0.1

9.2K 225 143
                                    

🗿

"Hadi ama çık artık içeriden!" Üzerimdeki aşırı kısa elbiseyle nasıl çıkabilirdim?

"Sen gel içeriye!" Dedim ama ısrar etti.

"Bu akşam dışarıya çıkacağız ve sen o elbiseyi giyeceksin!" Derin bir nefes aldım ve perdeyi kenara çekip kabinden çıktım.

Sude koltuktan otururken gözleri baştan aşağı süzdü.

"Harika olmuşsun!" Dedi ve ayağı kalkıp yanıma yaklaştı.

"Ama biraz daha kısa olsa sa-" elleri eteğimi tutup biraz daha yukarı kaldırdığı sırada geri çekildim.

"Bu boy iyi." Gözlerini devirdi ve bende konuyu değiştirdim.

"Nereye gideceğiz?" Merakla sorduğum soruyla elbisemi incelerken cevap verdi.

"Bir arkadaşımın barına, açılışı bugün." Dedi ve gülümsedi.

"Bunu alalım vücudunu çok güzel gösterdi."Kafamı salladım.

Bende çok beğenmiştim ama otursam her yerim açılacak gibi geliyordu.

Birde sırtı...

Çırılçıplaktı sırtım.

"Saçlarınıda topuz yaparız güzel boynun ortaya çıkar kuğu gibi olacaksın!" Dedi heyecanla ve beni çevirip omuzlarımdan kabine itekledi.

"Sude."

Arkamızda gelen sesle durduk ve beraber aynı yöne döndük bizim boylarımızda bir çocuk bize yaklaştı.

Sudeyle sarıldılar ve geri çekildiler.

Gözleri bana çevrilirken baştan aşağı yavaş yavaş süzdü, rahatsızlıkla yerimde kıpırdandım.

"Erva bu demir arkadaşım akşam o da partide olacak, demir bu kuzenim Erva." Dedi ve bizi tanıştırdı.

Demir otuz iki dişini neredeyse gösterecek bir gülümseme sunup elini uzattı.

Hiç istemesem de elimi uzattım ve avucu elimi kavradı.

Beklemediğim birşey yapıp eğildi ve elimi çevirip üstünü öptü.

"Çok güzelsiniz hanımefendi." Dediğinde hiç birşey hissetmedim nedensizce adam bana huzursuzluk vermişti.

"Teşekkürler." Dedim ve sudeyle sohbet ederken kabinden içeri girdiğim gibi hızlıca kıyafetlerimi giyindim ve elbiseyi alıp kabinden çıktım.

Şimdi bir şort ve tişörtle kasaya yürüyordum sudeyle, ben kabindeyken demir gitmişti.

Kasaya geldiğimizde ne kadar ısrar etsemde parasını o vermişti bende en sonunda pes etmiştim.

Beraber mağazadan çıktık ve kuaföre gittik.

Saçlarımı her ne kadar açmak istesem de zorla yukarıda sıkı topuz yaptırmıştı ve yüzümü orataya çıkarmıştı.

Yüzümün bu kadar öne çıkmasından hiç hoşlanmazdım.

Zaten güzel olduğumu söyleyip yüzüme hafif bir makyaj yaptı.

Elimede beyaz bir çanta verdi.

•••

Aynada ki ben değildim.

Tamamen başka biri gibiydi.

Elime çantamı aldım ve odadan çıkıp aşağıya indim.

Sude annesini ve babasını öpüyordu gitmeden önce.

"Kızım çok güzel olmuşsun." Dedi şebnem abla ve gülümsedim.

OLDER | Daddy KingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin