۲۳

386 38 0
                                    

دەمەوێت هەواڵی باوکم بپرسم لە تایهیۆنگ بەڵام نازانم چۆن. پێش ئەوەی بڕۆمە ژوورەوە وەستام و ڕووم کردە ئەو ."تایهیۆنگ دەتوانی هەواڵی باوکمم پێ بڵێیت؟"بە خەمباریەوە وتم ، دەمزانی وەڵامەکەی چییە"باوکت ڕۆیشت دەی ئێستاش بۆ ژوورەوە،"





شەو بوو من هەر دەگریام بۆ باوکم ، سەیری کاتژمێرم کرد . زۆر درەنگ بوو هەڵسام و چوومە دەرەوە ئاهه چوەکانم زۆر ژان دەکەن بۆیە تۆزێکم چاو داخست دواتر کردمەوە....

ئێستا چیی بکەم بەو کاتێژمێر دووی شەوە؟ چوومە ژوورەکەی تایهیۆنگ ...... بەڵام لەوێ نەبوو ....

چوومە چێشتخانەکە بۆئەوەی ئاوێک بخۆمەوە . کاتێک چوومە چێشتخانە هەر ترساشم کە کەسێکم لەوێ بینی..

"ئەوە لێرە چیی دەکەیت جۆنکووک؟"پرسیارم لێ کرد."دەبێت من ئەوە بڵێم."برۆیەکی بەرز کردەوە.گوێم پێی نەدا و پەرداخێکم هەڵگرت و ئاوم تێی کرد و خواردمەوە.

"ئەی کوانێ تایهیۆنگ؟"......."ئەو لە ئۆفیسی ماڵەکەیتەی."ماڵەکەی؟ سەیرە"باشە."

ڕۆیشتمەوە سەرەوە تاکوو دوبارە پاڵبکەومەوە










تایهیۆنگ

لەدەرەوە گەڕامەوە بۆ ماڵەکەی ئێلێزا ، جۆنکووک دەرگاکەی بۆ کردمەوە"بەخێر هاتیتەوە . هیچ شتێک نەبوو؟"

ڕۆیشتم لەسەر یەکێک لە قەنەفەکان دانیشەم "تەنها دەزانم کە بۆ بێن کاردەکات ..دەبێت ئەمجارە چ کارێک بکات."

جۆنکووک لەولاوە وتی"تایهیۆنگ ئێلێزا  پرسیاری تۆیی کرد ."...." ئێ ئینجا .؟" ....."هیچ هەر وتم با بیزانیت."


ڕۆیشتە ژوورەکەی ... دەترسم بێن جوڵەیەکی ترسناک بکات و زیانر بۆمن هەبێت .. دەبێت ئامانجەکەی ئەمجارە کێ بێت تاکوو لەناوی ببات؟






چوومە ژوورەکەم ، لەسەر جێگاکە پاڵ کەوتم تاکوو تۆزێک ئەو سەرئێشەیەم لەکۆڵ بێتەوە ..
نازانم چیی لە ئێلێزا بکەم ئایە بیگەڕێنمەوە لای دایکی بۆ گوندەکە یاخوود لەلای خۆمی بهێڵمەوە .






بەیانی




ئێلێزا

هەڵسام دوێنێ شەو بەرزۆر توانیم دووبارە بخەمەوە ، هەڵسام لەسەر جێگاکەم دانیشتم . بیرم دەکردەوە لەوشتانەی کە ڕووی داوە .


دەرگاکە کرایەوە تایهیۆنگ خۆی و ئەو خواردنەی دەستی هاتە ژوورەوە ، لەلای یەکێک لە مێزەکان دای نا .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 The teachers of our village schoolWhere stories live. Discover now