8

25 5 10
                                    

(Hyunjinden)

Olayların ardından 2 hafta geçti ve ben felixe bir ev tuttum. Herkes olduğu gibiydi mutluydu. Akşam felix ile güzel bir yemek yemiştik. Sabah uyandığımda felix yanımda yoktu. Kalkıp aşağıda birşeyler hazırladığını düşünüp ayağa kalktım lavaboya gittim elimi yüzümü yıkayıp aşağı kata indim.

H:"Sevgilimmm"

Birkaç dakika bekledim.

H:"ohh tamam dışarı çıkmış belliki. Bir arayayım"

Telefonumu cebimden çıkartıp ilk mesaj atmaya karar verdim.

~Lixiem

-Sevgilim neredesin?
-Senin güzel kokunla uyanamadığım için kötü hissediyorum
-Bir an önce gel güzelimm

Mesajı gönderip telefonu kapattım. Ve felix gelince mutlu olacağını düşünerek kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa gittim. Kahvaltılıkları çıkarırken bildirim geldi

~lixiem

Marketteyim

-sevgilim gelirken şeker de alırmısın bitmiş

Görüldü.

Telefonu kapatıp menemen yapmaya karar verdim. Aradan yarım saat geçti ben kahvaltıyı hazırlamayı bitirmiştim sandalyede öylece felix bekliyordum.

~lixiem

Sevgilim nerde kaldın?
Kahvaltıyı hazırladım seni bekliyorum
15 dakika önce gönderildi.
Felix?
Endişelenmeye başladım bak
Bir kelime yaz lütfen
Güzelim iyisindir inşallah
10 dakika önce gönderildi.
Felix?
Felix?
2 dakika önce gönderildi.

H:"yok böyle olmayacak ariyim"

Çalıyor..

Hat meşgul

Çalıyorr...

Hat meşgul

Yaklaşık 10 15 kere aradım ama açmadı. Changbin gili evimize çağırmıştım. Olanları anlatmıştım ve ne olur ne olmaz diye bir gün beklemeye karar vermiştik evet biliyorum size saçma geliyor ama ben bunlara alışkındım şuanda gelmeyen kişi sevgilim olsa bile sakin davranmam lazımdı.

Changbin gil de yanımda kalmışlardı. Akşam saat 20:07 Di yaklaşık 6 7 saattir felixe ulaşamıyordum. Bu benim canımı oldukça sıkıyordu.

1hafta sonra

Artık iyice deliye dönmüştüm ya biri felixe bir şey yapmıştı yada kaçırılmıştı. Biliyordum felix in benden kaçmayacığını biliyordum bundan adım kadar emindim. Felixe her kim ne yaptıysa onu öldürmeden ölümü tattıracağım hatta ölümü dibine kadar yaşatacağım.

C:"hyunjin şuna bir bak istersen"

H:"bu nedir?"

C:"bu felix in markete sabah saat 10 gibi gittiğinin kamera görüntüleri"

Changbine açması için el kol yaptım ve görüntüleri izlemeye başladım. Görüntü bir cafenin kamera görüntüsüydü. Ve u yolun üzeri markete gidiyordu. Aslında gerçekten markete gitmişti felix. Ama aradan saatler geçmesine rağmen neden geri dönmüyordu?
Ve eve dönen tek yol da o yoldu. Cafe olduğuna bakmayın o yol iyi bir yol değildir.

C:"hyunjin görünüşe göre kaçırılmış felix. Çünkü oradaki her yere baktırdım bir ceset yok"

H:"ölmemiş olması bile benim için bir umut Changbin"

neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin