🗿
"Erva hadi kafanı şu telefondan kaldırda hazırlan." Offlayıp telefonumu yatağa attım ve bikinim ve havlumu diğer eşyalarımı çantama koyup kalktım.
"Hazırım!" Bağırmamla banyodan çıkıp bana baktı ve gülümsedi.
"Bende havlumu koyup geliyorum in sen aşağıya." Kafamı sallayıp telefonumu aldım ve aşağıya indim.
Barlascığım: Plaj mı?
Ben: evettt
Görüldü attığında ekranı kapattım ve kapıyı açıp çıktım.
Sude de geldiğinde beraber gelen taksiye bindik ve plaja doğru yol aldık.
"Plajdan sonra da sahilde oturacağız çok güzel odalar tuttuk orada kalacağız." Mutlulukla gülümsedim.
"İnşallah orada beni unutmazsın." Diye şakayla karışık laf sokmayı çaktığımda bana gözleri kısıp baktı ve kahkaha attım.
"Aşk olsun gerçekten erva." Göz devirip yola döndüm ve plaja yaklaştık.
Parayı ödeyip arabadan indik ve plajın girişine yürüdük.
"İki hafta buradasın ilk defa geldin plaja." Ben havuz seviyordum çünkü.
"Çok güzelmiş burası." Gülümseyip bize yer aradı.
"Evet öyle gel bizimkiler şurada." Deyip dört kişilik kalabalık bir yeri gösterdi.
Birlikte oraya ilerledik ve arkadaşlarıyla oturduk.
Gerçekten eğlenceli insanlardı.
Gülümseyerek sohbet ediyordum bir yandanda telefonuma bakıyordum ve mesaj atmadığını görüyordum.
Denize girmeye karar verirken şortumu çıkarırken yanımızdan bir grup geçti ve bizim grup sessizleşti.
Birde herkes nefretle bir yere bakınca gözlerimi arkamdaki gruba çevirdim.
Beş kişilik bir gruptu ve aralarında bir kız vardı dördü erkekti.
Gözlerim herkesi tararken birden birinin gözlerine takılı kaldım.
Barlas?
Sadece bana düz bir ifadeyle bakarken şaşkınlıkla ona bakıp yanımdaki insanlara baktım ve Barlasa sinirli baktıklarını fark ettim.
Özellikle Sude sırf nefretle bakıyordu.
Neden bu kadar nefretle baktığını anlamlandıramıyordum.
"Ervaya bakıyor." Aralarında Sanem'in dediğiyle içimden sevgilim de ondan dedim.
"Erva hadi denize girelim." Sudenin sanki beni burdan uzaklaştırmak için dediğiyle altımda ki şortu bacaklarımdan indirdim ve beraber denize yürüdük.
Arkama dönüp tekrar baktığımda gözlerinin beni bu sıcakta dondurucak kadar soğuk baktığını fark ettim.
Denize girerken biraz ileri yüzdükten sonra soru sordum.
"O adam kim?" Sanki tanımıyormuş gibi sordum.
"Tanımaman gereken bir cani." Şaşkınlıkla yüzüne baktım.
"Size bir şey mi yaptı?" Kafasını olumsuzca salladı.
"Neden cani dedin?" Offlayıp denizin altına dalınca gözlerim sahilde Barlası aradı.
O sırada yanımıza Sude'nin arkadaşları yaklaştı.
Top getirdikleri için voleybol oynadık gerçekten aşırı keyifliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLDER | Daddy King
ChickLit"Sen bu sefer beni gerçekten delirttin!" Kirpiklerim altından tatlı tatlı baktım. "Sadece eğlenmek istedim." Kısık sesime karşılık eli boğazımı sardı birden ve beni arkamdaki aynaya çarptı. "Bende eğlenmek istiyorum hadi eğlendir beni!" Bağırışıyla...