کاتێک خەبەرم بویەوە لەژوورەکەمم بووم . دواتر کە هەڵسامەوە ئاههه سەرم ئازاری زۆر ، کاتێک لە ئاهەنگەکە هاتمەوە زیاترمخواردەوە ....
دواتر کەوتەوە یاد ئاههه ئئێلێزا وتی کەدەیەوێت لە پاڕکە بمبینێت ...
خۆمم ئامادە کرد چوومە خوارەوە .. چاوم بە باوکم کەوت "ڤی ئەو چەند ڕۆژە زۆر نایەیتە کۆمپانیا؟."قومێکی لە قاوەکەی خواردەوە."باوکە کارم هەیە لەگەڵ چەند هاوڕێیەکا" بەپەلە وام وت."چ جۆرە هاوڕێیەک؟"سەیرێکم کرد ."باوکە خۆت جۆنکووک ناناسیت؟"..."دەی دەبێت بڕۆم."
هاتمە دەرەوە ، باوکم قسەی سەیر دەکات .. هەر لەدوای هاوسەرگیری منە.. تچ
کاتێک گەیشتەمە ئەوێ ئەوم دۆزیەوە ... چووم و لەلای دانیشتم."سڵاو ." تۆزێک هەڵبەزی واک ئەوەی ترسابێت"ئاهه س.سڵاو"....."بمبوورە"......"ناکێشە نییە، باشە تۆ ویستت چاوت بێم بکەوێت؟"....."ئاهه بەڵێ دەمەوێت تۆزێک بۆخۆمان کاتێکی خۆش بەسەر بەرین ئەگەر لات ئاسایی بێت.""......."بۆنا؟ ئاساییە لەلام."
دوای ئەو چاوپێکەوتنە نێوانی ئێلێزا و تایهیۆنگ نزیکتر بوویەوە بەڕادەیەک کە ئێلێزاش هەستی بۆ تایهیۆنگ دروست بووبوو . بەڵام کارەکەی بەوو شێوەیە نەڕۆیشت ، ئەو دەبوایە بە زووترین کات ئەو کارە تەواو بکات ... ئەویش لەناوبردنی تەواوی کۆمپانیای کیم و خێزانەکەی بوو....
دووای چەند جارێک تایهیۆنگ داوای خۆشەویستی لە ئێلێزا کرد ، ئەویش بێگومان قبووڵی کرد . ئەمڕۆ دووەم چوونە دەرەوەیەتیان لەگەڵ یەکتر.
"باشە ڤی تۆ ناوی ڕاستە قینەت چییە؟" کاتێک دەڕۆیشتن لەسەر ڕێگاکە و تایهیۆنگیش دەستی لەسەر شانی دانابوو لەو کەش و هەوایە ساردە."ئم هەر ڤییە."نایەوێت ناوە ڕاستە قینەکەی ئاشکرا بکات ."نا دڵنیام وانییە."....."چۆن دڵنیایت لەکاتێک دا ئەوە ڕاستیەکەیە."
"باشە باوەڕم کرد "وای وت کاتێک مەکردی دەکرد . تاهیۆنگ پێکەنی و دەستێکی بەسەر سەری داهێنا.....
دووای چەند مانێگێک تایهیۆنگ بڕیاری دا هاوسەگیری بکەن بەیەکەوە .... ئەو ڕۆژە ڕۆژە ڕەشەکەی خانەوادەی کیم بوو.
بەڕێز کیم زۆر دڵخۆش بوو بەوەی کە تاقە کوڕەکەی هاوسەرگیری دەکات، خاتوون کیم هەموو ئامادەکاریەکانی کردبوو بە باشترین شێواز ...
لەلای ئێلێزاش . ئەو بەڕاستی ئەو شتەی نەدەویست بەڵام لە ناچاریا وای دەکرد . هەندێک کەسی بێگانە ڕۆڵی خانەوادەی ئێلێزای دەبینی ..
YOU ARE READING
The teachers of our village school
Diversosخۆشترین ژیان دەژیام تائەوکاتەی ڕۆیشتم لە قوتابخانە کۆنەکەم ، بۆدانەیەکی نوێ . وەدووبارە گەڕانەوەم بۆ ئەوێ . دوای ئەوەی کە بەڕێوبەر و مامۆستا تازە هاتن بۆ ئەو قوتابخانەیە. ئایە ئێلیزا چ ڕابردوویەکی هەیە لەگەڵ تایهیۆنگ یاخود بەنازناوە بەناوبانگەکەی(ڤی...