🗿
Eve geldiğimizde vedalaşıp eve girdim ve sudeyi aradı gözlerim.
Göremeyince telefonumu çıkarıp aradım.
"Efendim bebeğim?" Arkadaki sesler eğlenceli bir partide olduğunu gösteriyordu.
"Eve geldim yoksun neredesin?" Kahkaha attı.
"Sen seninkinin yanına gidince bende arkadaşımın partisine ışınlandım." Gülümseyip mutfağa koşarak kapıyı açtım ve Barlas tam arabaya binecekken el salladım.
"Tamam o zaman." Dedim ve tam telefonu kapatacakken konuştu.
"Sende gel konum atıyorum tek kalma evde." Barlas gelecekti zaten.
"Yo-" telefon birden suratıma kapatıldı.
Barlas kapısını kapatıp yanıma gelirken suratımı düşürdüm.
"Beni bir yere bırakır mısın?" Yüzümü taradı.
"Nereye?" Telefona mesaj geldiğinde cebime koydum bakmadan.
"Partiye." Kaşlarını çattı ve gülümsedi.
"Ne partisi?"
"Sude arkadaşının partisindeymiş beni de çağırdı." kolunu kaldırıp yanımda ki kapıya yasladı.
"Sende gidecek misin bu saatte gelmeyeceğini söyleseydin." Dudaklarım kuruduğu için ıslattım ve açıklama yaptım.
"Evde tek kalmamam için gelmemi istedi zaten ben aslında söyleyecektim gelmeyeceğimi zaten ama suratıma kapattı." Hızlı hızlı konuşurken nefesini verip kafasını yana çevirdi ve etrafa baktı.
"Gitme bence." Deyip bana döndü ve yaklaştı.
"Ama-" dudaklarını dudaklarıma sürtünce duraksadım.
"Başına bişey gelir diye istemiyorum." Yutkundum kafamı salladım.
"Tamam gitmiyim ben." Dudağıma hafif bir öpücük bırakıp geri çekildi.
Göğüsüyle bakışırken içeriye girdi ve bende arkasından kapıyı kapatıp üst kata ilerledim.
Arkamdan gelirken odaya ulaştığımda ona döndüm.
"Üstümü değiştireceğim." Odanın içine göz atıp kafasını salladı.
Bende gülümseyip içeri girdim ve kapıyı kapattım.
Dolaptan şortumla askılı üstümü alıp yatağın üstüne attım ve üstümdekileri çıkarıp yere attım.
Çabucak üstümü giyinip ayağımdan çorapları çıkardım ve oh çektim.
Asla çorapla dayanamıyordum.
Kapıyı açıp aşağı kata koştum.
Salonda olmadığı için mutfağa baktım ve sansalyede oturduğunu fark ettim.
"Ne içersin?" Gözleri beni baştan aşağı süzdü ve gözlerimle buluştu tekrar.
"Çay." İlerleyip kattle'a su koydum.
Döndüğümde Barlas pencereyi açıyordu.
"Burası hiç güvenli değil." Dediğinde gülümsedim ve bende sandalyeye oturdum.
"Kim girecek sanki?" Dedim umursamazca ama kaşlarını çatıp bana baktı.
"Her an her şey olabilir bununla yaşamalısın güzelim." Dudaklarımda aptal bir sırıtış belirirken yanıma yaklaştı ve önümdeki yanımdaki sandalyeye oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLDER | Daddy King
ChickLit"Sen bu sefer beni gerçekten delirttin!" Kirpiklerim altından tatlı tatlı baktım. "Sadece eğlenmek istedim." Kısık sesime karşılık eli boğazımı sardı birden ve beni arkamdaki aynaya çarptı. "Bende eğlenmek istiyorum hadi eğlendir beni!" Bağırışıyla...