Dupa primirea plicului 23:35:01 ( Jin ).
Jin mototolii hartia clocotind de furie. Degetele lungi o presau in ritm alert pana ce o lasa la stadiul de ghem diform. Cu cat ghemul devenea perfect rotund cu atat Jin isi consuma frustrarea adoptand miscari in reluare. Ghemul era acum perfect ceea ce il facea sa isi ridice coltul drept al gurii pret de o secunda ridicandu-l cu doua degete deasupra capului analizand-o lasand gatul usor pe spate. Incepu sa rada , nici el nu stia de ce , acea hartie parea brusc foarte amuzanta, mai ales continutul.
,, De la Draga Jin....la Acceptati? '' Acest amanunt , aceasta politete macabra printre randurile perfect incadrate pe o banala foaie alba ii coplesea gandirea.
Avand gatul usor amortit isi lasa brusc mana in jos leganand-o in mod repetat pe langa corp. Privea fixat asupra geamului , asupra luminilor orbitoare ale unui Baner de reclama de pe blocul vecin. O scurta privire spre hartia motottolita ce aluneca printre degetele sale il facu sa simta o frica mai mult decat coplesitoare . Zgomotul provocat la izbirea acesteia de podeaua lucioasa il asocia cu un ras malefic necunoscut care il face sa tasneasca spre geam deschizandu-l larg. Sa sara ar fi fost alternativa cea mai simpla scapand astfel de sentimentul pregnant de a fi urmarit si privit in permanenta insa Jin devena curios ,,Cine are chef de farse?'' . Exista posibilitatea de a fi o gluma , totul in subconstientul sau insa totul parea mult prea real pentru a cataloga totul ca fiind o simpla gluma. Curentul rece ii izbea fruntea ravasindu-i bretonul , semn ca ar fi mai bine sa inchida fereastra. Gandurile sale zburau repede: acum se gandea ,, Daca acum se uita cineva la mine? '' , nu apuca sa treaca la analogii ca trage perdelele in forta cu ambele maini aproape sa le zmulga.
Orice ar fi facut Jin nu putea scapa de al 6lea simt ce il alarma in continuu ca este urmarit , macar de ar stii de cine sau de ce. Scrisoarea era concreta , i se prezenta o oferta ciudata insa de ce tocmai el? Ora 24:00... Jin alege sa abandoneze orice gand legat de hartia lasata in mijlocul camerei si sa se intinda in pat. Cu o mana sub cap si piciorul drept indoit privii tavanul alb pe alocuri patat , metoda prin care se relaxa , miezul noptii fiindui un bun prilej pentru acest lucru.
Scoase din buzunarul de la spate bucata de hartie pe care obisnuia sa o poarte de cand a primit-o. Desi stia ca revederea ei nu ii va fi prielnica .. nu se putea abtine , hartia avea parfumul autorului ceea ce il linistea. ,, Singura scrisoare de la tine si tu scrii asta? Tipic tie!''
Un zgomot subtil de pasi se auzeau pe hol oprinduse in fata usii lui Jin dupa care aceiasi pasi se indeparteaza in viteza. Jin se ridica din pat deschizand usa . Nu era nimeni pe hol , doar o alta scrisoare introdusa pe jumatate in cutia postala.
,,Scrisori la ora asta?'' Jin deschise plicul si citii continutul :
,, Draga Jin ,
Cu cat traiesti mai mult in trecut , cu atat nu vei sti ce are sa iti rezerve viitorul.
Sa fie cu iertare daca ti-am intrerupt melancolia , insa in ritmul acesta nu vei ajunge nicaieri , eu ti-am spus clar unde iti este locul...... Acceptati? ''
Jin inlemni . Nu se astepta la o alta scrisoare de la acea persoana cu aceasi caligrafie a cuvantului ,,Acceptati'' . Frustrarea si teama erau mai puternica si de data aceasta erau impreuna in acelasi timp... . De data aceasta Jin alege sa rupa scrisoarea in doua ,apoi iar in doua si tot asa...
Un nou zgomot dinspre usa.... Jin isi intoarce privirea cu incetinitorul : un nou plic de data aceasta bagat pe sub usa, situatia i se parea amuzant de iritanta. Asemenea unui robot colecta plicul citindu-l:
,, Nu stiti ca nu e frumos sa procedeati in acest fel cu parerile oamenilor?
PS: Pe asta nu o mai mototoliti sau rupe! Intrebarea ramane valabila : Acceptati?''
CITEȘTI
Game Over or continue
Gizem / GerilimContine Yaoi . #9 in Politiste/Thriller 19.04.2015 #6 in Politiste/Thriller 22.04.2015