Sabah uyandığımda hyunjin mışıl mışıl uyuyordu. Bende bu anı bozmak istemediğim için kafamı boynuna gömdüm ve kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu. Bu admın herşeyini seviyordum.
Ölümümüz bile beraber olsun diye tanrıya dua ediyorduk.
Hyunjin bana daha sıkı sarıldı.
F:"uyumuyormuydun sen?"
H:"bu an bozulmasın diye uyma rolü yapıyordum bebeğim"
F:"söyleseydin bozulmazdı sevgilim"
Kafamı kaldırıp hyunjin in yüzüne baktım. Hyunjin anında dudağımı öptü. Sonrasında çilleri in hepsini teker teker öptü.
F:"Sevgilim ben birşey yapmak istiyorum"
H:"benim bebeğim ne yapmak istiyormuş"
F:"lisede ben avusturalyadalardı dönmeden önce beni zorbalayan çocuklar. Onları bulabilirmisin?"
H:"evet ama neden güzelim boş ver kurtuldun onlardan"
F:"evet ben onlardan kurtuldum amaa bu sefer oklar bende oku ben fırlatacağım sevgilim"
H:"peki güzelim sen nasıl istersen. Çalışmaya başlayınca araştırırım sen isimlerini ver yeter bebeğim"
F:"tamam sevgilimm"
Hyunjinin dudağına yapıştım bu sefer uzun süre boyunca öpüştük. Belki ilerledi öpüşmemiz ama seungmin gene bozdu.
Herkes gülerek kahvaltı yapıyordu. Kahvaltı bitince ben seungmin jisung ve jisoo bulaşıkları yıkadık mutfağı toparladık kısacası. Sonrasında hyunjin söylediğim şey aklıma geldi ve çalışma odasına doğru ilerledim. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde. Lisa jennie rose ve hyunjin vardı.
H:"gel güzelim"
Hyunjin kucağını pat patlamıştı etraftakilere baktım.
L:"ohh bizden utanmana gerek yok. Eğer şuan çalışıyor olmasaydım rose kucağımdaydı."
Diyip kahkaha attı. Bende aynı şekilde lisaya eşlik ettim. O sırada hyunjin in kucağına oturdum.
Jn:"ahh ben jisoo mu özledim ara veriyorum"
Diyerek ellerini yukarı kaldırdı jennie.
(arkadaslar bundan sonra konusmlarım basına kimin konustuguna dair harf koymicam anlamazsanız yoruma yazın bende söylerim)"peki jennie gidebilirsin sen biraz biz halledebiliriz"
Dedi hyunjin.
"bebeğim ben bir karar aldım"
"ne kararı sevgilim"
"ben işimin başına senide geçirmek istiyorum"
Ne dediğini anlamamıştım.
"nasıl yani?"
"yani şöyle güzelim mesela mafya hwang hyunjin diye biliniyorsam ve tek ben aranıyorsam planlar için. Bundan sonra mafya hyunjin ve kocası hwang felix atansın planlar için böyle anılalım."
"a-ama ben nasıl yaparım?"
"çok birşeye gerek yok bebeğim emir ver ve yönet yeter. Ve en havalısıda bir plan olduğunda beraber gidip o kişileri alacağız veya öldüreceğiz. Kısacası planı uygulayacağız. Zaten silah kullanmayı biliyorsun. Merak etme mafya olsan bile hala benim minik ukemsin. Ama mafya havalarına bürünürsen seke olursun sanki ha? "
Dedi ve kıkırdadı.
" ya işleri batırıp ün nünü düşürsem ne olacak? "
" hiç bişey bebeğim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬
FanfictionAnladım Bi şanstı bu aşkınla dolu bir gün bile bir ömür yeter bize... Ana ship Hyunlix Yan shipler ¬chanmin ¬jeonbin ¬minsung