1.

29 2 6
                                    

Bu bölüme "1." Yazmamın sebepi bir yandan giriş bölümünü atlatıp konuya girişmek bir diğer sebepi ise isim bulamamış olmam . Tabiki bu son söylediğim daha ağır bastı..

İyi okumalar çokçcokcçoköptüm ; *

. Bölüm benden,yıldızlar parmaklarından.

.
                                     🍬

"Günaydın kızım kalk artık " annemin sesiydi bu ve arkadan alarmımın sesi geliyordu "alarmı da mı duymuyorsun be kızım kafam şişti " gözlerimi açamıyodum bile sadece yatakta gerinirken çıkardığım küçük sesler vardı . O sırada annem odadan çıktı ve kapıyı örttü hemen yatakta oturur pozisyona geçerek yastığının yanına düşmüş tokamı aldım.

Saçlarımı toplayıp ayağa kalktım yeni uyandığım için sendeliyordum, kendimi hemen tuvalete attım elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı yapıp bir kaç bakımı mı tamamlamıştım.

Bir kaç günden beri zaten kafam yerinde değildi okuldaki arkadaşlarım bile bunun farkındaydı hergün aynı soruyu duymaktan çok sıkılmıştım ama yine de kendime ve hal ve hareketlerime engel olamıyordum, Yapıcak bir şey yoktu .

Yaşadığım tuhaf şeyin üzerinden nerdeyse bir hafta geçmişti ve ben o günden beri uygulamaya girmedim ve malum olucak ki o uygulamanın da bildirimi kapalı olduğu için bildirim gelmiyordu.

Acaba yazmışmıydı merak ediyordum ama yinede kendime bir şekilde engel olup bırakıyordum telefonu. Sırf bu yüzden dersleri dinleymiyordum bu benim sinirlerimi ve moralimi çok bozuyordu.

.

Servise binmiş arabadaki arkadaşlarıma selam verip yerime oturmuştum bile,
Kulaklığın takıp şarkı açtım ve üstten her zaman ki gibi bildirim geldi'xx uygulamasına bağlanıldı' tabii ki bağlanacaktı, beni tabi sınayacaktı. Yine tutmaya çalışıyorum kendimi ama bu sefer olmayacak gibi

Uygulamaya girdim bir sürü mesaj gelmişti ve aşağılara doğru indiğimde mesajını görmüştüm

Tan: nereye kayboldun kızım

Tan: Aloo

Tan: ya sen niye böylesin

' Bir kaç saat sonra gine yazmış ve tekrar yazması vazgeçmemesi... bilmiyodum  sadece şaşkınlıkla okuyodum'

Tan:nerdesin

Tan: ????

Tan: mesajı gördüğün de dön, bu kadar abartıcağın bir şey yok. Varsa bile bunu bana söyle çözelim.

Ne dicektim ki , ne dicektim belkide gerçekten abartıcağım bir şey yoktu bu kadar kasmamın sebebini kendim de anlamadım. Hem alt tarafı konuşuyorduk bunda bir şey yoktu.

Konuşacaktım evet karar verdim

Azveözkonusalım: günaydın

Yazdım

Azveözkonusalım: Haklısın bu kadar kasmaya gerek yok. Napıyorsun?

Gönderdim ve telefonu kapattım okulun bahçesine girmiştik zaten kulaklığımı çıkartıp cebime sıkıştırdım ve çantamı taktım yavaştan ayağa kalkmaya yeltenirken araba durmuştu bile. Yavaşta aşağıya inerken Gül'ün sesini duydum.

Herhalde onun servisiyle aynı zamanda gelmişik "günaydıın güldestem,gülpembem "dedim oda her smanki gibi alttan gülerek utanır gibi yaptı ."karar ver artık şunlardan birini seç"dedi."sen benim herşeyimsin bende her şeyi diyorum işte kızım daha ne istiyorsun işte "derken kolumu omzuna atıp kendime çektim.

Hemen yanağıma öpücük kondurdu "tamam tamam sabah sabah bu sırnaşma yeter sana birazını da diğer kızlara saklıyorum" dedim
"Hep böyle yapıyorsun zaten,tam sana halleniyorum tüm büyü bozuyorsun hıh "dedi ve kolumun altından çıktı.

Okula girdiğimizde bu güldestenin bu haline şen bir kahkaha attım. Merdivenlerden çıkarken konuşmaya devam ediyorduk ve sonunda sınıfa geldik içeri girdiğimde sınıf nerdeyse yoktu hatta okul boş sayılacak kadar azdı çünkü servisler çok erken getiriyordu . çünkü şoför dayıların bizden sonra başka servisleri vardı yetişmek için anca zamanın yettiğini söylüyorlardı.

Sırama geçip eşyalarımı yerleştırıp üzerimdeki hırkayı masaya bırakıp güldesteye"gel yatalım daha çok var "dedim
Zaten bunu nerdeyse her sabah yapardık oda zaten hırkasını almış sırama doğru geliyordu "zor uyandım bugün zaten kasımcım davetini red edemicem"dedi

"Niye ki kız" dedim güldeste ise "senin şu uygulama varya benim bi gün başıma bela olacak" dedi. "Nasıl yani bi sıkıntı mı var "diye sordum "evet hemde büyük dedi. Olduğum yerde doğruldum ve "nasıl yani " neler oluyordu. Beni baştan aşağıya süzerek bu halime güldü "kızım bir sürü yakışıklı erkek var hangisine yetişicem ben daha bu gece 5 kişiye tutuldum birini seçip acil karar vermem lazım"derin bi nefes alıp başını iki yana sallarken "kendime bu halleri hiç yakıştırmıyorum"dedi

Bende "ya bir şey oldu sandım ya "olduğum yere geri yattım. Ve rahatlamış gibi nefes verdim. "Niye bu kadar gerdi ki seni her zaman ki tasalar "dedi doğruydu e tabi başıma geleni bilmiyordu "haklısın kız yat aşağıya dedim. Oda sıraya başını koydu ve yattı.

Birbirimize bakarak gülümsedik ağır ağır gözleri kapanmıştı gülpembenin "bir kaç saniye içerisinde de uyumazsın ama dimi"diye söylenip cebimden telefonu çıkardım.

Uygulamaya girdim direk belki uyanıktır veyatta işte nöbettedir diye düşündüm.
Mesaj kutusuna girdim sabahın erken saati bile olsa çok yazan olmuştu. Ekranı aşağıya kaydırıp mesajına girdim.

Tan: Günaydın Kasım günaydın

Son attığım mesajı seçip
Tan: dimi kasıcak ne var bu tavrı hak etmedim düşünüyorum.

Azveözkonusalım: e tamam anladım

Azveözkonusalım:uzatacakmısın daha ?

Tan: peki kasım

Ve ekledi,mesaj kutusuna bakıyodum bir şey yazıp geri siliyordu. Tam çıkacakken

Tan: geçtin mi okula  yazdı

Telefonun ekranına ne kadar baktım bilmiyorum

Tan: ???

"Tahmin ediyordum tahhmin"diyerek kendimi rahatlarıyordum.

Azveözkonusalım: evet geçtim

Hep ben mi dinlicem birazda o dinlesin

Azveözkonusalım:Napıyosun demiştim?

Tan: seninle konuşuyorum işte

Azveözkonusalım:sen nerdesin

Tan:gececiyim bu aralar eve geçiyorum, hayırdır

Azveözkonusalım: ne hayırdır soru soruyoruz işte

Tan: peki

Tan:ismini değiştir yada numaranı ver ben ismini koyayım.

Peki yazısını cevaplayıp pökö yazmıştım

Son yazdığını cevaplayıp ise

Azveözkonusalım: höst oralardan... ders var ders sende bana boş yapıyorsun burda polis amca.

Yazdıktan sonra söylenip telefonu kapattım ağır olsundu azcık yani. Zaten yaptığım şeyi sorguluyordum iyice beni zora sokmasındı yoksa ben ağlardı..

Derken dersler notlar derken arkadaşlarla takılıp eve geçiş yaptım evde haftanın tekrarını yapıp eksiklerimi bitirip duş alıp yatağıma girdim ve misler gibi uykuya daldım

YILDIZLAR NERDEE🍭☀️🐮 hayırlı bayramlarr⭐⭐⭐⭐⭐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

POLİS ABİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin