🗿
Sabah uyandığımda ev çok sessizdi ve bu sessizlik hoşuma gitmişti.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve saçlarımı topladım.
Telefonumu alıp baktığımda Barlas'ın mesaj attığını gördüm.
Dudaklarımda gülümseme yerini alırken mesajı açtım.
Barlas: Müsait misin bugün?
Müsait olup olmadığımı bilemiyordum aşağıda neler olduğuna bakmam lazımdı.
Odanın kapısını açıp merdivenlere aşağı indim.
Sude kahvaltı masasında oturmuş Telefona bakıyordu.
İlerleyip önündeki sandalyeye oturdum, gözleri beni buldu ve telefonunu bıraktı.
"Erva ben gerçekten özür dilerim senden seni orada bıraktığım için bir daha seninleyken içmeyeceğim lütfen küs kalmayalım vicdan azabı çekiyorum." Gözlerimi gözlerine dikip samimi olup olmadığına baktım ve gerçekten üzgündü.
İlk defa hata yapmıştı ve benimde o kadar uzatmamam gerekiyordu ama o gece tecavüz edilebilirdim ben bu düşünceyi kaldıramıyordum.
Küçük bir gülümsedim ve o da acılı gülümsemesini göstererek yerinden kalktı ve yanıma geldi hızla.
Ben yerimden kalktığım gibi sarıldı.
"Barıştık mı?" Yüzünü saçlarıma gömerken söylediğine gülümsedim.
"Sayılır tam olarak gönlümü almadın." Gözlerimi devirdim ve gülerek söylediğim şeylere güldü ve geri çekildi.
"Ne istiyorsun?" İstediğim her şeyi yapacak gibiydi.
"Dışarı çıkmak." Kafasını salladı gülümseyip.
"Olur hadi çıkalım." Dedi ama ben yerime oturdum.
"Tek başıma çıkmak istiyorum." Kaşlarını çatıp karşıma oturdu.
"Burayı tam bilmiyorsun başına bir şey gelebilir." Sanki dün gece başıma bişeyler gelmemişti.
"Tek olmayacağım." Kaşlarını çatıp gözlerini kıstı ve yerine oturup bana dikkatle baktı.
"Sen biriylemi tanıştın yoksa dün gece seni getiren o muydu?" Heyecanla sorduğu soruya kafamı salladım.
"Adı ne?" Tam ağzımı açıp söyleyecektim ki Barlasın söyledikleri aklıma geldi.
'Eğer dün gece yanımda olduğunu ona söylersen bizi görüştürmeyebilir ve ben seni görmeyi çok istiyorum.'
Yutkundum, asla söyleyemezdim.
"Bir çocuk işte." Dedim zoraki bir gülümsemeyle bana şüpheyle baktı.
"Adı yok mu o çocuğun?" Çocuk dediğimizde 28 yaşında bir adamdı.
Koyduğu çayı içerken gülümsedim.
"Şimdilik söylemeyeceğim sürpriz." Kafasını salladı sanırım yeni barıştığımız için zorlamak istemiyordu.
Telefonumu alıp mesajını cevapladım kesinleşince.
Kime: Barlas
Evet müsaitim nerede buluşalım?"O çocuklamı konuşuyorsun?" Mesaj gelirken kafamla onayladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLDER | Daddy King
ChickLit"Sen bu sefer beni gerçekten delirttin!" Kirpiklerim altından tatlı tatlı baktım. "Sadece eğlenmek istedim." Kısık sesime karşılık eli boğazımı sardı birden ve beni arkamdaki aynaya çarptı. "Bende eğlenmek istiyorum hadi eğlendir beni!" Bağırışıyla...