Nightmare (Kabus)

149 24 22
                                    

Multimedya: Maya

Bölüm Şarkısı: Avenged Sevenfold - Nightmare

Geri dönmek süper!

---

Takım bir ay boyunca başını belaya sokmadan yeni bir üs için Maya'ya yardım etti. Bu ay içinde Scarlett annesiyle ilgili problemleri halletmişti ancak hiç biri nasıl hallettiğiyle ilgili pek bir şey bilmiyordu. Belki Francis hariç.

Körfeze yakın bir yerde büyük bir binanın bodrum katını Maya çok çalışarak güvenli bir üsse dönüştürmüştü. Maya hızlı bir şekilde sevgili arkadaşı Azari'den gelen vibranyum plakaları duvarları monte ederken herkes sandalyeleri çekmiş onu izliyordu.

Maya yoruldukça Dora'ya koşuyor, ondan aldığı çikolatayı ve suyu hızla bitiriyordu. Dora her defasında diyabet ile ilgili bir şey diyor Maya da dil çıkarıyordu.

Fran ve Scarlett sık sık dışarıya çıkıyor, yıkıntıların arasında iyi vakit geçiriyorlardı. Yaklaşık bir hafta içinde Maya hem binayı sağlamlaştırmış hem de alt katını boydan boya kaplamalarla kaplamıştı.

Sonraki hafta Francis ile birlikte sık sık Stark Endüstri'ye giderek teknolojik ihtiyaçları çalmışlardı. İzin alarak tabi ki. Sonradan alınan izne ne deniyorsa ondan işte.

Diğer iki haftaysa takımın odaları yerleşmesi ve diğer gerekli şeyler için geçti. April zaman zaman dışarı çıkıyor, ya adanın üstünde dolaşıyor, ya da daha fazla uzaklaşıyordu. Ama hep zamanında yemeğe yetişiyordu.

Wade etrafındaki kalabalığa alışmıştı. İlk başlarda bu kadar kalabalık onu ürkütmüştü ve normalden daha tuhaf davranıyordu ancak bu zaman geçtikçe düzelmişti. Tabi ki hala Wade idi ama..

Her şey normaldi. Ve herkes sıkıntıdan patlıyordu. Aksiyonu hepsi özlemişti. Huzurları ise bir gece de bozuldu.

Maya her zamankinin aksine erkenden yatağına girmişti. O gün yine çok çalışmış, adadaki ormanları dolaşmıştı. Aradığını bulamamış somurtarak üsse dönmüştü.

Etraf sessizdi. Herkes uyuyor olmalıydı. Wade, Maya'nın yanında değildi bu da ancak dışarda başını belaya sokuyor anlamına geliyordu. Maya yatakta dönerken elini savurunca yanının boş olduğunu farketti.

Gözlerini uykulu bir şekilde zorla açarak boş yatağa baktı. Bir iç çekip yataktan doğrulmaya çalıştı. O an kapıda duran alevli silüeti gördü. İlk önce korksa da bunun Dora olduğunu anlamıştı.

"Dora?! Tanrı aşkına! Ödümü kopardın. Ne yapıyorsun orada?" diyerek yatağın üstünde doğruldu.

Dora cevap vermedi. Kafası önüne eğikti ve beyaz kısa saçları önüne düşüyordu.

"Yine kabus mu gördün yoksa? Yanıma gel de yat. Dora?"

Dora hızla kafasını kaldırdı. Gözleri simsiyah ve parlaktı. Elindeki küçük bıçakla yatağa doğru atladı. Maya bağırmaya zaman bulamadan göğsüne inen bıçak onu tamamen engelledi. Maya'nın ağzından tek çıkan bir inleme oldu.

Dora, Maya'nın gövdesini bıçaklamaya devam ediyor, Maya acı içinde ufak iniltiler çıkarıyor ve yatak yapış yapış kanla kaplanıyordu. Maya "neden" dercesine Dora'ya dikmişti gözlerini ama gözleri kapanıyordu artık.

Dora suratını ona yaklaştı. Bıçağı tekrar saplayacakmışcasına tutuyordu.

"Anlatmayacaksın."

"Hiç bir şeyden haberin yok."

"Konuşmayacaksın."

"Bu bir kabus."

"Anlatmayacaksın!"

Epica (Marvel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin