان دانیشتم"چۆن؟"  "دواتر دەزانیت چۆن . ئێستاش دانیشە با قسە بکەین. "



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زۆر سوپاس بۆ بینەر بوونی . پرسیارێک بۆچی هەندێکتان فۆلۆکانتان لابردووە؟؟

کۆمێنت و ڤۆت لەیاد مەکەن❤️❤️

 The teachers of our village schoolWhere stories live. Discover now