Yeni bölümle birlikteyiz çok kalp(ler) 💓
.*
Bugün, haftasonunun ilk günüydü uyanır uyanmaz yüzümü yıkayıp kahvaltımı ettim ve dişlerimi fırçaladım.Bugün hiç ders yapasım yok ve bu yüzden full yataktan çıkmayı düşünmüyordum bu demek demek oluyor ki odamdan çıkmayı da düşünmüyordum.
Şarkı dinlemek benim için başka bir dünyada olmak,başka evrende olmak gibi. Çünkü istediğim şarkıyı dinleyip istediğim hayali kurabiliyordum gözlerim açıkken bile uzaklara dalar gine de o hayali kurardım .
Bence ben zaten hayal kurmayı alışkanlık haline getirdiğim için bu kadar çok şarkı dinliyodum .yabancı şarkılar hariç bilmediğim şarkı yoktu.
Odamdaki pencereleri açarken bi yandan dışarıyı izliyordum. ağaç vardı evimin tam karşısında ama mesafe biraz fazlaydı. Uzakta ama güzel. altında bank ve yanında rüzgardan dolayı küçük sallanan demir çöp kutuları vardı. Bu bank sadece benim odamın pencerenin karşısındaydı diğer odaların penceresi bu banka bakmıyordu alt kattaki mutfak hariçti tabi. Yani bir benim odam birde mutfaktan gözüküyordu bu ağaç. Benim en çok vakit geçirdiğim yerlerdi bu yerler..
Odamı toplamaya başlayabilirdim artık yatağımı topladıktan sonra masamdaki ufak çöpleri masamın altındaki çöp kutusuna atıp odamdaki kilimi kaldırıp penceremde bir iki kere salladıktan sonra kilimi cama dışarı sarkacak şekilde koydum.
Süpürge makinası ile odamı çektikten sonra her şeyi yerli yerine koyduktan sonra duşa girip yıkandım ve pjamalarımı tekrar giyip odamdaki koltuğa hem oturur hemde yatay bir şekilde oturdum evet böyle oturabiliyorum elime kitaplıktan bi kitap alıp okumaya başlıcaktım ama aklıma bir şey geldi .
Tabikiide tütsü yakıcaktım . Hemen olduğum yerden doğruldum. Koku sorunum vardı resmen bir şeyleri koklamadan durmak istemiyordum.
Kitaplığıma doğru gidip raflarımı karıştırdım tütsümü alıp, rafımda tütsümü yakmak için kullandığım kibritimle tütsümü yakmıştım.
Ama mükemmel şekilde kararsız olduğum için geri söndürmüştüm. Cama doğru kafamı çevirdirdiğimde bulutlar toplanmıştı kilimimi alıp geri yerine sermiştim . Yerime geçip kitabımı kaldığım yerden devam ediyordum . 'bi insan karısına bu kadar aşık olabilir mi ' olabilirmiydi gerçekten. Bir insan bir insana çıkarı olmadan aşık olabilirmiydi . Olabilirdi heralde "olur tabi Kasım" diye mırıldandım .
Herşeyden olduğu gibi yarım saat olmadan kitap okumaktan da kolay sıkılmıştım . Şarza bıraktığım telefonu aldım ve şarkı dinlemeye başladım sözsüz müzik dinlemeye karar verdim çünkü kafa dinlemem lazımdı hem haftasonu hem neden olmasındı. Dimi
Tabikide nerdeyse her gün olduğu gibi bugünde uygulamaya girmeyi unutuyordum neredeyse.
Uygulamaya girdiğimde 6 bildirim vardı sol aşağı köşede ise +99 eşleşme diyordu yani buda demek oluyor ki dinlediğim şarkıları aynı anda başkaları da dinlemiş ve denk geldiği için bu kadar birikiyordu . Ve benim bu uygulamaya girmediğimden birikmesi gayet normaldi tabikii
Mesaj kutusundaki 6 bildirime girdim bi isim bana tanıdık geldi ama geçtim 'birazdan bakarım' diye düşünüp geçmiştim onun altındaki yakışıklı cici erkeklere bakıcaktım .
Yüzümdeki sinsi gülüşle mesajlara cevap verdim
Kıyıcıbakışlıerkoyum: selam güzelimAzveözkonusalım : selam güzelim
Evet selam güzelim yazdım çünkü bide özel kelime mi seçicektim hıh ona .
1.89um : iyi aksamlar canım ❤️
Azveözkonusalım: ismin ne kadar güzel (kusan emoji)
Benim ismimin en azından manevi bir anlamı var . Sırf ilgi çekmek için fiziksel özelliklerini saydıranları saçma buluyorum ve bide canım diyenlere . Pardon yani ya ne canımı
Diğer mesajlarda son mesajlara gibi saçmalamayla geçti tabiiki . Gelelim o mesaja . Benim geçen gün aynı şarkı dinlediğimiz için eşleştiğim kişiydi bu
Evet bu polis amcam dediğim adam mesaj atmıştı .Tan : merhabaa
Yazmış e bende ne yazayım ki düşüneyim.
Sabah güneş falan var çokta geç değil . O zaman bi günaydın diyebilirim heralde , yani heralde .İsmi de en az yüzü kadar güzeldi cevap vermem doğru mu . 'neden doğru olmasın ki hem sadece konuşucam. Ama benden büyük yaşımı da bilmiyor sorarsa yaşım hakkında yalan mı atsam acaba .. " off " diye içtenlikle nefesimi bıraktım en iyisi yazmamak'
Bu uygulamada okadar çok rahat hiç bir şey düşünmeden takılıyorken ne akla hizmet şekilde bunları düşünüyodum bilmiyordum ama beni konuşmaktan iten bir şey vardı ve konuşmak istemiyordum.Azveözkonusalım : görüldü(bırakıldı)
..
.
.
🎀🎀🎀
Bölüm sonuu kalp kalp kalp(ler)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS ABİ
Non-FictionSelam bu hikayede gerçek yaşantı vardır .d hatta bi yaşantının aynısı da anlatıyorda olabilir?? tabiiki.. ayrı olarak eklemelerde olacaktır sevgilerle..💝