Girdiğim oda tam benim için tasarlanmış gibi idi. Sade şeyleri hep sever olmuşumdur. Oda sadeydi ama güzel görünüyordu. Beyaz renkli tek kişilik bir yatak , yanında küçük bir kitaplık ve sehpa vardı . Büyük bir gardrop ve bir boy aynası vardı.
Odayı çok beğenmiştim , biraz ilerleyip odaya girdim ve gardrobu açtım. Gardropta sade ve açık pastel renkli elbiseler vardı . Yanında ki alanda kombinlenmiş kıyafetler vardı.Tam benim tarzıma göreydi sanki beni yakından tanıyan birisi dizayn etmişti.Yaşlı adam "Beğendin mi odanı ?" dedi .
Başımı evet anlamında salladım. "Çok beğendim sen mi dizayn ettin?"diye sordum . "Evet " dedi . " Burayı ben dizayn ettim , dosyanda ne tür şeyleri sevdiğin bile yazıyordu." dedi . Dosya mı ne dosyasından bahsediyor? Ben hiç bir suç işlemedim ki diye düşünüyordum . Sonra aklıma birşey geldi "Ben niye burdayım?" diye fısıldandım kendi kendime.
Bir dakika ben en son evde odamdaydım ve yatağımda uyuyordum , ne yani KAÇIRILDIM MI? Kaçırılmıştım ve bunu yeni fark ediyordum . " Ben tam bir aptalım" diye bağırdım. Yaşlı adam ne oldu der gibi bakıyordu. Lafı geveleyip cevap vermeye karar verdim "Şey ben günlüğümü evde unuttum ya teyzem onu okursa" dedim. Bana " Sen teyzen ile mi yaşıyorsun,annen yok mu ?" diye sordu.
Ağlıyormuş gibi yaparak cevap verdim "Annemi trafik kazasında kaybettim" diyerek rol yaptım . Yaşlı adam "Özür dilerim bunu bilmiyordum , seni yalnız bırakayım sen biraz dinlen" dedi ve odadan çıktı. O çıktıktan sonra bir kaçış yolu düşündüm. Odada 3 tane küçük pencere vardı ve hepsi kilitliydi
. Biraz gelindikten sonra odada bir tuvalet olduğunu fark ettim. Pahalı markalardan şampuan ve duş jeli vardı. Bir çekmece gördüm ve açtım içinde bir sürü makyaj malzemesi gördüm, bir parfüm dikkatimi çekti. Aldım ve bileğime biraz sıktım ve kokusuna baktım. Çok güzel çiçek kokuyordu. Sonra aklıma geldi bu babamın bana aldığı o parfümün aynısıydı.
Parfümü aldım ve yatağa yaklaştım,parfümü yatağın üstüne bırakacaktım ki yatakta bir pijama takımı gördüm. Odaya ilk girdiğimde bu yoktu ama belki yaşlı adam ben banyodayken gelip koymuştur diye düşündüm. Parfümü yatağa bıraktım ve pijamaları alıp banyoya gittim. Pijamaları giydikten sonra yatağa geçtim ve parfümü yastığıma biraz sıktım daha sonra yastığa sarılarak uyudum.
Gece bir çığlık sesi ile uyandım ve duvardaki saate baktım. Saat gece 2'ydi,uykulu bir şekilde ayağa kalktım ve kapıya yöneldim. Kapı kilitli değildi.Odamdan çıktım ve koridorda biraz gezindim. Bir süre sonra bir kapı gördüm hafif açıktı. İçerden ayak sesleri gelince Stew'in burada olduğunu düşündüm ve içeri girmeye karar verdim.
Bir süre sonra girmek konusunda emin oldum. Kapıyı açıp içeri adımımı attım ve gördüğüm şeyle çığlık attım. Evet tahmin ettiğinizi düşünüyorum evet KAN KAN EVET KAN GÖRMÜŞTÜM!!!
Evet bu 2. bölümümüzdü (tanıtımı saymazsak) nasıl buldunuz ?
Sofia hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce o pijamayı kim yatağa bıraktı?
Sofia o odada ne gördü?
Siz Sofia yerinde olsaydınız ne yapardınız?
Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın hoşçakalın
Baysss:)