Özel Bölüm

7 3 9
                                    

"Lisa hadi gel şu odayı temizleyelim bahar yaklaşıyor."

"Tamam sevgilim geliyorum"

Elime aldığım temizlik eşyaları ile çocukların pdasından ilk hyunjin ve felixin odasına girdim. Girmeye korkuyordum. O günden sonra ağlamadım. Ama bu odaya gieince ağlayabilirdim. Kapıyı yavaşca açtım ve hyunjin ile felixin o güzel kokusu hala duruyordu. Onları özlemiştim.

"Geldiiiim"

"Hoşgeldiin. Ben burayı temizleyeceğim sen jisung ile Minhonun odasını temizlersin. Jennie bangchan ve seung un odasını. Jisoo da jeongin ile changbinin odasını temizler olırmu?"

"Tamam sevgilim ben gidip söyliyeyim sen başla"

Lisa odadan çıktı. Ağlayacağımı düşündüm ama... Öyle olmadı onlar sanki bana bir mutlulu göndermişti ve sevinçle pdayı temizliyordum. Komodinin çekmecesini temizlerken bir not buldum. Yanında USB vardı. Notun üstünde bizim yokluğumuzda bak yazıyordu. Felix ve hyunjin yapmıştı. Onlar tahmin etmişmiydi öleceklerini?
Notu açtım dayanamayarak. Gözümden yaş düştü bir tane. Ama bunu yapmak istemiyordum. Ağlamak istemiyordum.

Sevgili ailem

Biz hyunjin ile buluşma konusunu çok uzun bir süre konuştuk. Olacakların hepsini hesaba kattık. Siz bunu okuyorsanız yüksek ihtimalle sabahları bizlerle uyanamıyorsunuz. Rose herşey için teşekkür ederim hatta ederiz. Sbiz öldükten sonra ondan intikam alacağını biliyordum. Bunu yapmadan rahat yaşayamazdın. Kim bilir bu notu ne zaman okudun. Ama bil ki sizi yukarıdan izliyor olacağız. Diğer çocukların ölümü bizim tahmin edemeyeceğimiz bir şekilde gerçekleşti. Onların yanındayız merak etmeyin. Rose lütfen çok çalış olurmu? Sen o işin hakkını veriyorsun. Her zaman benim günüme eğlence katan unniem olacaksın. Lisa jennie ve kispo unnielere söylemeyi unutma bu notu. Onlar sana destek oluyordur eminim. Ama şunu biliyorumki onlar içten içe çok üzülüyorlar. Hyunjinde size bir not bırakmak istiyor.

Rosem. Küçük meleğim. Sen her zaman benim minik kız kardeşim gibiydin. Ve okadar çalışkandım ki senin hızına yetişemiyordum. Gözünü çok karartıyordun kötüleri lldürmek söz konusu olunca. Belkide bizde kötüyüzdür. Bu yüzden tanrı bizi yanına almıştır ha ne dersin. Ama üzülmene gerek yok. Normal hayatını yaşa olurmu.işini yap sıkı sıkı çalış. Lisa ile kavga et tekrar barış. Ama bize biizm ölümümüze bağlı yaşamayın lütfen. Biliyorum tanıyorum seni. İyi gibi yapacaksın. Kameralara iyi gözükeceksin. Ama bunu yapmak zorunda değilsin. Artık maddi ve manevi olarak çok güçlüsün. Bütün her şeyim senin. Herşeyi hakkıyla yapacağına inanıyorum minik idolüm.

İdolüm...... O bana bunu demeyi severdi. Be tek ona dedirtirdim. İdollük benim hayalimdi. Yaşattırmamışlardı, ama hyunjin o hep beni dinledi. Sesimi çok severdi. Arada çalışırken şarkı söylememi isterdi. Daha rahat çalıştığını söylerdi.

Notun devamı şöyleydi.

Size bir USB bıraktık. Jepimizin olduğu birkaç video düzenlemesi var. Beğenirsiniz diye düşündük. Sizi çok seviyoruz. Sizi yıkardan izliyor olacağız.

Hwang hyunjin & hwang felix•

Hemen aşağıya inip pc yi açtık. Onları tekrar görmek çok iyi gelecekti. USB yi taktım ve gelen dosyaya tıkladım.

~~
"Heey hyunjinnn felix beni dövecek yardım ett!"

"Güzelim noldu neden kovalıyorsunuz birbirinizi"

"Ya sevgilim benim yeni yaptığım brownielerimin hepsini yemiş akşam ben süsleme yapacaktım ona yaaa"

"Ama çok güzel görünüyordu ve açtııım"

"Gel buraya seni dövücem!!!"

(Kahkalar duyulur)

~~~
"SEUNGMİN İN THE BUİLDİNG"

"seung sen şirkette değilsin sen evdesin. Onu home olarak değiştir şimdilik."

"Hayır minho asıl espirisi building olmasında zaten"

"Sana karışmayacağım"

~~~
"Bangchanı çok seviyorum ben "

"Sevgilin çünkü"

"Hayır sizide aeviyorum ama bangchanı farklı"

"Biz ona aşk diyoruz seung"

"Ya felix sen nw istiyosun aaa"

"Bende minhomu çok seviyoruum!"

"Bende seni çok seviyorum bebeğim"

"Heey bende changbinimi çook seviyorum"

"Bende seni seviyorum bebek ekmeğimm"

"Ay yeter naptınız yaa"

"Jennie çok olgunsun olmaz"

"Hayır bi kereee jisoo daha olgun duruyor yanımızda olgunluktan çıkınız efendim"

"Yah kimdemiş hadi kalkın gidiyoruz "

"Ay nereye"

"Lunaparka sizi ölümün eşiğine koyup gelicem"

~~~~
"AAAAĞĞAĞĞAAĞAĞAĞĞAĞAĞA"

"HEEEYYYEWEHEY"

"JİSOO AEN BİNMİYORSUN BİZİ BİNDİYRİYORSUN OLMAZKİAAAAAĞĞĞ"

"BEN ATLIKARINCAYA BİNMEYE GİDİYORUM CANLARIM BAAY"

~~~~~
Daha videonun yarım saati vardı. Kızlar uyuya kalmıştı. Bende beraber izleriz diye videoyı durdurup lisanın yanına kıvrıldım. Çocukları çok özlemiştim..

Bir yıl sonra

"Ben hazırım rosee"

"Sanırım herkes hazır. Hadi çıkalım."

Bugün o gündü. Ölüm günleri. Diğer çocukların günlerinide bugün gibi sayıyorduk. Arada pek bir fark yoktu. İlk yemek yiyip sonrasında çiçekler alıp mesarlara gidecektik. Birde.. kanlı göle. Herşey orada olup bitmişti. Oraya gidip yejiyi hyunjini hyunjinin annesini çocukları ve felixi anacaktık. Tabiki birkaç içecek ve yiyecek ile.

Teşekkür ederiz.
Herşey için.
Bu hikayeyi okuduğunuz.
Bizi dinlediğiniz için.
Gerçi çok mutlu bir sonumuz olmadı sanırım.
Ama ölümsüz de değildik ki.
Tam 12 kişinin aşkını okudunuz.
Ama en yakından okuduğunuz iki kişinindi.
Onlar hep mutlu olacaklar.
Sizde hep mutlu olun.
İster geçmişin acısını yapanlardan çıkartın.
İster hiç birşey yapmadan oturun.
Sizin hayatınız.
Onlar geçmişi yok etmeyi seçtiler.

Sevgilerle...

_______________________________________________

Bittimi yaniii. İlk hikayemdi ve.. nasıl bitireceğim bilemiyorum. Ama hikaye yazmaya devam edeceğim onu biliyorum. Dahada geliştireceğim kendimi. Szi bana hatalarımı söyleyebilirsiniz. Dediklerinizi dikkate alığ hikayelerimi ona göre ayarlayacağım. Felix ve hyunjin. Nasıl tanıştılar ve nerde bitirdiler bakarmısınız. Hikaye nerden nereye geldi. Hikayemi beğendiğinizi umuyorum bebislerim. Bir sonraki hikayede görüşürüüz. Sağlıcakla kalınn.

Öpüyorumm💋💋💋

Oy atıp yorum bırakmayı unutmayın bebisleriiiiim.

Az olsada
777 kelimee

neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin