F:"hyunjin korkuyorum"
H:"ben varken sana asla kimse zarar veremez güzelim merak etme"
diyerek alnımdan öptü.O varken güvende hissediyordum.Ahh tabi siz neler oldu bilmiyorsunuz o silah patladıktan sonra birkaç çatışma oldu ve birkaç adam gelip bizi bayılttı.Şuan adamların getirdiği yerdeyiz.Gözümün önünde hyunjine işkence ettiler.Ağladım hemde bir sel dolusu.O benim hayatımda dayanabildiğim tek kişi.Beni koruyup kollayan her türlü bana destek çıkan tek kişi.Off tamam sizi sıkmiyim şuana dönelim.şuanda hyunjine sarılmış bir şekilde yatıyordum o ise güçlü durmuş gibi kendini göstermeye çalışıyordu çünkü benim üzülmemi istemiyordu açık ve net belliydi.minsung jeonbin ve chanmin çiftlerini soracak olursanız bende bilmiyorum.hyunjin bir anda şarkımızı mırıldanmaya başladı.
Senin kollarında başlayan sabahlara
Biten gecelere, doyamadım hala
Huzur bulduğunda kıskanırmış işte hayat
Garip ama sen nolur
Üzülme artık, değilsin yalnız
Bu bir veda değil, mutluyum inan
Anladım bi şanstı bu aşkınla dolu bir gün bile bir ömür yeter bize
Gitme kal, gitme kal
Yada bende yanına al, kalmayayım
Bir başıma bu diyarda
Sensiz olamam, yapamam
Bende al yanına...şarkı sonlandığında dudaklarımızdaki mesafede sonlanmıştı.Onun dolgun dudakları benim dudaklarıma deyiyordu bu mükemmel bir histi.ama hyunjin hemen ayrılmıştı.
H:"sevgilim heran biri gelebilir evimizde olsak ben durmazdım emin ol"
F:"sorun değil sevgilim"
bir anda içeri adamlar geldiler.Hyunjini kaldırıp dövmeye başladılar kimdi bu manyak adamlar?gerçekten artık yorulmuştum.Gene kim benim mutluluğumu elimden almak istemişti?Kaç gün geçti yada saat bilmiyorduk.Ama hyunjin her geçen gün daha kötü oluyordu.adamlar gene gelmişlerdi ama tek fark.Baba? babamda burdaydı neden onun elindeki sopayla burda ne işi vardı?Yok canım babam yaptırmıyodur bu kadar şeyi değilmi yok yok Bunları çok düşünmeye kalmadan babam konuştu
B:"ahhh felix p!çi napıyorsun? Hatırladınmı sen beni vurmuştun bide üstünü örtbas eden adamla çıkıyorsun p!çç"
diyip tam bana vuracakken hyunjin karşı geldi . Arkadan adamlar geldi ve hyunjini tuttular babam arkasından tabanca çıkarttı ve hyunjine sıktı. gözümden yaşlar akmaya başladı hemen hyunjinin yanına koştum.
B:"ooh feliix üzüldün müü tamaam ozaman sana bir iyilik yapayım ve senide hyunjinin yanına göndereyim ha ne dersin?"
silahı bana doğrulttu ne yani hikayemi başlamadan bitiyormuydu hayır olmamalıydı böyle.silah tetiğini çekti.
^
H:"feliix! feliiiiixxx!!! güzelimmm"
M:"feliiiixxx pppşşşştttt "
J:"çilliim endişeleniyoruz hadiii kaalkkk"
H:"tamam sakin olun benim bebeğim kalktı bakınn"
yavaş yavaş gözlerimi açmıştım.AÇtığımda evlilik teklifi edilen yerdeydik.Ne hepsi bir rüyamıydı bir dakika sanırım gerçekten de ağlamıştım.İçimden bir ohh çektim.
H:"güzelim iyimisin?"
F:"h-hyunjin"
H:"söyle sevgilim"
F:"b-ben çok kötü bir kabus gördüm"
H:"ne gördün bakalım anlat"
F:"biz burda herşeyi kutlarken arkadan silah patlıyordu sonra bizi bayıltıp bir yere götürüyolardı.Orada hep seni dövüyolardı en son da babam geldi seni vurdu gözümün önünde çok ağladım sonrada beni vurdu .Çok korktum hiAYEMİZ BAŞLAMADAN BİTTİ DİYE!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬
FanfictionAnladım Bi şanstı bu aşkınla dolu bir gün bile bir ömür yeter bize... Ana ship Hyunlix Yan shipler ¬chanmin ¬jeonbin ¬minsung