18

13 1 28
                                    

SMUT!! (RAHATSIZ OLAN GEÇSİN HİKAYE SMUTTAN SONRA BİLİNEN YERDE DEVAM EDECEK)

Hyunjin ile duşa girdiğimizde hyunjin dudağıma yapıştı. Üst dudağımı sanki son zamanlarımız gibi ısırıyordu. Bende ona ayak uydurup alt dudağını emmeye başladım. Üzerimize örtü gibi akan sular dudağımızın arasından kayıp geçiyordu. Hyunjin dilini ağzıma gönderdi diliyle ağzımda ezberlediğim yerlere gidiyordu(duş smutlarına  bayılırım).

"daha fazla ileri gitmeyi istermisin?"

"galiba evet isterim"

Hyunjin beni bir anda soğuk duvara yaslayınca ani bir şekilde titredim.

"benim bebeğim üşümüşmü?"

Diyerek kıkırdadı ve dudağımı öptü. Ardından duş başlığını benim olduğum tarafa yönlendirdi. Beni duvara yüz üstü döndürdü. Ardından parmaklarını sokmadan suyun rahatlığıyla içime girdi. Açıkçası bu sefer çok daha rahattım çünkü azıcık bir acı geldi ve gitti. Hyunjin ileri geri yaptıkca mayışıyordum. Bu çocuk başımı döndürüyor. En sonunda hyunjin içime boşaldı. Ben ise duvara. Çok halsizdim en son dayanamadım ve hyunjin in kucağına bıraktım kendimi.

"benim bebeğim yorulmuş sanki"

"sanki mi?"

"duştan sonra uyuruz güzelim gel oturalım banyomu yaptırayım bende yapayım çıkalım"

Hyunjin köşeye oturduğunda benide kucağına aldı. Duş başlığını kafamıza gelecek şekilde yön verdi. Ardından hyunjin şampuana uzanırken dudağına yapıştım. Tutamadım kendimi. Hyunjin de şampuana uzanmaktan vazgeçip dudağıma odaklandı. Bir süre duşta bu şekilde oyalandık. Ardından çıkıp giyindik ve uzandık yatağa.

               SMUT BİTMİŞTİR HİKAYEYE KALDIĞINIZ YERDEN DEVAM EDEBİLİRSİNİZ(Bİ TIK KISA OLDU KB AMA BÖLÜM ÇOK UZUN OLCAK )

Ben gene kafamı hyunjin in boynuna gömdüm. Hyunjin bir eliyle belime sarılıyor diğer eliyle saçımı okuyordu. Bu sürede uyumuştum. Sanırım oda uyumuştu. Uyandığımızda seungmin gene alacaklı gibi kapıyı çalıyordu.

"SEUNGMİN İN THE BUİLDİNG!!!!!"

"SEUNG BEŞ DAKİKA DAHAA"

"KAHVALTIYA ŞİMDİ GELMEZSENİZ BİR DAHA HAZIRLAMAM MENEMENDE YAPTIM"

"off tamam be"

Hyunjin çok yavaş bir şekilde dudağımı öptü. Kalkıp banyoya gitti ve işlerini halletti. O sırada telefona baktım çünkü kalkmaya üseniyordum. Hyunjin banyodan çıkınca bana baktı.

"Sevgilim istersen kahvaltımızı Changbin yemeden kalk"

"offf hiç kalkasım yok çok yorgunum"

"biliyorum güzelim ama karnımızı doyurmazsak sanırım geriye kalan işlerimizi halledemeyiz"

"pekii"
Tam kalkacakken kasıklarımda olan o ağrıyı hissettim. Aslında okadar da sevişmemiştik. Ama bu sefer yorgunluğumda kasıklarımda ağrıyla birleşmişti sanırım.

"ahhhg"

Hyunjin tam kapıdan çıkarken dinlememi duydu. Hemen geri döndü ve beni kucağına aldı.

"bebeğim bana ihtiyacın olduğunda çağırmalısın. Hatırlatırım kocan olmama az kaldı"

"Ah ben düğünü unutmuştum(arkadaslar çaktırmayın bende unuttum çünkü sanki iki ayrı Fic yazmışım gibi Bi anda mafya falan oldular)"

neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin