Uyandığımda odamda değildim ve olduğum yer toz içindeydi ,toza alerjim olduğu için hapşırmaya başladım .Yanı başımda olan şişeden biraz su içtim az da olsa düzelmiştim.
Bir anda kapının açıldığını duydum kapıya doğru baktım ve yaşlı bir adam gördüm . Kim olduğunu sordum işaret dili ile bişeyler söyledi sanırsam konuşamıyordu.
Bir aralar merak edip işaret dili öğrenmeye çalışmıştım bu yüzden az da olsa onu anlıyordum . "Ben Stew bir süre burada kalacaksın seni başka bir odaya götürmek için geldim. Hem senin adın ne küçük kız ?" dedi.
Hemen cevap verdim "Ben Sofia hem ben küçük değilim 17 yaşındayım " diyerek trip attım . Birilerini sinir etmeyi seviyorum. Ama o beni anlamadı çünkü Fransa'da olduğumuzu unutmuştum ve Türkçe cevap vermiştim .
Hemen Fransızca'ya çevirerek tekrar ettim aynı şeyi bu sefer anladı ve "ismin çok güzel , annen mi seçti baban mı " diye sorunca gözümden bir damla yaş aktı . İsmimi babam seçmişti ama ben 2 yaşındayken vefat etmişti . Babam Fransız , annem ise Türk'tü. Bu yüzden Fransa'da yaşıyorum ve Fransızca biliyorum .
Yaşlı adam ağladığımı görünce "beni takip et "diye işaret etti.Büyük bir odaya getirdi beni ve "Burası senin odan "dedi.
Bu ilk bölümümüzdü nasıl buldunuz ?
Sizce yaşlı adam kim?
Niye Sofia farklı bir yerde uyandı ve sorgulamadı?
Neyse ilk bölümden soracak soru bulamadım baysss:))