Akşam

332 28 2
                                    

Seyran'ın işinin geç saatlere kadar sürmesinin üzerinden bir hafta geçmişti, bu yüzden eve Ferit uyuduktan çok sonra dönüyordu. Rutin, Seyran'ın Ferit'i rahatsız etmemeye dikkat ederek sessizce içeri girdiği ve uzun saatlerin yorgunluğuyla odasına gittiği tanıdık bir kalıba yerleşmişti.

Daire, gecelerin sessiz geçişine tanıklık ediyordu. Seyran'ın geç gelişleri, işine olan bağlılığının sessiz bir kanıtı olarak, dile getirilmeyen bir rutin haline gelmişti. Bu arada Ferit, ortak evlerinin rahatlığında uyuyor, onun geç dönüşlerinden habersiz kalıyordu.

Ferit, geçen hafta boyunca Seyran'la aralarında sessizce büyüyen uçurumun farkına varmıştı. Aralarındaki bağı yeniden canlandırmaya kararlı bir şekilde, Seyran için unutulmaz bir akşam yaratmak için inisiyatif aldı.

Seyran işteyken, Ferit evlerini romantizm ve sıcaklıkla doldurmak için kolları sıvadı ve Seyran'a unutulmaz bir gece yaşatmak için her ayrıntıyı planladı.

Yolculuğunun ilk durağı çiçekçiydi. Koridorlarda dolaşırken, çeşitli gülleri dikkatle seçerken taze çiçeklerin narin kokusu onu sarıyordu. Her seçiminde, odayı nasıl tamamlayacaklarını ve büyüleyici bir his uyandıracaklarını hayal etti.

Eve döndüğünde Ferit, mekânı dönüştürmeye koyuldu. Gülleri ustalıkla vazolara yerleştirerek ve yapraklarını zemine serpiştirerek, dingin iç mekanlarla güzel bir kontrast oluşturan bir renk gobleni yarattı.

Bir sonraki görev aydınlatmaydı. Ferit çeşitli boyutlarda ve kokularda mumlar seçti ve bunları stratejik olarak odaların etrafına yerleştirdi. Her birini yaktı ve yumuşak ışıltılarının dans edip titreyerek duvarlara büyüleyici gölgeler düşürmesini ve ortama büyüleyici bir cazibe katmasını izledi.

Son dokunuş masa düzeniydi. Ferit masayı düzenleyerek zarif çatal bıçak takımlarını ve cilalı bardakları yerleştirdi. Gül yaprakları serpti ve masanın ortasına, masa düzenlemesinin güzelliğini vurgulayan sıcak bir ışıltı veren titrek bir mum yerleştirdi.

Tüm süreç boyunca Ferit'in detaylara gösterdiği özen hiç azalmadı. Evlerinin her köşesinin romantik bir hava yaymasını sağladı ve Seyran için paylaştıkları anların el üstünde tutulacağı ve hatırlanacağı büyülü ve içten bir akşam yaratmayı hedefledi. Yemeğin amacı ilişkilerine bir isim koymaktı. Bunu daha önce de yapmak istemişti ama henüz çok erkendi ve duygularına karşılık bulamamıştı. Şimdi emindi ve ikisinin de arası iyiydi - sormak için mükemmel bir zamandı.

Ferit, Seyran'a duyduğu derin sevginin ve aralarındaki bağı özel ve anlamlı bir şekilde yeniden canlandırma arzusunun bir kanıtı olarak, özveri ve özenle sıradan mekanlarını bir sevgi ve samimiyet cennetine dönüştürdü.

Seyran'ın adımları kaldırımda yankılanarak eve doğru ilerlerken, zihni günün iş yüküyle doluydu. Ferit'le ilgili düşünceler, merak ve birlikte sakin bir akşam geçirme özleminin bir karışımı olarak zihninde titreşiyordu. Son bir haftadır birbirleriyle neredeyse hiç konuşmamış, hatta birbirlerini görmemişlerdi. Bu gece onun uyanık olmasını umuyordu, böylece arayı kapatabilirlerdi. Akşam ışığında hafifçe parıldayan apartmanlarının görüntüsü içinde bir beklenti duygusu uyandırdı, huzurlu bir sığınak için umutluydu ve uzun bir günün ardından Ferit'le yeniden bağlantı kurma şansına sahip olmayı umuyordu.

Seyran'ın dönüşü yaklaşırken Ferit yemeklerini hazırlamaya başladı. Mutfakta durmuş, birlikte geçirecekleri akşam için sıcak ve lezzetli olmasını sağlamak amacıyla yemekle dikkatlice ilgilenirken bir kasırga gibi hareket ediyordu.

Yemeğin kokusu havayı dolduruyor, baharatların karışımı taze pişmiş yemeklerin baştan çıkarıcı kokusuna karışıyordu. Ferit son bir kez fırını kontrol etti ve sonuçtan memnun kaldı. Masayı kurdu, titizlikle düzenleyerek akşam yemeği için her şeyin yerli yerinde olduğundan emin oldu. Profesyonel bir aşçı falan değildi, o yüzden en iyisini umuyordu.

Avukatın davasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin