3

36 6 6
                                    

(Hyunjin den)

Filmi izlerken felix bana bir anda sarıldı. Ve uyuya kaldı sarılarak. Aslında o sarı saçları onu civciv benzetiyordu. Çilleri çilleri çok güzel onlar benim galaksim. Kadar güzel uyuyordu ki. Civciv benziyordu üstelik dalin kokuyordu. Ona karşı garip hislerim vardı ama ne olduğunu bilmiyordum. Aşk desem değil arkadaşlık desem de değil kardeşlik hiç değil ama ona karşı hissettiğim bir şeyler vardı. Ona söz vermiştim. Onu hep koruyacağıma.ve öylede yapacağım. Üstüne yorganı çektim üşümemesi için. Ve onun bu tatlı tipini çekip instagramıma hesabımda paylaştım.

@hyunjinnnn

@hyunjinnnn:çok tatlısın lixie @yong

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@hyunjinnnn:çok tatlısın lixie @yong.lixx

Yorumlar:
User83928:o çillerin çok berbat
102 yanıtı gör
@hynjinnnn yanıt veriyor:insanlar kendinde olmasını istediği ama asla elde edemeyeceği şeylere kötü diyerek kendini avuturmuş bu yüzden benim galaksime sakın laf etme onlar senden çok daha fazla değerli

User103891:hyunjin felix gibi aptal biriyle nasıl takılıyor olabilirsin?
208 yanıtı gör
@hyunjinnnn yanıt veriyor:ne! Yoksa beni elde edemediğin için kudurdunmu?
@yong.lixx :bana hayatımın en güzel zamanlarını yaşatıyorsun jinnie<3
@hyunjinnnn yanıt veriyor:ömrümün sonuna kadar sana hayatının en güzel zamanlarını yaşatmaya devam edeceğime söz veriyorum lixiem<3
3K yanıtı gör

1M yorumu gör

(Ertesi gün sabah)
(felix den)
Sabah uyandığımda hyunjin ile sarılarak yattığımız fark ettim. Kalkmayacaktım çünkü çok huzurluydum. Kokusu kahve kokusu gibiydi mükemmeldi. Gözlerimi kapadım ve dinlendirdim. Gözlerimi açtığımda hyunjinin bana baktığını fark ettim. Utandım. Oda bana gülümsedi. Çok güzel gülümsüyorum. Gamzeleri mükemmeldi o kusursuzdu.

H:"acıkmadıysan akşama kadar böyle kalabiliriz"

F:"bana uyar ama açım"

Dedim ve çok utandım bunu söylerken.

H:"bugün bütün hizmetleri evine gönderdim kahvaltını ben hazırlayacağım"

F:"herşeyi için çok teşekkürler jinnie"

H:"senin için değer lixiem"

Kalktı ve sabhlığını giydi ve elimden tutarak beni kaldırdı. Bir kat aşağı indik mutfağa geçtik. Beni kucağına alıp tezgaha oturttu. Oda hazırlamaya başladı.

Zaman çok hızlı geçti. Akşam oldu ve ben artık gitmem gerektiğini düşündüm.

F:"jinnie"

neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin