1.2

123 14 17
                                    

SÜPRİİİİZZZZZ

***

Kucağımdaki kedinin tüylerini okşayıp yanımda oturan Mitsuya'nın omzuna başımı yasladım. "O çok tatlı bir bebek, değil mi?" dedim sevgiyle.

Mitsuya uzanıp kedinin başını okşadı. "Evet, öyle ama fazla uyumuyor mu?"

Omuz silkip uzanarak Mitsuya'nın yanağını öptüm. "Daha bebek olduğu içindir. Onu biraz tutar mısın? Yemek hazırlamam lazım." diyerek kucağına bıraktım.

"Tüyleri çok yumuşak, bakımlı." dedi kediyi severken. Yüzü gülüyordu ama bir baba şefkatiyle gülüyordu. "Cinsiyeti ne?"

Mutfaktan ona bakıp gülümsedi. "Kızımız var kocacım!" dedim cilveli bir şekilde.

Mitsuya bana bakıp keyifle güldü. "Kızımızın ismi ne o zaman karım?" Şu sıralar çok mutluyduk ikimizde. Tam bir aşk kuşlarıydık.

Heyecanla güldüm. "Sen ne istersen kocacım!" ÖMRÜM, ZİNCİRLENMİŞ ASLANIM. Kocamı ne kadar sevdiğimi hiç söylemiş miydim?

Mitsuya gülerek yerinden kalktı ve yanıma gelerek yanağımı öptü. "Rein olsun. Senin isminin kısaltması." dedi kulağıma fısıldayarak.

Yüzüm kıpkırmızı kesildi. "Eh olsun." Sesim heyecandan titriyordu. Canım kocam kalbimi uçurmuştu. "O zaman oğlumuz olunca onun da ismi Taka olsun." Beynimi kullanmayı unuttum arkadaşlar.

Kedi ciyaklayınca uzanıp yanaklarını mıncırdım. "Anneyle babaya biraz zaman mı tanısan bebişim? Hani annişle babiş şu an özel bir an yaşıyor!" dedim mutlulukla.

"Reina." Mitsuya'nın sesiyle ona doğru döndüm. Yüzünde yumuşak bir gülümseme, yanaklarında hafif bir pembelik, gözlerinde ışıltı vardı.

"Evet Takashi?" dedim gözlerine bakarken.

Uzanıp dudağıma dudaklarını bastırdığında şok geçirdim, bütün vücudumu elektrik çarptı sanki. Bir eliyle kediyi bedenine yaslamıştı, diğeriyle de benim belimi tutmuştu. Bende kollarımı boynuna dolayıp gözlerimi kapattım. Bu bizim üçüncü öpücüğümüzdü.

Beceriksiz bir şekilde öpücüğüne karşılık verdiğimde geri çekildi. "Gitmediğin için teşekkürler." diye fısıldadı dudaklarıma doğru.

Sanki transta gibi başımı salladım. "Hıı!"

Güldü ve belimdeki elini yanağıma koydu. "Reina be-"

"TAKA-CHAAAAAAN!" Hakkari Terörle Mücadele'nin sesi aramızdaki romantizmi bozarken dişlerimi birbirine bastırdım.

Ulan bu herif kumam olmaktan bile beter. "Geldi benim kumam." dedim küfür eder gibi. Kızımı kucağıma alıp öfkeyle balkona ilerledim. Mitsuya arkamdan gelirken aşağı baktım. "NE VAR BE HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ?!"

Mahalle karıları gibi bağırdığımda bana dik dik baktı. "Sanane şıllık tatlısı?! Taka-chan nerde?! TAKA-CHAN'A NE YAPTIN??"

Yüzümü buruşturup gelmek üzere olan Takashi'ye beklemesi için işaret verdim ve tekrar Hakkari'ye döndüm. "Sanane be kocamdan?! Sikiştik, kocam yoruldu, uyuyor!" Bir elimi belime koyup
mahalle karıları gibi kıvırttım.

Takashi bana öfkeyle baktı. "TAKA-CHAN'I EVE Mİ KİLİTLEDİN KAHPE?!"

Memnuniyetsiz bir şekilde burun kıvırdım Hakkari'ye. "Sus kocam çok yorgun uyuyor!"

Mitsuya içeride gülmekten yerlere yatıyordu. Hakkai fenalaşmaya başladı. "Taka-chan'a büyü mü yaptın büyücü karı?!" dedi bana bağırırken.

Saçımı savurdum. "Büyülenen memnun sanane?" Takashi elini sırtıma koyup aşağı eğildi.

"Burdayım Hakkai, içeri gel." dedi Mavi pipiyi içeri davet ederek.

Gözlerimi kocaman açıp ona baktım. "Ha kumamı eve mi alayım?!" dedim sinirle çıkışarak.

Takashi tatlı bir şekilde gülümsedi. "Dışarıda mı kalsın çocuk?" dedi yumuşak bir tonda. Beni baştan çıkarıyor, Ran ve Rindou haklıydı.

Memnuniyetsiz şekilde ofladım. "İyi tamam gelsin." dedim içeri girerken.

Takashi kapıyı açmaya giderken bende koltuğa oturdun. "Bu yollu seni ayarttığı gibi birde hizmet mi ettiriyor Taka-chan? Hemen büyücüye gidip büyüyü bozduralım." dedi endişeyle.

Gözlerimi kısıp Rein'in kulağına eğildim. "Annecim bak bu orospu çocuğu, bunu gördüğünde pipisini kırt kırtla." dedim fısıldayarak.

Takashi duymuş olmalı ki bana bakıp güldü. "İçeri gel Hakkai."

Telefonumu elime aldığımda gruptan mesaj vardı.

***

Mikey:
Acaba Reina ve Mitsuya şu an sikişiyor mu?

Draken:
Bahse girerim evet.

Baji:
Aksini düşünen varsa gruptan değildir.

Reina:
Yok.

Reina:
Öpüşürken Hakkari Terörle Mücadele böldü bizi.

Mikey:
Oh olsun sana, dorayakimi çalmanın cezası.

Izana:
Hala o dorayakiyi aşamadın mı amk?

Reina:
Mikey sus annen yapsın.

Reina:
Pardon annen yoktu :D

Izana:
VURDU VE GOOOOLLLL

Baji:
Acımıyor kankam ya.

Reina:
Tabi kirvem yiaahh💅🏼

Chifuyu:
Reina bir gün Mikey'den dayak yiyecek ama ne zaman...

Reina:
Yok yemem yemem.

Mikey:
Hakkai nerde uğraşsın şunla.

Reina:
Hakkai deme bana karşımda oturuyor kaşar.

Mikey:
Oh canıma değsin:D

Reina:
Mikey:)))

Mikey:
Ne?

Reina:
Annene selam söyle.

Mikey:
...

Baji:
Gülersem dayak yerim hayıır.

Izana:
Ben yemem gülebilirim.

Izana:
PUHAHHHHAHA

Reina:
Mucuks.:*

***





Last Wish Is Death WishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin