F:"jinnie bırakma sakın beni"
H:"asla güzelim asla seni bırakmam söz veriyorum sana bebeğim"
Felixi sakin kalması için sözler verirken kapı hala serce yumruklanıyordu. Telefonum çalmaya başladı. Arayan minhoydu.
H:"efendim minho?"
M:"hyunjin yardımınız lazım kapıyı yumruklayan jeongin Changbin onu görünce kitlendi kıpırdamıyor jeongin psikopatlaşmış iyice yardımın lazım hyunjin koş."
Telefonumu kapattım ve felixi bırakmadan ayağa kalktım felix bana sarılarak yürüyordu. Kapıyı yavaş a açtım.
H:" jeongin? "
Je:" h-hyunjin bana mı geliyorsun? Artık benimsin değilmi? "
H:" hayır jeongin sen Changbin insin ben seninle olamam"
Jeonginin gözünden bir damla yaş aktı . Sonra üzerimize yürümeye başladı felix hala bana sarılıyordu.
Je:"hepsi senin yüzünden sikik felix!! Seni babandan satın aldığımda öldürseydim hyunjin benimdi!"
Jeongin felixi üzerine yürüyordu. Felixi arkama alarak ellerimi iki yana açtım.
H:"hayır jeongin felixi öldürmen sadece beni üzerdi ama gene senin olmazdım"
Je:"niye hyunjin neden onu sevdin beni sevmedin ha neden beni sev diye çok uğraştım ama asla pas bile vermedin. Bu yüzden YARIM KALAN İŞİMİ ŞUANDA BİTİRECEĞİM!!!"
jeongin silahı çıkartıp felixe doğrulttu felix hüngür hüngür ağlıyordu.
F:"b-ben bişey yapmadım jeongin hyunjin beni seviyorsa bunu değiştiremezsin ki eminimki sen hyunjini sevmiyorsun kalbin Changbin de hala bundan adım kadar eminim"
C:"YETER!!"
herkes Bi anda Changbine baktı.
C:"peki ben jeongin ben neler yaptım nelerimi verdim senin için. Halada veririm ama sen beni bunları yaparak çok kırdın"
Je:"c-Changbin özür dilerim"
C:"dileme jeongin sen benden özür dileme"
Polisler gelmişti. Jeongini aldılar ve kliniğe yatırdılar yaklaşık bir ay kalacaktı Changbin onu hiç yalnız bırakmayacağına söz vermişti.
___________________________________________________
3 hafta sonra
F:"Sevgilimmm"
H:"söyle güzelimmm"
F:"biz ne zaman evlenicezzz"
H:"güzelim sakin ol 18 ine daha girmedin"
F:"amaa ben seninle hemen evlenip çocuğumuz olsun istiyorum"
H:"hepsinin zamanı var güzellik ayrıca benim 1 tane bebeğim var ikinciye sonra bakarıız"
F:"ne demek bir tane bebeğin var hyunjin!!?"
H:"ahh benim saf kalbi temiz sevgilim o bir bebek sensin tabiki de"
F:"ohh tamam rahatladım"
Diyerek yanağımdan öptü. Kapı çalmıştı felix koşarak kapıya gitti sırıttım.
H:"dikkat et güzelim düşeceksin"
F:"tamam jinnie dikkat ediyoruum"
O minik elleri ve ayaklarıyla koşa koşa gitmişti.
M:"heyy hyunjin hiç arayıp sormuyorsunuz yaa"
H:"minho daha sabah aradım"
M:"hayır genelde replikler böyle olur ya o yüzden"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬
FanfictionAnladım Bi şanstı bu aşkınla dolu bir gün bile bir ömür yeter bize... Ana ship Hyunlix Yan shipler ¬chanmin ¬jeonbin ¬minsung