Prolog

175 7 0
                                    

Powrót jej do rodzinnego miasta nie wróżył nic dobrego dla tamtejszego alkoholu. Uwielbiała go. Za każdym razem gdy zjawiała się w byle jakim mieście przychodziły nowe kłopoty, których bała się po ostatnich wydarzeniach w Beacon Hills.
Zapamiętała to miasto jako to miłosne i niebiezpieczne. Pokochała tam jednego mężczyznę, który później okazał się jak ona wilkołakiem. Połączyła ich więź mate lecz nie na długo... Niebieskooki wilkołak poświęcił swoje życie by jego przyjaciele mogli się cieszyć życiem. Dziewczyna nie mogła tego znieść i wyruszyła do Mystlic Falls.
Natalie Levander to właśnie jej streszczona historia życia. Ma 780 lat i jest hybrydą (wilkołakiem i wampirem). Jest druga hybrydą na świecie po Klausie. Jej ojciec był wampirem a matka wilkołakiem i tak o to powstałam ona. W świecie nie ma nikogo już po za kontaktami ze starymi znajomymi. Jej najlepszą przyjaciółką jest Lexi oraz pewna wiedźma. Przez te kilkanaście lat dokładnie 18 chroniła pewną dziewczynę przed pierwotnym. Jak się okazuje nie tylko ona to robiła, jeden z braci Nikolausa również to robił jak ona nieudolnie. Ponieważ dziewczyna stała się dziś wampirem a Klaus wie o jej położeniu od kilku miesięcy.
Jak się okazuje wszystkie wydarzenia ułożyły się w całość i Mystic Falls przyciąga ją bardziej niż kiedy kolwiek. Wie o tym że będzie musiała stawić czoło nowym wyzwaniom i sobie samej. Co ją czeka? Dowiedzie cię więcej czytając tę książkę.

In Your Eyes || Mikaelson Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz