Bazen bir boşluğun içinde olduğunuzu düşünürsünüz ya işte ben de şuan bir boşluğun içindeyim. Çünkü şuan yatakta onun kollarındayım. Dün gece olanları size kısaca anlatayım. Şimdi dün Felix ile ıslanmıştık. Biraz laf kavgası yaptıktan sonra üstümüzü değiştirmeye gittik. Ben üstümü değiştirdim ve odaya bir anda saçı başı dağınık, ağlamaktan rimeli akmış bir kız geldi. " Burada garip şeyler oluyor!" diye bağırarak ağlamaya başladı. Evet cidden garip bişeyler vardı çünkü bu kadar büyük bir ev içinde çok az kişi kalıyordu ve bu kızı ilk defa görüyordum. Aklıma ben duşakabine saklanmaya giderken Felix'in beni durdurmak için çalışması ve ben fark etmeden nasıl nasıl duşakabine geldi onu anlamaya çalışıyordum. Felix bir anda odaya dalmıştı ve " Burada olmaman gerekiyordu!" diye bağırdı kıza. Kızı kolundan tuttu ve bir yere götürdü. Ben şok olmuş bir şekilde olduğum yerde kalmıştım ve kalbim çok hızlı atıyordu. Felix odaya tekrar geldi ve kolumdan tutup " Benimle gel!" dedi sinirli bir sesle. Onu takip ettim. Bir odaya geldik, kapıyı açtı ve beni fırlatırcasına odanın içine ittirdi. " Bu gece benimle bu odada kalacaksın yarın sana oda ayarlatırım" dedi ve odadan çıktı. Akşam oldu yanıma geldi ve artık yatmam gerektiğini yoksa yarını yorgun geçireceğimi söyledi. Ben yatağa geçtim sonra ise uykuya dalmışım.
Sabah kendimi onun kollarında bulunca kendimi bir garip hissettim. Kendimi biraz toparladım ve "Bu ne terbiyesizlik ya!" diye kulağının dibinde bağırdım. Öyle bir sıçradı ki ben bile korktum. Üstü çıplak olduğu için sadece yüzüne bakıyordum. Hala tam uyanmamıştı bu yüzden sarhoş gibi duruyordu. Ani tepki vermesinden korktuğum için üstümden kalktığında hemen yataktan indim. "Bu saatte insan uyandırılır mı ya" dedi. Eline telefonunu aldı ve saate baktı gözleri fal taşı gibi açıldı. "Saat 11.30 geç kaldık!" diye bağırdı. "Hemen üstüne bişeyler giy hazırlan 15 dakikaya çıkıyoruz" dedi. Nereye gideceğimizi soramadan odadan çıktı. Onun gardrobuna doğru yaklaştım. Gardrobu açtım ve önce içinden bir eşofman sonra da bir sweatshirt aldım hızlıca üstümü değiştirdim ve odadan çıktım. Felix tam kapının önünde beni bekliyordu. Üstüne siyah bir t-shirt altına ise siyah kot pantolon giymişti. Herşey çok yakışıyordu ona. " Hazır mısın" diye sordu. Başımı evet anlamında salladım. Saçımı at kuyruğu şeklinde toplamıştım. Bana doğru biraz yaklaştı ve saçımdaki tokayı çıkarıp elime verdi sonra da "Böyle daha iyi" dedi ve gülümsedi. Arkasını dönerek yürümeye başladı ben de onu takip ettim. Bir anda yavaşladı. Ona yaklaştığımda "Biraz daha hızlı ol" dedi ve belimden tutarak yürümeye devam etti. Abartı bir tepki vermemi bekliyordu sanırım çünkü belimde tuttuğunda tepki vermedim ve bana cin görmüş gibi bakmaya başladı. Ne bakıyorsun der gibi kafamı ona doğru salladım. Ben öyle yapınca başka yöne bakmaya başladı.
Büyük ve uzun koridorlardan geçtik, bu ev saray gibiydi. En sonunda evden çıkmayı başardık. Evin önünde iki tane koruma vardı be ikisinde bize selam verdi. Kapının önünde biraz bekledik, bu süre içerisinde de Felix telefon ile birisiyle konuştu. Bir araba geldi ve tekrar belimden tutarak yürümeye başladı. Arabanın kapısını açtı ve arabaya bindirdi. O da arabaya bindi ve yola çıktık. Bana "Şimdi bir toplantıya gideceğiz ve sen de benim kız arkadaşım gibi davranacaksın orada doğal davran ve korkma çünkü sana zarar veremezler ama kaçmaya çalışırsan orasını sen düşünürsün artık" dedi ve bana cebinden bir telefon uzattı. "Al bu senin yeni telefonun benim numaram kayıtlı istersen ismi değiştirirsin sıkıntı yok ama şunu unutma kimseye telefon numaranı verme!" dedi ciddi bir sesle. Başımı tamam anlamında salladım. Telefonu ondan aldım ve incelemeye başladım. Kılıfı çok tatlıydı toz pembeydi ve üstünde bir tane hello kitty vardı. Telefonun ekranını açtım ve duvar kağıdına bir süre baktım. Saatin altında "Sofia" yazıyordu ve duvar kağıdı yine hello kitty temalıydı. Acaba eskiden bir hello kitty hayranı olduğumu biliyor muydu? Ana ekran tuşuna tıkladım ve şifre paneli karşıma çıktı. "Ee bunda şifre var" dedim. Başını evet anlamında salladı ve "Şifre 224466" dedi. Şifreyi açtım be karşıma beni hello kitty efekti ile olan bir fotoğrafım çıktı. Telefonu Felix'e doğru çevirdim ve "Bu fotoğrafı nereden buldun?" diye sordum. Hafifçe sırıttı ve "Eski telefonundaki fotoğrafları aktarırken duvar kağıdı yapabileceğim bi bu fotoğrafı buldum" dedi. Bişey demedim ve sırtımı ona doğru döndüm.
Araba ani fren yaptı ve durdu. Dışarıdan silahlı adamların sesleri geliyordu sanki "Nerde o kız" dediler gibi geliyordu. Felix'e doğru döndüm ve "Ne oluyor?" dedim. "Merak etme senin için gelmediler onların derdi benimle" dedi. Hiç bir şey anlamamıştım. Felix arabanın kapısını açtı ve arabadan indi. Adamlar ile bir şeyler konuştu ve adamın hayır anlamında kafasını salladığını görünce adamın kafasına silah doğrulttu. Olanlardan sıkıldım ve arabanın kapısını açıp dışarı çıktım. "Ooff yeter ya hep böyle şeyler de beni bulur" diye bağırdım. Herkes kafasını çevirdi ve bana baktı. Felix "HAYIRR!" diye bağırınca hemen arkamı döndüm ve eli sopalı bir adamın kafama vuracak olduğunu gördüm. Küçükken kuzenimle az dövüşmedim diye hemen adamın karın boşluğuna doğru tekme attım. Evet adam çok etkilenmedi ama biraz sarsıldı, elindeki sopayı yere fırlattı ve ellerini yumruk yaparak bana biraz daha yaklaştı. Tekme atabilmem için çok yakınında olmamam gerekiyor ve sanırım o bunu bildiği için bana yaklaşıyordu. Boyu benden uzundu bu yüzden yüzüne darbe uygulayamıyordum. Ben ondan uzaklaştım ve Felix'in "Dikkat et Sofia arkanda!" diye bağırdığını duydum. Adam arkama bakacağımı düşünmüş olmalı ki bana daha da yaklaştı. Arkadan koşarcasına ayak sesleri geliyordu ve bana doğru geliyordu. Ayak sesleri çoğalınca 1 adın sağa doğru kaydım ve iki koca adamın çarpışmalarını görünce gülmeye başladım. Felix'in yanına gittim ve silahı Felix'in elinden aldım. Silahı adama doğrulttum ve "Ne için geldiniz,sizi kim gönderdi?" diye sordum. Başını hayır anlamında sallayınca alnına hizaladım. Tam elim tetiğe gideceği an adam ayağa kalkıp "Çok havalanmayın isterseniz küçük hanım fena düşersiniz" diyerek elimden silahı aldı, beni ittirdi ve silahı bana doğrulttu. Ölecektim bunun da farkındaydım ama kurtulabilirdim. Adamın parmağı tetiğe gidince sağ tarafa doğru kendimi attım. Felix arkadan gelip adamın kafasına doğru silah tutunca adam neye uğradığını şaşırdı.
Adamların hepsini bağlamıştık. Ve polis geldi, meğerse onlar eskiden Felix'in oynadığı kumarda kaybeden tarafmış. Kumar oynadığı için Felix'e de para cezası kesildi ama Felix parayı nakit olarak elden verdi. Tekrar arabaya bindik bu sefer arabayı Felix sürecekti. Ben de ön koltuğa oturdum. Araba çalıştı bir sıkıntısı felan yoktu. Bir kaç dakika sonra bir holdingin önünde durduk ve arabadan indik. Belimden tuttu ve yürümeye başladı. Artık rahatsız olmaya başlamıştım ama rol yapma zamanı gelmişti. O bir toplantı odasına gitti ve benim kapının önünde beklemem gerektiğini söyledi. 15-20 dakika sonra odadan bir kadın çıktı ve içeri gelmemi söyledi. İçeri girdiğimde bir sürü insanın içindeydim. Bir adam geldi ve kendimi tanıtmamı söyledi. Felix'e bunu yapmalımıyım der gibi baktım. Başını evet anlamında salladı. Kendimi biraz garip hissediyordum ama yine de konuşmaya başladım. "Merhaba ben Sofia 17 yaşındayım, tıp okuyorum ve hemşire olmak istiyorum hatta daha önce stajyerlik yapmıştım" dedim. Ve "işe alındınız" diye bir ses duydum. Ben iş başvurusunda bulunmamıştım ki.
Eveet yeni bölüm sonunda geldi
Nasıl buldunuz?Sizce Sofia niye işe alındı?
Gizem ne olabilir?
O kadın kimdi?
Neyse kendinize iyi bakın
Bayyss:)