F:"noldu hyunjin? Kötü birşeymi Oldu?!"
Hyunjin beni dinlemeden yemek odasına koşmuştu. Kırılmadım diyemezdim ama önemli bişey olduğu kesindi. Bende arkasından koştum. Hyunjin içeri girmişti kapı aralıkta ne olduğunu anlamadan yavaş yavaş içeri girdim. Gördüklerimi yerimden kıpırdayamadım. Nolmuştu burda?
Her yer kan içindeydi çocuklara öncelikle hyunjin baktım herkes iyiydi ama.. Ama jisung? Masaya yaklaştım ve yerde jisung kanlar içinde yatarken gördüm. Minho ne yapacağını şaşırmıştı öylece ağzı açık duruyordu.
F:"JİSUNG JİSUNG KALK NOLDU SANA KİM YAPTI BUNU KALK JİSUNG!"
(Hyunjinden)
Felix her yeri dağıtıyordu krize girmiş gibiydi bağırıp çağırıyordu herkese teker teker bağırıyordu. Sonunda ambulans gelmişti ve jisungu hastaneye götürüyorlardı. Felix hüngür hüngür ağlayarak başını göğüsüme koyup sarılıyordu bana.
H:" güzelim sakin ol jisunga hiç bişey olmayacak tamammı?"
F:"o k-kimse yokken b-benim yanımda olan t-tek kişiydi"
H:"bebeğim bak o iyi olacak ona hiç birşey olmaz ayrıca böyle yenik düşmemelisin jisunga bunu yapanı Bulmamız gerekiyor. Bunu her kim yaptıysa senin bu hale gelmen için yapmıştır belkide hm?"
Dediklerimle sakinleşmişe benziyordu. O hassastı. Sevdiği her hangi birine birşey olsa hemen yıkılırdı.
F:" haklısın ama kim jisunga ne yapacak benimke işi olan biri olduğunu sanmıyorum jisungla alakalı olduğundan eminim"
H:"hem sen jisung sana bunları anlatmadan bir yere giderim sanıyorsun ha?"
Hafifce kıkırdadığını duyduğumda rahatlamıştım. Onun acı çekmesine dayanamıyordum.
(Felixden)
Hastaneye gelmiş oturuyoduk. Herkes ölü gibiydi. Gerçekten hayatımın bir günü bile olaysız geçmiyordu. Aslında avusturalyadaki yaşamım daha sakindi zorbalığa uğramama rağmen. Sadece hyunjin için bir adamı öldürdüğüm aklıma geliyor şuan nedenini bilmiyorum ama yinede hyunjinim için değerdi bir daha olsam bir daha yapardım. Ozamanki felix farklıydı şimdiki dahada farklı. Bu düşünceleri kafamdan atan şey doktorun ameliyathaneden dışarı çıkması oldu. Koşarak herkes yanına ilerledi.
D:"şimdilik hastaya karşı nötr'üz yani herşey hazırlıklı olmak gerekir. Bıçak aşırı derindeydi buraya geldiğinde bağzı organlara zarar vermişti. Şuanda yoğun bakıma alacağız ilk 24 saat gözlemleyeceğiz sonrasında hastanın dayanıklılığı bağlı. Geçmiş olsun"
M:"hayır hayır hayır HAYIR BEN ONSUZ YAPAMAM HAYIR BENİ BIRAKMA LÜTFEN BENİ BIRAKMA!"
minho deli gibi ağlayıp bağırıyordu. Ben bir süre düşündükten sonra ayaklandım.
F:"HİÇ BİRİNİZ Mİ GÖRMEDİNİZ YA ONU KİM YAPTI NEDEN YAPTI HA MİNHO SANA AMLATMIŞTIR NEDEN KİMSE BİRŞEY SÖYLEMİYOR. KİMSE FARKINDA DEĞİLMİYDİ O ÖLÜRKEN HEPİNİZ NERDE YEDİNİZ. BİR ARADA DURMAYACAKSAK NE BOKUÖA BİRLİKTEYİZ HA!?"
son söylediğim kırıcıydı farkındayım ama o sinirle ne yaptığımı bilmiyordum. Hyunjin bana sarıldı.
H:" bebeğim bak şuan sinirlisin üzgünsün ama bence kelimelerin kırıcı oldu çocuklar için biraz ileri
gitmedinmi? "F:" GİTMEDİM HYUNJİN BENİM ARKADAŞIM ÖLYOR SİZ NEYİN DERDİNDESİNİZ HA!?"
Hyunjin in en son arkadaki birine kafa salladığını gördüm sonrasında gözlerim karardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neredesin sevgilim~//HYUNLİX¬
FanfictionAnladım Bi şanstı bu aşkınla dolu bir gün bile bir ömür yeter bize... Ana ship Hyunlix Yan shipler ¬chanmin ¬jeonbin ¬minsung