Anne?

206 31 7
                                    

"Harika! Artık Maya, Wade ve Ethan'ın da sinyallerine ulaşamıyorum." dedi April yerdeki adama bakarken. 

"Sana arkalarından gitmemiz gerektiğini söylemiştim!"

"Bu adamın burada ne işi olduğunu öğrenmeden hiçbir yere gidemeyiz. Bu adada senden başka kimsenin sinyalini alamıyorum."

Dora adamı ters çevirip omzundaki armayı göstererek "Belki de bu ada sandığımız kadar ıssız değildir."

"Tabii ki ıssız olmyacaktı aptal! Yoksa o robotları kim yönetecek?"

"Tamam, madem bu adam da robotları yöneten birimden, onlardan ne diye kaçıyordu ki?"

"Bilmiyorum ve umarım nedeni diğerlerine ulaşamamdan dolayı değildir."

"Adamı uyandırsana. Beyinlere girip içinde ne var ne yok diye bakan sendin."

"Bu adam uyanmıyor. Aklına giremiyorum. Sanki benim girmemem için mühürlemişler."

"April..."

"Ne?"

"Adamın nabzı durdu."

"Çok yardımcı oluyorsun Dora."

"Onların arkasından gidelim hadi! Auralarından onların gittiği yerleri bulabilirim."

"Seninle iki sebepten dolayı gelmem: bir, oradan çok kötü sinyaller alıyorum; iki, sana güvenmiyorum."

"Dostum, orada ölmüş olabilirler. Hem burada bekleyerek robotlara yem olmayı mı planlıyorsun yani?"

"Dora, ormanın arkasından hiç sinyal alamıyorum. Bu... çok tehlikeli."

"Seni bilmem April ama ben gidiyorum. Oradakiler öldüyse bana da veda edebilirsin."

"Hey, dur!" ancak Dora koşarak ormanın içinde kayboldu.

"Seni küçük... hemen buraya gel!"

Sessizlik.

"Tamam, ben de geliyorum." yüksek ağaçların birinden uçan kuşların kanat çırpışları duyuldu. Dora niye cevap vermiyordu ki?

Şimdi onun da sinyallerini alamıyordu. Ağaçlara doğru yaklaştıkça diğerlerinin fark edemediği bir şey gördü. Tüm orman sanal bir kubbeyle örtülmüştü. Bu yüzden hiç sinyal alamıyordu. Peki kubbe, niye içeriyi dış dünyadan ayırmak için örtülmüştü ki? İçeride ne oluyordu?

Omzunu silkti, girmeden bilemezdi.

------------

Scarlett, Calina ve Fran hala düştükleri tuzağı anlamaya çalışıyorlardı. Robot, en son hatırladıkları şey buydu. Onları bu ürkütücü odaya koymuşlardı. Sekiz yatak ve sekiz turuncu üniformanın dışında hiçbir şey olmadığı bu garip odaya.

Calina ve Fran yarı baygın bir şekilde uyuyorlardı. Onlara batırılan uyuşturucu iğnelerden dolayıydı. Scarlett'e ise hiçbir şey olmamıştı. Damarlarında alev dolaşan birine iğne yapamazdınız.

Kapı açıldı. Üç tane bilinçsiz beden içeri fırlatıldı. Maya, Wade ve Ethan. Kimin onları attığı belli değildi. Scarlett buraya geldiğinden beri hiçkimseyi görmemişti.

Maya aniden uyandı ve ağzı bütün yüzünü kaplıyormuş gibi olana kadar esnedi. Daha sonra da Wade uyandı. Ethan hala kıpırtısız, yerdeydi.

"Nerdeyim ben' sefasını geçmek ister misiniz çocuklar?" dedi Scarlett bıkkın bir şekilde. "Çünkü ben de sizden başka bir şey görmedim."

"Ah, lanet! Peki Ethan, Calina ve Fran niye uyanmıyor?" dedi Maya

"Sakinleştirici iğneden. Siz onun etkisini atmışsınız. Her neyse! Buraya nasıl geldiniz?"

Epica (Marvel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin