🗿
Plajda ki yakınlaşmamızdan sonra eve gelmiştik ve direkt kendimizi temizleyip yatağa girmiştik.
Sude rahat uyumak için anne ve babasının odasında uyuyacağını söylemişti.
Bende yatakta uzanmış dudaklarının değdiği yerleri düşünüyordum.
Birden aklıma gelen fikirle yataktan kalktım ve kapıyı kilitleyip geri döndüm.Yatağa oturmadan önce şortumu ve tişörtümü çıkarıp sırtımı yatak başlığına yaslayıp bacaklarımı açık uzattım.
Elimi Barlas'ın dudaklarının dokunduğu yerlere dokundurdum.
Önce göğüsümün arasını sonra karnıma doğru ama hiç bir şey hissetmedim onun dokunduğu gibi değildi. Elimi külotumun içine sokup klitorisime bastırdım işaret parmağımı değişik hissettim. Daha çok vajinamın girişinde oyalandım elime sıvılar bulaştı ve kayganlaştı vajinamın yanakları, dudaklarımdan hafif bir inleme kaçınca hemen dudaklarımı kapattım.
Parmağımı içine sokmak istiyordum ama cesaretim yoktu ve en çok acıyacağından korkuyordum. Nefeslerim hızlanırken işaret parmağımı yavaş yavaş içine sokarken telefonumun ekranı yanıp söndü parmağımı içimden çıkardım ama elim orada kaldı.
Telefonu diğer elime aldığımda Barlasın aradığını gördüğüm gibi açıp kulağıma götürdüm.
"Alo?" Nefesimi ayarlayamadığım için sesim titrek çıktı. Karşı taraftan herhangi bir ses gelmeyince tekrarladım. "Barlas?" Diğer taraftan bu sefer sesi çıktı.
"Sesin neden böyle geliyor?" Kaşlarımı çatıp elimi hemen çektim sanki suç üstü yakalanmış gibi hissettim.
Battaniyenin altına girip kendime iyice sardım ve kıvrıldım.
"Bilmem." Barlasın dışarıya verdiği nefesini duydum.
"Ne yapıyordun az önce?" Hissetmiş miydi ki aramıştı?
"Hiç uzanıyordum." Gözlerimi kaçırdım uzakta olmasına rağmen sanki yanımdaymış gibi hissettiriyordu.
"O yüzden mi nefes nefeseydin ve sesin titriyordu? Söyle bana." Bence ona söylememde sakınca yoktu sevgilimdi sonuçta hem anlamıştı da zaten.
"Ben şey yapıyordum."
"Ne?"
"Senin öptüğün yerlere dokunuyordum." Gelecek cevabı beklerken karnıma ağrılar girdi nefesimi tuttum.
"Benim dokunduğum yerler bile seni bu hale mi getirdi?" Kafamı sanki o görüyormuş gibi saldığımı fark ettiğimde salaklığıma göz devirdim.
"Evet." Vücudum yanıyordu.
"Nerene dokundun peki?" Sorusuyla yutkundum.
"Şey..." karşı taraftan da hışırtı sesleri geldi.
"Güzelim utanmana gerek yok, söyle hadi bana." Gözlerimi kapattım utançla.
"Göğüslerime, karnıma ve işte oraya."
"Ora nere anlamadım?" Benim daha açık konuşmamı istiyordu anlamıyormuş gibi yaparak.
"Anladın işte." Karşıdan gülüş sesi geldi hafifçe erkeksi gülüşüyle ıslaklığım arttı.
"Ben ıslandım." Sözlerimle gülüşü durdu.
"Bunu açık açık söylersen kapına dayanabilirim." Gülümsedim ama şu an rahatlamak istiyordum.
"Barlas ne yapacağım?" Ciddi sorumla bir süre dordu ve konuştu.
"Mastürbasyon yapamıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLDER | Daddy King
ChickLit"Sen bu sefer beni gerçekten delirttin!" Kirpiklerim altından tatlı tatlı baktım. "Sadece eğlenmek istedim." Kısık sesime karşılık eli boğazımı sardı birden ve beni arkamdaki aynaya çarptı. "Bende eğlenmek istiyorum hadi eğlendir beni!" Bağırışıyla...