Orman

203 31 12
                                    

Ejderha evinden ayrılalı saatler olmuştu. Hepsi April'ın sırtında uzanmış karanlık gökyüzünü izliyordu. Maya ise söyleniyordu.

"Niye kaçtık ki? Süper güçlü insanlarız- ve ejderhayız. Hayır yani, bir avuç mutantı halledemedik mi?"

"Zar zor kurtulduğumuzu hatırlatırım." diye cevap verdi Dora.

"Ve yakalansaydık çok kötü şeyler olurdu." diye devam etti April.

"Özür dilerim kızlar. Sadece Genosha'yı başıboş bırakmak hoşuma gitmiyor. Hele de o sürtüğe."

"Anlıyoruz, endişelenme. Gerektiğinde geri de döneriz." dedi Scarlett.

Ateş gibi yanan gözleri biraz korkutucu olsa da aynı zamanda güven de veriyordu. Maya bir iç çekti.

"Şimdi nereye?" diye sordu.

"Şimdi aşağıdaki sahile gidiyoruz. Çünkü yoruldum." dedi April.

Ani bir inişe geçerek uyuyan erkeklerin korkuyla uyanmasına sebep oldu, kızlarınsa çığlık atmasına. Çok hafif bir inişten sonra hepsi yararlı olmak için ilerdeki ormana gitti.

Calina ve Ethan, odun toplamaya çıkmışlardı. Francis ve Scarlett ateş yakmışlar, ısınarak sohbet ediyorlardı. Dora kumlara uzanmış, gözlerini kapamış öylece uzanıyordu. Wade kılıçlarını çıkartmış, suya girmiş balık avlamaya çalışıyordu. Maya ve April ise yiyecek başka şeyler bulmaya çalışıyorlardı.

"Sana bir şey sorabilir miyim?" dedi Maya.

"Hayır."

"Ne?"

"Hayır yani, Wade'in zihnine hiç bakmadım." dedi April.

"Profesör Xavier da telepatik, belki duymuşsundur. O da hiç Wade'in zihnine bakmadı çünkü felaket sonuçları olabileceğini düşünüyor. Ama sen bir ejderhasın, dolayısıyla aynı etkiyi yapacağını düşünmüyorum."

Yerdeki elmalardan bir kaç tanesini aldı ve boynuna astığı küçük çantaya koydu.

"Neyi merak ediyorsun?" diye sordu April. Tabi ki kibarlıktan soruyordu, bilmediğinden değil.

"Onun için endişeleniyorum, korkuyorum. Kendim için de. Wade'i seviyorum ama zor bir durumda kalmak istemiyorum."

"Wade deli değil, biliyorsun ki." dedi April, büyük bir taşın üstüne oturdu.

"Tabi ki. Tabi ki deli değil. Ama kafasındaki seslerden bahsediyor ve öldürmeye karşı diğer insanların olduğundan daha açık. Ve-"

"Ve acı çekip çekmediğini, seni sevip sevmediğini merak ediyorsun." diye sözünü kesti April.

Maya elmalardan birini iç çekerek fırlattı.

"Bu beni bencil yapmaz değil mi?"

"Hayır yapmaz. Seni insan yapar." diyerek gülümsedi.

"Ama yapmayacaksın değil mi?" diye sordu Maya.

April cevap vermedi.

"Hadi, diğerlerinin yanına dönelim."

O sırada çalıların içinden nefes nefese uzun saçlı bir adam çıktı. Arkasından gelen mavi bir ışın sırtına çarptı ve adam yüz üstü yere çakıldı.

"Hedef ele geçirildi. " diyen bir sesle beraber çalıların arasından silahlı robotlar çıktı.

"Ah, harika. Genosha'da Astra, bilmem ne adasında robotlar!" diye söylendi Maya.

Epica (Marvel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin