Yağmur

336 18 1
                                    

Son duruşmasına sadece üç gün kaldığını fark eden Ferit'in kalbi hızla çarpmaya başladı. Üç günlük özgürlük mü yoksa hayatını değiştirecek bir sonuç ihtimali mi? Belirsizliğin ağırlığı omuzlarına çökmüş, ne yapacağını bilemez hale gelmişti. Teselli ve dikkat dağıtıcı bir şeyler ararken, kendini yerel bir barın loş ışıklı rahatlığına çekilmiş buldu.

Ferit mekâna girdiğinde havadaki enerjiyi, beklenti ve eğlencenin karışımını hissedebiliyordu. Kahkahaların ve kadeh tokuşturmaların sesi odayı dolduruyor, endişelerini bir anlığına bastırıyordu. Bara doğru ilerledi ve sıkıntılı zihnini rahatlatmak için bir içki sipariş etti.

Sıvı dudaklarına değdiğinde, Ferit yaklaşan kaderinin ağırlığından geçici bir soluklanma hissetti. Alkolün tanıdık yakıcılığı anlık bir kaçış sağladı ve yaklaşan mahkeme tarihini bir anlığına unutmasına izin verdi. Etrafı canlı bir atmosferle çevriliyken, gecenin cazibesine teslim olmaktan kendini alamadı.

Geçen her saatle birlikte Ferit kendini zamanın nasıl geçtiğini anlamazken buldu, barın canlı enerjisinin kasırgasına kapılmıştı. Dans etti, güldü ve kalan özgür günlerini en iyi şekilde değerlendirmeye kararlı bir şekilde kendini bıraktı. Müzik, çarpan kalbinin ritmiyle eşleşerek damarlarında nabız gibi atıyordu.

Eğlencenin ortasında Ferit'in zihni içinde bulunduğu durumun gerçekliğine geri döndü. Mahkeme duruşması kara bir bulut gibi üzerinde dolaşıyor, bu kaygısız gecenin yakında sona ereceğini hatırlatıyordu. Ama şimdilik, şimdiki zamanı kucaklamayı, anı yaşamayı ve barın sağladığı geçici kaçışla teselli bulmayı seçti.

Gece ilerledikçe Ferit'in yorgunluğu onu yakalamaya başladı. Yaklaşan kaderinin ağırlığı tekrar omuzlarına çöktü ve ona gerçeklikten sonsuza kadar kaçamayacağını hatırlattı. Ağır bir iç çekişle bara ve sunduğu geçici soluklanmaya veda etti.

Gecenin serin havasına adımını atan Ferit, duygu karmaşası yaşamaktan kendini alamadı. Gece, çok ihtiyaç duyduğu bir kafa dağıtma, kendisini bekleyen belirsizliği bir anlığına unutmak için bir şans olmuştu. Ama şimdi, eve doğru yol alırken, içinde bulunduğu durumun gerçekliğiyle yüzleşmesi gerektiğini biliyordu.

Son duruşmasına sadece üç gün kala, Ferit düşüncelerini toplaması, rehberlik alması ve kendisini bekleyen her şeye hazırlaması gerektiğini biliyordu. Bar geçici bir kaçış sağlamıştı ama şimdi kendisini bekleyen zorluklarla yüzleşme zamanıydı.

Ertesi sabah:

Ferit başının ağrısıyla uyandı, donuk gözleri televizyon ekranında yanıp sönen haber bültenini tarıyordu. Dışarıda geçirdiği geceyle ilgili manşet bir yangın gibi yayılmış, onu yaklaşan davasının ortasında bir çapkın olarak resmetmişti. Ekrana yansıyan başka bir kızla olan görüntüsü kalbinin sıkışmasına neden oldu. Yanıltıcı tasvirin her şeyi tehlikeye atabileceğini fark etti.

Ferit'le ilgili haberlere göz atarken Seyran'ın kalbi sıkıştı. İhanete uğramışlık duygusu, hayal kırıklığı ve üzüntü karışımı bir his bırakarak üzerine çöktü. Ağlama isteğine karşı koydu ve hiçbir erkeğin, özellikle de Ferit gibi birinin gözyaşlarına değmeyeceğini kendine hatırlattı. Sakin kalma çabalarına rağmen, gözyaşları kabararak duygularına ihanet etti.

Seyran ağır bir yürekle işe gitmek için hazırlandı, yalnız iş hayatına dönmeye kararlıydı. Zamanla mükemmelleştirdiği soğukkanlılık maskesini takarak duygularını güçlü bir görünümün ardına gizledi. Kendini hazırlarken, duygularını çelikleştirdi, yalnızca işine odaklanmaya ve kendini kişisel karışıklıkların komplikasyonlarından izole etmeye kararlıydı

Avukatın davasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin