Oy sınırı: 10
⚠Dikkat dikkat bu bölüm smut⚠ ⚠içermektedir İyi okumalar⚠
___
Bugün heyecanlı bir gündü. Dün gece Taehyung bana ulaşmış ve akşam 8 gibi burada olacağını söylemişti. Saat çoktan 7'yi geçmişti. Bugün hayatımın en heyecanlı günü olacakmış gibi hissediyordum.
Kaçırıldıktan sonra hayatımda bir şeyler değişmişti. Eskisi kadar yalnız değildim. Gerçekten arkadaşım olduklarını hissettiğim insanlar vardı ve yanımdalardı. Yıllardır alıştığımın tersine. Herşey garip geliyordu. İşlerin düzelmesi..
Kafedeki müşteriler yavaş yavaş azalmıştı. Dirseğimi sipariş aldığım tezgaha yaslayıp çenemi de elime yaslarken diğer elimle tırnaklarımı tahta alana sıra sıra vurarak ses çıkartıyordum.
Kapının açılmasıyla merakla gözlerimi kapıya yönlendirdim. Sarı saçlı, sanki bir çocuk edasıyla bana gülümseyen yüzle heyecanlandım. Sipariş alanından çıkıp hızlıca boynuna sarıldım Taehyung'un. O ise buna şaşırmış olacak ki bekledi bir süre. Hemen sonra ise ellerini belime yerleştirmiş ve sıkıca sarılmıştı bana. Gözyaşlarımı tutmam gerekiyordu ancak hayallerim gerçekleşirken bu şekilde duramazdım.
Yanağımdan akan bir kaç damla sevgilimin güzel tişörtünü ıslatmıştı. Burnumu çekmemle ve nefesimi düzenleme çabamla Taehyung bir şeylerin olduğunu anlamış olacak ki ellerini belimden çekmiş ve benden uzaklaşarak bir elini yüzüme koymuştu. Ben ise kolumla gözyaşlarımı silmeye çalışıyordum. Saçlarımın üstünden alnımda hissettiğim baskıyla kolumun üstünden Taehyung'a baktım. Alnımı öptükten sonra geri çekilmişti. Gözleri dolmuş olmasına rağmen gülümsüyordu. Neden gülümsüyordu ki?
Gözyaşlarım durduğunda ona beklemesini söyleyip arka kapıdan girip soyunma odasına girdim. Önlüğümü çıkarıp dolabıma astım ve tekrar geri döndüm. İş zaten bitmişti. Benlik bir şey yoktu. "Ben çıkıyorum!" diye bağırdığımda arkamdan gelen onaylama ifadeleriyle Taehyung ile beraber kafeden çıkmıştık.
Ne yapacağımızı bilemez bir şekilde bekliyorduk. Taehyung'a bakmaktan kendimi alamıyordum. O maskenin arkasında böyle bir yüz olduğunu bilseydim bir saniye beklemezdim o maskeyi çıkarmak için. Şimdi de bekleyemezdim o dudaklara sahip olmak için. Uzanıp aniden öpmemle Taehyung şaşırmıştı. Hemen sonrasında ise karşılık vermişti. İkimizde biraz sabırsızdık ancak durmamız gerekiyordu. Geriye çekildim ve "Seni bir yere götüreceğim." dedim.
Uzun yolda yürürken durduk ikimizde. Karşıdan karşıya geçmemiz gerekiyordu ancak arabalar asla durmuyorlardı. Cadde biraz daha boşaldığında Taehyung hızlıca bileğimden tutmuş ve geniş caddede koşarak karşıya geçirmişti ikimizi. Daha sonrasında ise bileğimde olan kemikli elini parmaklarımın arasına geçirmişti. Kalbim Taehyung'a dayanamıyordu.
Benim yönlendirmelerim ile hedefimiz ulaşmıştık. Taehyung şaşkındı çünkü hiç bir yere gelmemiştik. Cebimden anahtarımı çıkardığımda onu evime getirdiğimi anlamış olmalıydı. Binaya girdiğimizde 2. kata çıkıp tekrar anahtarla kapıyı açmıştım. İçeri girdiğimizde Taehyung evi incelemişti.
"Ne için geldik buraya?" diye sorduğunda gülümseyip "İşimize devam etmek için." demiştim. Odama geldiğimizde yatağıma geniş bir şekilde oturup konuşmuştum.
⚠
"Sana karşı olan özlemim geçmeden eve gidemezsin. Kucağıma gel."
Taehyung bu dediğimle alaycı bir şekilde gülmüş ve yavaş adımlarla eğilerek yaklaşırken "Hah! Gerçekten beni sikebileceğin geçiyor mu aklından?" demişti. Daha fazla yaklaştığında bir eliyle beni omzumdan itip yatağa düşmemi sağlamıştı. Hemen sonrasında ise elleriyle beni yatağa hapsederek üzerime çıkmıştı. Eğilerek kulağıma fısıldadı "Tekrar düşün, kim altta?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Behind The Mask | Taekook
FanfictionKim olduğu bilinmeyen bir adam Jungkook'u kaçırır ancak Jungkook bu olaya farklı bir yaklaşım sergiler. Taekook