🗿
Elimi camdan sarkıtıp güzel havayı hissetmeye çalıştım.
Kulağımda ki kulaklıktan gelen şarkı sesi gözümü kapattığımda avucuma dolan ve parmaklarım arasından kayan rüzgarla çok güzel bir hissiyat veriyordu.
"Erva yaklaştık." Kuzenimin kulağımdan kulaklığı çekmesiyle gözlerimi devirdim ve başımı ona çevirdim.
"Sude napıyorsun ya müzik dinlettirmedin iki dakika." Dedim ve kulaklığı geri takıp başımı arkaya yasladım.
En nefret ettiğim şeylerden biri müzik dinlerken ya o müziğin kapatılması yada kulağımdan kulaklığın çekilmesi.
Al işte şuan müziğe odaklanamıyordum o hissiyat gitmişti.
Gözlerimi açıp yolu izlemeyi seçtim bu sefer.
Gözlerim etraftaki ağaçları incelerken rahat bir nefes aldım.
En azından havası temizdi.
Babamın zoruyla evden çıkmayan ben amcamlara tatile gelmiştim ve hiç konuşmadığım kuzenimle tanışmıştım.
İyi bir kız gibiydi ama güvenemiyordum.
Çok fazla güven sorunum vardı.
Liseden yeni mezun olmuştum ve bir yıl hazırlamaya karar verdim çünkü istediğim bölüm güzel sanatlardı.
Fazla güzel bir kız değildim yani zengin biriyle evlenmeyi lisedeki arkadaşlarım gibi hayal edemezdim sadece ders çalışmalıydım onlar hayal edebilirlerdi çünkü güzellerdi yada paraları vardı.
Derin bir nefes aldım.
Gözlerim bahçesine girdiğimiz eve kaydı iki katlı küçük tatlı bir evdi ve en güzel tarafı deniz kenarındaydı.
Arabadan indiğimiz gibi kuzenim elimden tuttu ve beraber denize koştuk.
O denize girerken ben durdum.
Ne yani kıyafetimle mi girecektim?
Etrafıma baktım ama babamı göremedim.
O bu sefer bana kızamayacaktı çünkü yoktu.
Bende denize bir adım atacağım sırada durdum.
"Sude hastalanacaksın çık istersen." Kafasını kaldırıp bana şaşkınlıkla baktı.
"Saçmalama istersen görmüyor musun güneşi?" Dedi ve kafamı kaldırıp güneşe baktım.
Haklıydı.
"Hadi gelsene." Dedi ve ellerimi tutup denizin içine sürükledi.
Bana şu sıçratıp oyunu başlattı ve oyun oynamaya devam ettik.
Çok eğlenceli bir kızdı.
"Ah boğulacağım hadi içeri geçip soğuk birşeyler içelim." Dedi ve elimden tutup denizden çıkardı.
Islak saçlarımı geriye attım ve arkasından ilerken saçlarımın suyunu sıktım.
O da aynı şeyi yaparken beraber eve girdik.
Heryer ıp ıslak olurken şebnem abla bizi gördü.
"Kızım naptınız heryer ıslandı kabaracak." Pişmanlıkla yerlere baktım.
"Özür dileriz." Fazla soğuk çıkan sesine şaşırarak baktı.
"Kızım niye özür diliyorsun? Sileriz sonuçta." Dedi içeri giren Sedat abi ve masaya oturdu.
"Aynen öyle ben öylesine derim sen bana takma akışkanlık olmuş." Dedi kahkaha atıp o sırada elinde limonatalarla Sude omuzuma vurup mutfaktan çıktı bende peşinden çıktım.
İkimiz onun odasında kalacaktık ve odasının çok güzel bir balkonu vardı.
"Balkonun çok güzel." Dedim hayranlıkla ve kendimi pufa attım.
"Seninde odan çok güzeldi tam bir kız odası pespembe." Evet sudenin duvara asılı grup posterlerine ve gri mobilyalarına kıyasla benim odam tam bir kız odasıydı.
Limonatamı elinden alıp içmeye başladım.
"Biraz geçsin sana buraları gezdireceğim hayatında geçirdiğini en güzel dört ay olacak Erva!" Deyip kahkaha attı.
Umarım.
Şimdiden güzeldi.
"Yanına mayo aldın değil mi?" Kafamı olumsuz salladım.
"Neyse alırız." Dedi ve gözlerimi denize çevirdim.
"Aslında çok güzel bir kızsın." İltifatıyla utandım ve gözlerimi kaçırdım.
"Sende öylesin." Dedim ve saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.
"Çok da mütevazı." Dedi ve kahkaha attı.
Sude 22 yaşındaydı yani bende 3 yaş büyüktü.
Ona abla diyeceğim de bana abla deme yaşıt sayılırız demişti.
"Burada çok güzel kızlar var ya!" Dedi ve offladı.
Kızlar mı?
"Nereden çıktı bu?" Dedim şaşkınlıkla.
"Şanslıysam güzel bir kız bulabilirim." Dedi gülerek hala anlayamamıştım.
"Anlamıyorum." Eliyle yaklaş işareti yaptı.
Kafamı yaklaştırdım yüzüme yaklaştı.
"Ben kızlardan hoşlanıyorum." Gözlerim kocaman açıldı ve geri çekildim.
"Ne?!" Birden kahkaha attı ve kafasını geriye attı.
"Şaka sakin ol!" Dedi içimden bir oh çektim.
Dört ay bir lezbiyenle aynı odada kalamazdım.
"Yüzünün rengini görmeliydin." Dedi ve kahkaha atmaya devam etti.
"Hey! gülme!" Dedim ama daha çok güldü.
"Kızlar gülüşleriniz eksik olmasın ama aşağıya gelin yemek hazır!" Babasının sesiyle Sude gülüşünü bastırıp cevap verdi.
"Tamam baba!" Dedi ve elimden tutup kaldırdı.
Beraber aşağıya indik ve bol sohbetli bir yemek geçirdik.
Sude gerçekten şanslı bir kızdı.
Babası ve annesi ona çok ilgliydi.
Benim zaten bir annem yoktu ve babamda benimle ilgilenmezdi.
Akşama doğru biraz daha sahilde dolaştık ve eve geri döndük.
Pijamalarımızı giyindik ve Sudenin çift kişilik yatağına kendimizi attık.
"Güzel bir gündü." Dedim ve gülümsedim.
İlk defa içten gülümsüyor gibi hissettim çünkü uzun zaman sonra gerçekten güzel bir gündü.
"Sen birde yarını gör bugün bizimkiler izin vermedi çıkmamıza yorgunsundur diye ama yarın sana hayatını yaşatacağım." Dedi ve gülümsedi.
Üstüme yorganı çekip gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.
"Sana da iyi geceler." Deyip güldüğünü duydum ama yorgunluktan çoktan uyumuştum.
Sadece belime sarılışını hatırlıyorum.
🗿
Bu hikayede yeni hadi bakalım.
Birde gxg ye donusuyomus hikaye (düşünmedim değil)
Öptüm cok ilk bölümde fazla bişey olmamış olsada ikincide direkt olaylara gireceğiz hazır olur asklarim.
💋💋💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLDER | Daddy King
ChickLit"Sen bu sefer beni gerçekten delirttin!" Kirpiklerim altından tatlı tatlı baktım. "Sadece eğlenmek istedim." Kısık sesime karşılık eli boğazımı sardı birden ve beni arkamdaki aynaya çarptı. "Bende eğlenmek istiyorum hadi eğlendir beni!" Bağırışıyla...