Epica (Marvel)

4K 110 2
                                    

"Bunu söylediğine inanamıyorum! Onları yakalayacaktın! Öldürmeyecektin!"

"Onlara dedim. Maya sizi partiye davet ediyor dedim. Ama bana saldırdılar! Ne yapsaydım?" dedi Wade telefonda.

Maya gözlerini devirdi.

"Hiç biri mi yaşamıyor?" diye sordu umutla.

Wade bulunduğu depoda etrafında parçalar halindeki adamlara baktı. Ayağının dibinde duran kafayı bir bedene oturttu.

"Ehmm.. Pek konuşkan olduklarını sanmıyorum." dedi.

"Lanet olsun. Peki. Orayı temizle de buraya dön."

Maya görüşmeyi sonlandırdı. Dönen sandalyesine çöküp ayaklarını konsola uzattı. Arkaya yaslandı ve küt diye yere düştü.

"Ahh! Bir bu eksikti."

Yerde yatmaya devam etti. Uyarı sesiyle ayaklandı.

"Ne? Şimdi ne var?"

Ekranın önüne geçti. Ekranda beliren hortum şeklindeki şeye baktı.

"Sen de nesin? New Mexico'da hortum mu çıktı?"

Bir kaç düğmeye basarak değerleri inceledi. Hiç bir şey anlamayınca Jarvis'e bağlandı.

"Merhaba Bayan Maximoff."

"Merhaba Jarvis. Sana bir kaç şey göndereceğim. Bana ne olduğunu söylemen gerek."

"Peki efendim."

Maya değerleri ve görüntüyü Jarvis'e gönderip, beklemeye başladı.

"Ah tanrı aşkına Jarvis!" dedi sabırsızlıkla.

"Fırtına bir portal gibi görünüyor efendim. Etrafında gama enerjisinden oluşan bir kalkan var."

Maya ağzı açık Jarvis'i dinledi.

"Bir istila mı?"

"Öyle görünüyor efendim."

"Portal şu an açık mı Jarvis?" diye sordu Maya aceleyle.

"Hayır efendim. Henüz geçişe izin verilmiş gibi görünmüyor."

"Peki. Tony'e haber ver. Sanırım bir istilayla karşı karşıyayız. Tehlike durumunu belirlemeleri gerekecek."

"Peki efendim."

---

Bir saat sonra

"Şükür, gelebildin. Bir şeyler oluyor. Gitmem gerekiyor." dedi Maya bir yandan giyinirken.

"Ne? Hemen mi?" diye sordu Wade. Maskesini çıkarıp konsola doğru fırlattı.

"Evet, hemen. Dünya tehlikede olabilir." Bir an durakladı. "Ya da tamamen yanlış bir alarm da olabilir."

Wade sırıttı.

"Birini öldüreceksek, bende geliyorum!"

"Hayır gelmiyorsun. Genosha'da güvendiğim birini bırakmam gerekiyor."

"Birini bana bakıcılık yapsın diye mi çağıracaksın?" diye somurttu Wade.

"Hayır. Sen Genosha'ya bakıcılık yapacaksın."

"AH! Harika!"

"Lütfen, lütfen bir yerleri eğlence için patlatma ya da bulduğun yerli mutantları öldürme! Lütfen?"

Wade kılıçlarını duvara doğru fırlattı. İki kılıç Maya'yı kıl payı geçerek duvara saplandı.

"Denerim." dedi mahcup mahcup gülümseyerek. "Nereye?" diye ekledi.

Epica (Marvel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin