Hyunjin beni kucağına alarak odaya çıkardı. Bu gece bir şeyler olacaktı bundan adım kadar emindim. Ama bu olcak şeyler beni mutlu edecekti bundanda emindim.
Odaya çıktığımızda hyunjin beni yatağa bıraktı yavaşca. Sonrasında kapıya doğru ilerledi. Kapıyı bir kez kilitledi. Tekrardan bana döndü. Yavaş yavaş üzerime geldi yatağa oturdu. Kucağını pat pat ladı eliyle. Ben de dediğini anlayarak kucağına oturdum.
H:"seni gerçekten çok seviyorum lixiem"
Sessiz bir şekilde kulağıma fısıldamıştı. Bende fısıldayarak konuştum.
F:"ben de seni çok ama çok seviyorum jinnie"
Smut!! (rahatsız olanlar direk geçsin kaçıracağınız bir olay olmayacak bitince aynı uyarıyı yazacağım olaylar bildiğiniz yerden devam edecek)
Sonrasında beni yatağa sırt üstü ani bir hareket ile yatırdı. Dudağıma tüy kadar hafif bir öpücük kondurup boynuma ilerledi. İz bırakacak derecede emiyordu boynunu hyunjin. Ama canımı acıtmıyordu aksine zevk veriyordu. Hyunjin in o dolgun dudakları için ölüp biterdim. Ben inledikce hyunjin dahada fazla öpüyordu.
H:"bebeğim üstünü çıkarayımmı?"
F:"mmh~ jinnie lütfen bana sorma"
Hyunjin dudağımdan gene hafifce öperek tişörtümü çıkarttı. Hyunjin yavaş yavaş göğüsüme ilerletti öpücüklerini. Kendimden daha da keçmemi sağlayan o noktama geldi. Hyunjin ince uzun parmaklarıyla göğüs uçlarımı sıktı. Sonrasında emdi. Hyunjin herşeyden çok istiyordum.
F:"jinnie~ lütfen hadi"
H:"peki bebeğim"
Hyunjin tişörtünü ardından pantolonumla birden boxerini çıkarttı. O vücudu gerçekten kaslı ve seksiydi.
H:"noldu çok beğendin sanırım ha? Bu vücut sana ait sadece sana"
F:"sadece bana... Hm~"
Hyunjin benimde pantolonumla boxerimi çıkarttı. Ardından Bi onun aletine birde benim aletim bakınca. Sanırım zorlanacağım ama ondan çok zevk alacağımı anlamıştım. Ah hyunjin. Gerçekten seviyorum seni. Beni o karanlıktan sen çıkardın. Hyunjin dudağıma ateşli bir şekilde yaklaştı. Ve sert Bi darbeyle dilini ağzımda dolaştırdı. Telefon çalıyordu ama hyunjin önemsemedi bu anın bozulmasını istemiyordu.
F:"aç bence sevgilim önemli olabilir"
H:"sen benim için herşeyden daha önemlisin bebeğim"
Dedikleriyle sırıtmıştım.
H:"hoşuna gidiyor böyle konuşmam"
Burnuma öpücük kondurdu. Ve gülümsedi. Sonrasında gene boynuma ilerledi. Yavaş ama bir okadar da hararetli bir şekilde öpüyordu boynumu. Yavaş yavaş aletim geldi. Aletimin etrafını öpmeye başladı hyunjin. İnce uzun ellerini doladı aletim ve öpmeye devam etti. "mmh~ jinnie lütfen hadi"
Ne tepki verdiğini göremesemde sırıttığını tahmin edebiliyordum. Hyunjin aletimi ağzına aldığında mükemmel ötesi bir zevk almıştım ve ağzımdan büyük inlemeler kaçıyordu. En son boşaldığımda hyunjin durdu.H:"bebeğim banada yapmak istemrisin?"
F:"kesinlikle evet sevgilim"
Hyunjin yatağa yattı ben ilk dudağına yöneldim kısa öpüşmemizden sonra boynuna ilerledim galiba boynundan gerçekten zevk alıyordu hyunjin. Bir süre boynunu emmeyi bıraktıktan sonra aletine baktım. Onu gerçekten hepsini hatta yarını zor alırdım. Ama hyunjin in tadına bakacaktım. İstiyordum onu. Tüm benliğiyle. Aletini ellerimle kavradıktan sonra. Hyunjinden gördüğüm gibi yapaş yavaş kenarlarını ölüyordum aletinin. O sırada hyunjin zevkten dört köşe olmuş bir şekilde inliyordu. Bu beni dahada heyecanlandırıyodu. Hyunjin in aletini ağzıma aldım il olarak çeyreğini almıştım. Zaten sanırım daha zorlarsam boğazıma gidecekti. Boğazıma ilk tuzlu bir tat geldi ama hyunjin tatmak çok zevkliydi. Bir süre sonra hyunjin de boşaldı. Hyunjin in yanına yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬
Fiksi PenggemarAnladım Bi şanstı bu aşkınla dolu bir gün bile bir ömür yeter bize... Ana ship Hyunlix Yan shipler ¬chanmin ¬jeonbin ¬minsung