🗿
Arkasından yürürken az önce girdiğimiz odanın önünden geçtik ve koridorun sonundaki bara yürüdük.
İçeri girdiğimizde sessizlik etrafımızı sardı.
"Kimse yok." Şaşkınlıkla çıkan kelimelerime crvap verdim.
"Evet çünkü kimse yok." Dedi ve bar tezgahının arkasına geçti.
"İlk defa boş bir bar gördüğüm için şaşırdım, burada mı çalışıyorsun?" tezgahın altından çıkardığı kahveyi masaya bırakıp kollarını yasladı ve bana doğru eğildi.
"Sayılır yazı zamanlı gibi." Deyip kahveyi kahve makinasına boşaltırken bende etrafı inceliyordum
Boşken çok güzel görünüyordu pis kokuda azalmıştı.
"Ayakta durma otur." Demesiyle alta baktım ve yüksek bir bar taburesi alıp oturdum.
"İtaatkar birisin." Kahve makinasının tuşuna basıp tekrar bana döndü.
"Nereden çıkardın?" Gözlerimi dikmiş bakarken cevabını bekliyordum.
"Sana ne söylediysem yaptın." Beni bu kadar çabuk çözmesine şaşırdım.
"Yani öyleyim babamın da sözünden çıkmam, yanlış birşey olmadıkça tabi!" dikkatle mimiklerimi izlerken rahatsız oldum.
"Annen?" Sorusuna gülümsedim.
"Yok." Kafasını salladı ve arkasına dönüp dolaplara yöneldi.
Nasıl öldüğünü yada ölüp ölmediğini sormayacak mıydı? Genelde öyle yaparlardı ve cevaplamaktan rahatsız olurdum.
"Senin ailen peki?" Bardakları çıkarıp tezgaha koydu ve dolabın kapağını kapattı.
"Yok." Kafamı salladım ve bardağa koyduğu kahveyi izledim.
Bardağı önüme koyup tezgahın arkasından çıktı ve yanıma geldi.
Kahveyi önüme koyup oturdu.
"Şekerli mi?" Dedim kahveye bakarken.
"Evet." Mutlulukla gülümsedim ve kahveyi elime alıp bir yudum aldım.
"Anladığım kadarıyla kahve bile seni mutlu edebiliyor." İçerken gözlerimi kapatmıştım açıp yüzüne alık alık baktım.
"Yanlışın var şekerli kahve mutlu ediyor ayrıca evet küçük şeyler beni mutlu eder." Gülümsediğimde kafasını salladı ve kahvesini içti.
Sonra aklıma normalde doğru düzgün mutlu olamadığım geldi, evet küçük şeylerle mutlu olurdum ama mutlu etmezlerdi çünkü öyle bir çaba yoktu ortada.
"Şimdide çabuk soldun." Sesiyle düşüncelerimi kenara atıp ona döndüm.
"Daldım." Kahvemi içerken sessizlik beni rahatsız etmişti gerçi alışkındım da doğrusu yabancıyla rahatsız etmişti.
"İçeri geçelim mi birazdan temizlemeye gelirler." Tamam anlamında kafamı sallayıp kahvemle birlikte taburemden inip arkasından ilerledim.
Tekrar bardan çıkıp uzun koridoru yürüdük ve aşağı kata indik.
Bir kapıyı açınca Barlas'ın odasına girdik.
Kendisi odada ki tek sandalyeyi çekip oturdu ve gözleriyle yatağı gösterdi nasıl desem bu biraz mideme ağrı sokmuştu.
Dizlerim üzerinde yatağa oturdum ve kahvr bardağını dizlerime yasladım.
"Kaç yaşındasın?" Sorumu duyunca dirseklerini dizine yaslayıp eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLDER | Daddy King
ChickLit"Sen bu sefer beni gerçekten delirttin!" Kirpiklerim altından tatlı tatlı baktım. "Sadece eğlenmek istedim." Kısık sesime karşılık eli boğazımı sardı birden ve beni arkamdaki aynaya çarptı. "Bende eğlenmek istiyorum hadi eğlendir beni!" Bağırışıyla...