Koşuyordum, arkamdan 3 tane araba peşimden geliyordu. Korkuyordum ya beni bulurlarsa. Ara sokaklara doğru koştum böyle koşmamın nedeni Felix'in sırrını öğrenmem. Felix bir mafya şirketinde çalışıyormuş. Tam mafya denmez ama bir şirkette devletten gizli ajan gibi bir şeymiş. Benim deyişimle mafya işte. Hatırlıyorsunuzdur beni birisi işe almıştı, yaralanan ajanlar için hemşirelik yapacakmışım. Felix'in arabası en önde duruyordu. 2 adam da peşimden koşuyordu. Önüme bir araba çıktı.
Evet bu Felix'in adamlarından birinin arabasıydı. Bir anda olduğum yerde durdum ve haykırarak şansıma küfrettim. Sonra bir ara sokak gördüm ve oraya doğru koştu. Arabaların giremeyeceği kadar küçük bir alandı. Arkamdan koşan 2 adam da yorulmuş gibilerdi. Ara sokak diye girdiğim yerin çıkmaz sokak olduğunu fark edince kendime beddua etmeye başladım.
Adamlar herhalde buranın çıkmaz sokak olduğunu biliyorlardı çünkü ilerde soluklanmak için durmuşlardı. Biraz ilerledim ve çöp konteynerı gördüm yanında da bir ağaç vardı ve ağaç duvarın daha fazla üstüne uzanıyordu. Bir hamlede çöp konteynerının üstüne zıpladım ve ağaca çıkmaya çalıştım. Ağaç sayesinde duvarın üstüne çıkmıştım. Üstümdeki sweat-shirt ü altımda crop olduğu için çıkardım.
Ve çöpe attım böylece kıyafeti çöpte görünce biraz oyalanacaklardı. Duvarın diğer tarafına doğru atladım ve ayakta düştüm ne kadar havalıyım diye düşünürken dengemi kaybettim ve yere düştüm. Ayağa kalktım ve üstümü biraz silkeledim. Sonra yavaş adımlarla yürümeye başladım.
Bir caddeye çıktım ve bir otel buldum. Felix'in kafası karışsın diye bu otelde bir oda tuttum ve Felix'in verdiği telefondan onun kart bilgilerini bulup ödemeyi öyle yaptım. Otelden çıktım, kendime bir kiralık ev buldum. Bankadan para çekip ev sahibi ile görüşmeye gittim. Evi kiraladıktan sonra eve girdim. Gece geç olunca yattım ve yorgun olduğum için hemen uyudum. Sabah olunca bir mağazaya gittim ve kendime kıyafet aldım.
Böyle yaşamaya alışacaktım çünkü onların yanına dönemezdim. Telefonuma bir bildirim geldi. Baktığımda yabancı bir numaranın mesaj attığını gördüm. Hemen mesajı açtım ve ne göreyim hastane numarası kalbim hızlı hızlı atıyordu. Teyzemin böbrek yetmezliği vardı. Ya teyzeme bişey olduysa ne yapacağım ben diye düşünüyordum. Mesaja baktım ve Felix'in farkettirmemek için hastane numarasıyla yazdığını anladım.
Rahatlamıştım, sanki sırtımdaki tüm yük kalktı gibi hissetmiştim. Mesajda "Kredi kartımdan alışveriş yapmayı bırakır mısınız küçük bayan, limiti aşmak üzeresiniz!" yazıyordu. Cevap verdim;
- Peşimi bırakır mısınız artık mafya bey, benimde bir sınırım var!
+ Kredi kartımın bilgilerini nasıl buldun?
- Telefonumdan
+ Nerdesin şuan gelip seni alayım
- Yok canım daha neler, ben burada kalıyorum
+ Nerde kalıyorsun
-Vald'Oise de bir ev kiraladım orada kalıyorum
+ Geliyorum
- Nereye geliyorsun
+Vald'Oise ye
- Vald'Oise de olduğumu nerden biliyorsun
+ Sen söyledin
( Üstteki mesajlara baktım)
- Kahretsin!
-Bir dakika evimin nerde olduğunu bilmiyorsun
+Merkezde bir alışveriş merkezinde olduğunu biliyorum
-Nasıl öğrendin bunu?
+Canlı konum özelliği ile tanıştırayım seni
-İlk kaçtığında niye bakmadınız konumuma bakmadın
+Telefonuna bakmıyordun ki
+Konumunu sadece telefona baktığında görebiliyorum
-Tamam o zaman görüşmemek üzere
+Artık çok geç arkana bak
(Arkama döndüm)Arkamda duruyordu kaçacak yerim yoktu çünkü büyük bir alışveriş merkezindeydim ve bir sürü güvenlik vardı kaçmaya çalışsam benim dışarı çıkmama izin vermezlerdi. Bana yaklaştı ve belime sarıldı, sonra da "Benden kaçamazsın bücür" dedi. Kadınların katındaydım bu yüzden kabinlere giremezdi. Ona doğru baktım ve "Bir ben bücür değilim 1.62'yim, iki kaçmaktan vazgeçmeyeceğim" diyerek bacak arasına tekme attım.
Hayati noktaları tıp okuduğum için iyi biliyordum. Arkamı döndüğüm gibi koşmaya başladım. O orada acı ile inlerken ben kabinlere doğru koşuyordum. Alışveriş merkezinde olsaydım direkt olarak tuvalete giderdim ama mağazada olduğum için burada tuvalet yoktu. Kabinlerin olduğu yeri kat planına baktığım için kolayca bulabilmiştim.
Hangi kabinde olduğumu anlamasın diye nefes bile almıyordum. Tek tek kabinlerin kapısını tıklatıyordu. Sıra benim olduğum kabine gelince dualar okumaya başladım. Ben ses çıkarmayınca silah sesi geldi. Kapıya silah sıkmıştı. Ama o gerizekalı kilidin içeriden olduğunu akıl edememişti derken kapıya tekme attı.
Diğer kabinlerdeki kadınlar bağırıyor hatta çığlık atıyordu. Güvenlik gelene kadar çıkmaya niyetim yoktu. Bana "Kapının arkasında durma kenara geç, kapı üstüne düşebilir!" diye bağırdı. İlk başta umursamadım ama daha sonra kapıya çok sert vurduğunu fark edince kenara geçtim. Kapıyı kırdı ama kendisi de kapı ile birlikte yere düştü.
O beni yakalamadan ben kapının açık olan bir kısmından kaçmaya yönelik hamle yaptım. Ayak bileğimi tuttu ama ben ayağımı kaldırıp onun bileğine bastım. Acı içinde inlemeye başladı. Kapının dışına adımımı attım ve güvenliğin yanına doğru koştum. Felix'in bir mafya olduğunu söyledim.
Evet istediğim şey oldu. Felix gözaltına alındı ve tutuksuz yargılanma kararı alındı. Mahkeme salonudayken herkes üzgün görünüyordu ama ben karar verilince kahkaha atmaya başladım.
Alışveriş poşetlerimle birlikte mutlu mutlu eve gidiyordum. Arkamdan ayak sesleri yaklaştı ve birisi ağzımı kapattı. Ayağımı arkaya doğru attım ve görmeden de olsa bacak arasına isabet edebilmiştim. Arkamı döndüm ve yüzüne yumruk atıp kaçtım.
Eve gittim Felix'ten bir mesaj gelmişti;
+Seni almaya geliyorum hazırlan
-Ne münasebet
+Hadi hazırlan önemli bir konu
-Nereye ve niye gideceğiz?
+Hastaneye gideceğiz sebebini bilmek istemezsin
-Sebebini söyleyene kadar parmağımı bile oynatmam
+*Fotoğraf*
(Fotoğrafta hastane numarasından Sofia'nın teyzesi ile ilgili bir bilgi veriliyor ve yoğun bakımda olduğu yazıyor)Elim ayağım boşaldı. Sanki karnımdan bin kez bıçaklanmış gibiydim. Telefonu elimde tutamayacak kadar güçsüz hissediyordum. Kapımı çalıyordu herhalde, belki de ben yanlış duyuyordum. Göz kapaklarım ağırlaştı ve yere yığıldım. Başım ağrıyordu, garip sesler duyuyordum. Teyzeme bir şey olursa yaşayamazdım. Canım çok acıyordu. Ölüp ölüp diriliyordum sanki.
Bu bölümümüz bu kadardı nasıl buldunuz?
Biraz uzun sürdü atmam ama umarım beklemenize değmiştir.Sofia'nın teyzesine sizce ne olacak?
Felix Sofia'yı evine götürebilecek mi?
Sofia işe girmeyi kabul edecek mi?
İlk bölümlerde gördüğümüz Stew geri dönecek mi?
Kendinize iyi bakın hoşçakalın
Bayyss:)