0.7

6.1K 204 112
                                    

🗿

"Erva iyi misin?" Kapıya tıklatması ve sert sesi kulağıma gelirken gözlerim yüzümü yıkamama rağmen kıpkırmızı olan yüzümdeydi üstüne birde midem heyecandan bulanmıştı ve her an kusacak gibiydim.

"İyiyim sen git gelicem ben." Suyu açıp bir daha soğuk bir su yüzüme çarptım.

Yüzümü kuruladım ve tekrar kendime baktım.

Soruyu sorduğunda dondum ve kalkıp kendimi banyoya kapattım.

Ne diyeceğimi biliyordum ama aşırı heyecan yapmıştım gerçi hala aynıydı.

Derin bir soluk verip kapıyı açtım ki hemen önümde kollarını birbirine bağlamış üstten üstten bana bakan Barlas beni karşıladı.

Yanaklarım tekrar yanarken başımı yere eğdim ve ayaklarımıza baktım.

"Cevap vermek istemiyorsan seni zorlamam yani istememeni anlarım bir daha görüşmeyiz belki de-" kafamı kaldırıp şaşkınlıkla son dediğiyle yüzüne baktım.

Bir daha görüşmemek?

"Hayır, istiyorum." Birden göz bebekleri büyüdü ve ışıldadı kollarını çözüp yanına bıraktı.

"Gerçekten mi?" Kafamı sallayıp onayladım, ellerini kaldırdı ve yanaklarıma koydu elleri arasında yüzüm kayboldu.

Eğilip yüzüme baktı ve ellerini enseme kaydırdı diğerini belime koydu.

Öpeceğini sanarken kafasını omuzuma koydu ve sarıldı.

Şaşkınlıkla dururken kollarımı kaldırıp boynuna sardım.

Birden ayaklarım yerden kesildi ve adımları kendi odasına yöneldi.

Kapıyı açıp içeri girdi ve beni yere bıraktı.

Kollarımı çekip yüzüne baktığımda kulaklarının kızardığını gördüm.

"Kulakların kıpkırmızı." Gülümsedim ve elimi kulağına uzattım ama tuttu.

"Üstünü giyin." Yüzüne anlamsız bakışlar atarken döndü ve kapıyı kapatıp çıktı.

Arkasından bakakalırken oyalanmadan pantolonumu giyindim ve üzerimi giyindim.

Odadan çıkıp salona girdim ve koltukta oturan bedeninin yanına oturdum.

"Giyindim." Sonra bana baktı.

"Aferin sana." Yerimde sessiz sakin otururken aramızda çok tuhaf bir gerginlik oluştu.

Nedense ikimizde konuşmuyorduk sadece elindeki bardaktaki sıvıyı içiyordu bende onu izliyordum.

Dudaklarımı ıslatıp konuşmak için kelimelerimi seçmeye başladım.

"Şey yani biz şimdi ikimiz birlikte miyiz? Hayır yani işte çift sevgili gibi bir şeyiz?" Sözlerim birbirine dolanırken utançla yüzüm kızardı kafamı duvarlara vurmak istedim.

Yüzüne baktığımda kulaklarının kızardığını fark ettim pür dikkat bana bakıyordu.

"Yani öyle bir şeyiz değil mi?" Elinde ki bardağı masaya sertçe bırakınca gözlerim çatlayan bardağa kayarken çenemi tuttu ve kendine çevirdi.

Gözlerimi gözlerine çevirirken onunki dudaklarımdaydı.

Kalbim yerinden çıkacak gibiyken yutkundum bu anı bekliyor gibiydim ama ondan bir hamle bekliyordum.

OLDER | Daddy KingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin